Sisukord
Autosport
Postimees
16.12.2016
Eesti Tagakülg Palju õnne Edgar Savisaar otsib ERJKga kompromissi Vabaerakond kehtestaks ministritele sobivusnõuded Legendaarsete raadiohäälte käejälgede galerii saab täiendust Eesti lühiuudised Tallinn alustas parkimismaja rajamise pilootprojekti Esikülg 16.12 Metsatöösturite lobi survestab aina rohkem raiuma (6) Politsei uurib videot pesumasinas olnud kassipojast Õiguskantsler taotleb juhatuse liikmetele töötuskindlustushüvitist Väikepoed paluvad valitsuselt tubakapiirangute pidurdamist USA armee on ehitanud Tapal 10 miljoni euro eest Dilbert Vabaerakonna juhid taunivad Jevgeni Krištafovitši sõnavõtte Horoskoop Taani juhtimisspetsialist: vähemuste palkamine toob firmale suurema kasumi (1) Majandus Lux Express kipub reisirongiveo turule Turvafirmad ja naabrivalve saavad Taxify-sarnase äpi (1) Õiguskantsler taotleb juhatuse liikmetele töötuskindlustushüvitist USA keskpank on majanduse suhtes optimistlik (3) Välismaa Euroarmee pole tõsine jututeema (1) Välismaa lühiuudised 16.12.2016 Ekspert: töö teevad ära Vene riigi palgatud häkkerid (1) USA julgeolekuametid pole Vene küberrünnakute asjus ühel meelel Arvamus Õiguskantsler taotleb juhatuse liikmetele töötuskindlustushüvitist Joel Volkov: ametnike tööriist – minister, kes on võõras kõigile (28) Postimees 1918. aastal: Inglise laevastik jõudis Tallinna (1) Juhtkiri: mets pole porgandipeenar (13) Hanneli Rudi: käsimüügiravimeid ei või pildistada? Tulge mõistusele! (2) Andrus Karnau: Eesti Energia kordab kõverpeeglis NRG tehingut Igor Taro: me ei ole Peterburi eeslinn, mis omavalitsusi ei vaja Kultuur ERRi arhiivis visatakse vanad lindid ahju?! Sport Spordi lühiuudised Matšist Klitškoga algab esimese miljardäri vormimine EOK jätab spordimeisterlikkuse gruppide treenerid toetuseta MMil näidati, milline jalgpall olla ei tohiks Kahe kümnendi suurim uuendus: vormel-1 muudab ohoo-faktorit otsides reegleid Halo lükatakse ülejärgmisesse aastasse Eesti rattaässad: peame vastu võtma selle, mida antakse Tarbija Õhusõit on ajavõit, aga kas teate, et… Tartu Lasteaiad pole siiski võrdsed: teise lapse soodustust ei pruugi eralasteaias saada Ants Kask: mis vaja teha, tuleb ära teha Ei viitsi prügi välja viia? Gümnasistid leidsid lahenduse ja asusid tootma jäätmeid lagundavaid prügikaste (1) Jaan Õunapuu: vastutustundlik laenamine toetab linna arengut Jüri-Ott Salm: toreduskulu ei saa heaks kiita Süldimaterjali jagub vaid kiirematele Elva gümnaasiumi jõuab remont ja nurgakivi saab ujulaga spordihoone Vaatlus: paljud liiklejad ei tunne eeskirja (1) Meelelahutus Koomiks Sudoku

Kahe kümnendi suurim uuendus: vormel-1 muudab ohoo-faktorit otsides reegleid

3 min lugemist
Mercedesed ees, teised järel. Kas uue hooaja reeglid muudavad viimaste aastate jõujooni? FOTO: LUCA BRUNO/AP

Vormel-1 sarja hooaeg sai vaevalt lõppeda, kui võistkonnad pöörasid juba pilgu uude aastasse. On ka põhjust, sest järjekordseid reeglimuudatusi peetakse viimase paarikümne aasta tähtsamateks ning juba 27. veebruaril veerevad uued autod Barcelonas esimest korda testiks rajale.

Tellijale Tellijale

Mis muutub? Lühidalt: autod hakkavad välja nägema agressiivsemad, laiemateks muutuvad nii rehvid kui ka esi- ja tagatiib. Esialgu oli eesmärk kärpida ringiaegadest viis-kuus sekundit, nüüd aga on lepitud kolmega. Sihiks on tõsta autode kiirust just kurvides, mitte sirgetel.

Autode laius kasvab kahe meetrini ja nii suur oli see viimati enne 1998. aastat. Eesmised rehvid on senisest 60 ja tagumised 80 millimeetrit laiemad, esitiib laieneb aga 200 millimeetri jagu. Tagatiib muutub madalamaks ja 150 millimeetri võrra laiemaks.

15.12.2016 17.12.2016
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto