Sisukord
Auto
Postimees
12.11.2016
Eesti Reformierakonna toitumisahel kärbumas (8) Horoskoop Mälumäng Palju õnne Dilbert Tagakülg Male Keskpartei pole esitanud eelarvele ühtegi muudatusettepanekut Kaebus nr 668 Liiklusõnnetuse tõttu suleti Pärnus Papiniidu sillal liikluse Kristiine kaamerad võtavad rikkujad sihikule Eesti lühiuudised Tutvustati võru- ja eestikeelse pilteepose «Kalevipoeg» II osa Ukraina põgenik: kodumaa surus mu põlvili, Eestis tõusen taas jalule (43) Leping Putini parteiga koormab sündivat valitsust (10) Isadepäev lumises loomaaias Majandus Majanduse lühiuudised Veebikaubamajal CrazyDeal lasub pettusekahtlus (1) Välismaa Trump sunnib Euroopat end kokku võtma (11) Trumpi-vastased meeleavaldused kestsid teist ööd järjest (3) Pariisi ründajad aasta aega hiljem: muist vangis, muist surnud Prantsuse muusikud hoiavad Bataclanist eemale Pariisi ellujääjad õpivad uuesti jalgele tõusma Hirmunud turistid väldivad Prantsusmaad (1) Kreml hoidub lähikuudel pingetest Arvamus Lauri Hussar: Jüri Ratas, rebige see leping puruks! (13) Trumpi hea muinasjutt (5) Peaministriks tänu ühele vastuhäälele (4) Kukkumine pilvepiirilt (7) Esileedi, mitte proua president (2) Peeter Langovitsi tagasivaade: Soome lipp taas Toompeal Marti Aavik: saatkond okupeeritud Tarmo Soomere: kuidas mõistlikkus võidab laamendamise kiuste (2) Juhtkiri: kõigile hoolivatele Eesti isadele Sergei Metlev: keset erilist Eesti põlvkondade heitlust (2) Arvamusliider Madis-Ulf Regi: minu päevik 2016 Kultuur Aja auk. Montyl läks kehvasti Nädala plaat. Uus peatükk Nashville'is / Vokoodriga kantri Eesti kultuuri täheatlas: kogudusest rahvuseks NUKU teater avab uue vana kodu uksed Eksistentsiaalne Undusk ja tema opus magnum Sport Legendaarne Henry trimmib Belgia ründajaid mänguks Eestiga tippvormi Matsalu võib rikkuda Salumetsa kindlana näiva võidu (1) Ogier’d ja Tänakut ennustatakse tiimikaaslasteks Eesti uisukrossisõitja jahib kohta esikümnes AK Aja auk. Montyl läks kehvasti Peeter Langovitsi tagasivaade: Soome lipp taas Toompeal Nädala plaat. Uus peatükk Nashville'is / Vokoodriga kantri Eesti kultuuri täheatlas: kogudusest rahvuseks Tarmo Soomere: kuidas mõistlikkus võidab laamendamise kiuste (2) Agu Laisk: kolm teadusuudist – Esna bussipeatuse rahvale, keemikule ja bioloogile Soome silla siinpoolne ots Sergei Metlev: keset erilist Eesti põlvkondade heitlust (2) Eksistentsiaalne Undusk ja tema opus magnum Šamaanirännakul dukhade juures unes ja ilmsi Arter Trumpi juuksed – mis värk nendega on? (2) Eesti mees andis tõuke Trumpi suurhotelli rajamiseks Pillimängija peab olema vormis nagu sportlane Anna-Greta Tsahkna – segu emalõvist, bullterjerist ja tantsutüdrukust Uisk seisis sildas, härjad sees… Mida teeb naine, kui mees trambib (või meest trambitakse)? Moodne aeg: näete, mis mul on jagada! Isadepäeva hommik – lapsed köögis Kõht õndsalt täis Moekäsud ja -keelud meestele Kõhulihased kauniks – süvatreeninguga! Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Miks armastada Giuliat?

3 min lugemist
Iseloomulik kilbikujuline iluvõre ning kaunid, kuigi pisut saksalikud proportsioonid. FOTO: Eero Vabamägi

Et mõista Alfa Romeo Giulia tähtsust Itaalia autotootjale ja autokultuurile laiemalt, tuleb vaadata margi konarlikku kulgemist läbi viimase veerandsajandi. Ei rohkem ega vähem, Giulia ilu peab nüüd päästma Alfa Romeo.

Tellijale

See ilmus 24. juunil 2015. Ma ei mäleta, kas toonasel jaanipäeval oli ilm nagu jõulude ajal, aga ma mäletan seda videot. Must. Valge. Punane. Alfa Romeo esitles esimest ametlikku liikuvat pilti uuest Giuliast. Paari väga kaua oodatud ja nii paljuütleva vihjega auto iseloomule.

Sama aasta kevadel oli juhtunud minuga ime, mida on seniajani raske uskuda. Pääsesin korraks Alfa Romeo 8C Competizione rooli. Neid Ferrari inseneride loodud V8 mootoriga kupeesid toodeti Modenas Maserati tehases aastatel 2007–2010 täpselt 500 eksemplari (pluss veel 500 avaautot). See tagaveoline, arutult ilus ja võimas sportauto loodi Alfa jaoks keerulistel aegadel. Loodi justkui kinnitusena iseendale, et hoolimata juhtkonna pikalt kestnud peataolekust, pusimisest Fiati esiveolistel platvormidel ja margi lootusetuna paistvasse madalseisu närvutanud kokkuhoiust on Alfa siiski (veel) olemas. Ja et tunneli lõpust võib ühel päeval sõita välja Alfa, mis õigustab fännide armastust.

11.11.2016 14.11.2016
EELMINE
JÄRGMINE
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto