Sisukord
Arvamus
Postimees
29.02.2020
Koroonaviirus jõudis Eestisse. See ei ole maailmalõpp! (33) Eesti Eestlased tekitavad koroonaviiruse tõttu välismaal õudu (2) IT-sektor andis majanduskasvule hoo sisse KOHALIK VAADE. Leedu läks viiruse pärast paanikarežiimile (1) Volikogu esimehel liiga suur palk ja liiga vähe tööd Majandus Tallink alustas sadamasõda Börsidel käib veresaun «Merendusel pole rahvust, kuid riikidel on huvid» Välismaa KOHALIK VAADE. Leedu läks viiruse pärast paanikarežiimile (1) Ankara mängib Euroopa pudelikaelaga Calvini kodukirikus toimub katoliku missa USA saab esimese naiseriväelase Hädas Türgi pöördus NATO poole Vene ekspert: Erdoğan kaupleb Putiniga (2) Hispaania astus ajaloolise sammu võitluses libauudistega Arvamus Eesti ärielu kolm musketäri Sport Gunnar Männik: kas lugupeetud VO2 max aitaks sportlast? Ferrari jääb Mercedesest hooaja alguses maha EKSKLUSIIVINTERVJUU ⟩ Kuidas võitsid püss ja suusad Dorothea Wiereri südame? Kliima Metsamulda talletunud süsinikku ei tohi alahinnata Merendus «Merendusel pole rahvust, kuid riikidel on huvid» AK Juurikas. Sigaretid ja viinad ja kirglised naised Arter Noorus ongi hukas! Ropendab nagu voorimees (2) Algaja poliitbroileri mure Seentest ülikond, koolnukomposter – matusekombed on muutumas Film "Parimad aastad me elus": prantslased teevad ka vanadekodust ja Alzheimerist midagi elegantset Kuidas teha porgandist külmsuitsulõhet? Kuidas Tiidrek Nurme riskide kiuste imelise tulemuse tegi (1) Maailma viimane suur seiklus. Budapest-Bamako ralli ehk hullumeelne retk Aafrikasse Käbi on Eesti teemant Meelelahutus Koomiks Sudoku

Volkswageni kõrvetus

1 min lugemist
Volkswagen FOTO: SCANPIX

Teisipäeva lõuna paiku lõhkes uudispomm, kui juhtivad autoportaalid teatasid riburada, et kinnitamata, ent kindlatel andmetel teatab Volkswagen järgmisel päeval WRC-sarjast lahkumisest. Täpselt nii ka läks. See oli välk selgest taevast. 

Aga kas ikka oli? Täpselt nädal varem teatas samasse kontserni kuuluv Audi, et loobub Le Mansi tüüpi kestvusvõidusõitudest vormel-E kasuks.

Nende otsuste tagamaadelt kumab dieselgate’i kahjutuli. Aasta tagasi hinnati skandaali kulude lappimiseks minevat summat ligikaudu 20 miljardile eurole ja ega praegugi ole suurt midagi selgemaks saanud. Juba aasta eest kirjutas mu kolleeg, et kui Volkswagen peab tegema suuri kärpeid, võib see võtta Ott Tänakult sõitjakoha Fordi esindusmeeskonnas. Nii lihtne see ongi, kuidas dieselgate meid mõjutab. Oleks karjuv ebaõiglus, kui kõrvetada saaks Tänaku võimalused.

Seotud lood
28.02.2020 29.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto