E, 16.05.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tipptunni sähvatus: lasterohke Kaunase puiestee vajab tunnelit

Vilja Kohler
Tipptunni sähvatus: lasterohke Kaunase puiestee vajab tunnelit
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments 5
Kaunase puiestee üks reguleerimata ülekäigurada, mida väike koolitüdruk ületas eile pärastlõunal poole kolme paiku suure jooksuga, asub 1004 õpilasega Annelinna gümnaasiumi (kollane koolimaja) juures. Veidi maad ülespoole Jaama tänava suunas sõites on teine reguleerimata ülekäigurada 596 õpilasega Petersoni gümnaasiumi (vasakpoolne koolimaja) juures.
Kaunase puiestee üks reguleerimata ülekäigurada, mida väike koolitüdruk ületas eile pärastlõunal poole kolme paiku suure jooksuga, asub 1004 õpilasega Annelinna gümnaasiumi (kollane koolimaja) juures. Veidi maad ülespoole Jaama tänava suunas sõites on teine reguleerimata ülekäigurada 596 õpilasega Petersoni gümnaasiumi (vasakpoolne koolimaja) juures. Foto: Sille Annuk

Kaunase puiestee vajab jalakäijate tunnelit, sest selle tänava ääres on kolm lasteaeda ja neli kooli, mille mudilastel ja õpilastel tuleb neljarajalist sõiduteed ületada reguleerimata ülekäiguradadel. Tunneli ehitamine sellele tänavale on aga heade mõtete linnas võimatu missioon. 

Kelguga ja kelguta, ranitsa ja seljakotiga, kõrvaklappide ja kõrvaklappideta, kapuutsiga ja kapuutsita mudilased, lapsed ning noored ületavad argipäeviti Kaunase puiestee jalakäijate ülekäiguradasid.

Eriti just hommikuti enne kella kaheksat pole sel laial tänaval kahe suure kooli, Annelinna ja Petersoni gümnaasiumi lähistel asuvatel sebradel mingit märki, et Eestis ja Tartus napib tulevikus pensionimaksjaid. Kokku liigub Kaunase puiesteel kolme lasteaeda, kolme suurde kooli ning õhtupoolikul ka muusikakooli 3431 mudilast ja õpilast.

Miks me neid aga ei hoia – kui Kaunase puiestee algus välja arvata, pole sel kilomeetrisel tänaval ühtegi fooriga ülekäigurada. Rääkimata jalakäijate tunnelist, mida see lai tänav õigupoolest juba ammu vajab.

Märksõnad
Salvesta lood hiljem lugemiseks!
Minu lood
Eesti uudised
Majandus
Maailm
Arvamus
Kultuur
Sport
Tarbija
Tartu Postimees
Tagasi üles