Eestil taas uus märk

jaga E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) all tegutsev disainimeeskond avalikustas täna pooleaastase töö tulemusena valminud Eesti brändi kontseptsiooni, mille läbivateks elementideks on ühtne kirjatüüp, rohkelt Eestit ja eestlasi kirjeldavad sõnumeid ja ikoone ning läbiva joonena rändrahnude motiiv ja elektroonilisusele viitav täht «e».

FOTO: JAANUS LENSMENT/POSTIMEES

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) all tegutsev disainimeeskond avalikustas eile pooleaastase töö tulemusena ja 200 000 eurot maksma läinud Eesti brändi kontseptsiooni, mille läbivad elemendid on ühtne kirjatüüp, rohkelt Eestit ja eestlasi kirjeldavaid sõnumeid ja ikoone ning läbiva joonena rändrahnude motiiv ja elektroonilisusele viitav täht «e».

EASi turundusjuht Piret Reinson rõhutas, et oluline on lahti saada krambist, justkui olekski nüüd rändrahn Eesti uus märk, vaid aru saada kogu brändikontseptsioonist.

Kontseptsiooni loomisel tehti koostööd ka hollandlase Peter Kentiega, kes mõtles välja paljudele eestlastele, sealhulgas poliitikutele ja avaliku elu tegelastele korda läinud est-kontseptsiooni. Nii võib lühendi «est» rõhutamist sõnades leida ka uue brändi juurest. Ettevõtlusminister Urve Palo rääkis, kuidas paljud ettevõtjad on oodanud tööriista, mida kasutada kolleegidele välismaal presentatsiooni tehes, et tutvustada oma riiki. «Mul on nii hea meel, et see on lõpuks tehtud,» lausus minister ja lisas, et algus on väga hea.

Tagasi üles