Kõigi märkide järgi on M-Spordi Ford üle pikkade aastate nii konkurentsivõimeline, et vähemalt Ogier suudab taas heidelda MM-tiitli eest. Neli korda järjest maailma parimaks rallimeheks kroonitud Ogier’ kõrval jahib poodiumikohti ka Tänak. Võimalust sõita ühes meeskonnas tiitlikaitsjaga ei tekkinud omal ajal isegi Markko Märtinil.
Kui Citroëni ja Volkswagenit taltsutanud Ogier on M-Spordi ridades uustulnuk, siis Tänak sõitis Briti meeskonna põhirivistuses ka 2012. ja 2015. aastal. Lõppenud hooajal esindas ta rehvitootja DMACKi tiimi, aga auto ja tehniline hooldus tulid ikkagi M-Spordilt. Lisaks on Tänakul oluline roll uue masina arendamisel.
Tänakul on uueks hooajaks ka uus kaardilugeja. Raigo Mõlderi asemel istub Tänaku kõrval nüüd Martin Järveoja, kes varem luges kaarti Karl Kruudale. Seda uudist kinnitas ka M-Spordi boss Malcolm Wilson.
Wilson on praegu kindlasti õnnelik mees – rallimaailma suurima staari Ogier’ palkamine on suur töövõit. «Läheme Monte Carlo rallile autoga, mille küljel ilutseb number 1. Meil saab olema viimaste aastate tugevaim sõitjate koosseis,» teatas britt.