Sisukord
Autosport
Postimees
21.01.2017
Eesti
Pensionireform toob olulised muudatused
Õiguskomisjon tõmbab šokivangistamisele pidurit (18)
Horoskoop
Leppik: see pole maailma muutev revolutsioon
Male
Mälumäng
Palju õnne
Dilbert
Surm liikluses – võigas viis lahkuda (1)
Pelikanitibu tuli munast välja
Tagakülg
Esikülg 21. jaanuar
Tallinnas avati hinnalise väljapanekuga eramuuseum
Majandus
Massihagi esitajad: Cherry omanikud kantisid pankroti kartuses varad ettevõttest välja
Välismaa
Rootsi rahvaarv ületas kümne miljoni piiri
Katrin töötab Bangladeshi slummi laste heaks (2)
Arvamus
Postimees 1938. aastal: laibad 325 meetrit siinpool piiri
Juhtkiri: meie vasakpoolne valitsus on pensioni asjus uskumatult mõistlik (16)
Jüri Reinvere: brändrahnuga Euroopas läbi ei löö
Trumpi ajastu virvarr (2)
Ministeeriumi vikerkaarevärvid
Brexitis rohkem selgust
Aivar Pau: seisab, ei seisa (4)
Kultuur
Tõdemused ja seosed Indrek Koffi loomingus
4 linna ja 14 etendust
Nädala plaat. Minimalismi ilu
Aja auk. Palun tapke hr Kinski!
Tallinnas avati hinnalise väljapanekuga eramuuseum
Sport
Spordi lühiuudised
Monte Carlo rallitragöödia: halbade juhuste kokkusattumine, aga eelkõige ettevaatamatus
Ilves: kui suusatada ei jõua, pole midagi tahta (1)
Eestlased hoiavad Poolas poolfinaalikohast hammastega kinni
Omal nahal dopingu proovimisest üleilmse skandaalini
Kas F1-sarjas lõppeb üks ajastu?
Tallinn
Tallinnas avati hinnalise väljapanekuga eramuuseum
AK
Selgusid Eesti Kultuurkapitali aastapreemiate laureaadid
Andrew Kuchins: Trumpil saab olema väga keeruline venelastega ühist keelt leida (16)
Mäletaja ja mälestaja Märka
4 linna ja 14 etendust
Eesti kultuuri täheatlas: rahvakiriku sünd
Valeri Solovei: Trumpi ja Putini kokkuleppe tõenäosus on suur (21)
Aja auk. Palun tapke hr Kinski!
David Satter: Trumpi toimik on Venemaa provokatsioon (9)
Nädala plaat. Minimalismi ilu
Olav Aarna: mida ühist on PISA tulemustel ja kliima soojenemisel? (2)
Jüri Reinvere: brändrahnuga Euroopas läbi ei löö
Arter
Horoskoop
Peaosaline rikkus maffiafilmi
Noolemäng on väga tõsine asi
Kui nutikas ost on nutikindad?
Köögiseiklus võõramaa viljadega
Perekond viib võidule
Kuidas leinata Facebookis? (1)
Mõistlik mood: mõttepaus
Kristi Liiva: minu töös on tähendus kõige tähtsam (17)
Maitseelamus maailma lõpus
Parim, mida talvega peale hakata (1)
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Monte Carlo rallitragöödia: halbade juhuste kokkusattumine, aga eelkõige ettevaatamatus

3 min lugemist
Hayden Paddon tegi Monte Carlo rallil nii õnnetu avarii, et kohapeal sai surma 50-aastane hispaanlane. Paremal pool asuval pildil on näha Paddoni auto pärast kalju vastu põrkamist. FOTO: Timo Anis / Kuvatõmmis Youtube'ist

Ralliautod muutusid enne tänavust hooaega võimsamaks, kergemaks ja aerodünaamilisemaks. Pärast kurikuulsat B-rühma ajastut pole autoralli MM-sarjas nii kiireid põrgulisi olnud, aga see pole põhjus, miks Monte Carlo võidukihutamisel hukkus neljapäeva õhtul pealtvaataja. MM-sarjas on aastakümnete jooksul olnud mitmeid traagilisi õnnetusi, aga kõrvaltvaataja surmaga lõppes mõni avarii viimati 1996. aastal.

Tellijale

WRC-sarja tippu kuuluv uusmeremaalane Hayden Paddon lähenes Monte Carlo ralli esimese kiiruskatse lõppu, kui tema Hyundai i20 kaotas enne kiilasjääga kaetud vasakkurvi juhitavuse ja põrkas vastu kaljuseina. Parasjagu oli ennast kalju kõrvale väliskurvi sättinud amatöörfotograaf, kes lendas kokkupõrke tulemusel õhku, kukkus peaga vastu asfalti ja suri minuti järel. Paddon ja kaardilugeja John Kennard vigastada ei saanud.

Kas 50-aastase Jesús Ordóñezi elu oleks saanud päästa? Mitte enam siis, kui ta oli roninud kõige ohtlikumasse paika, kuhu võimalik. Belgia väljaanne La Dernière Heure sai jutule õnnetuspaigas viibinud pealtvaataja Romain de Geeriga, kelle sõnul hoiatasid teised kohalolijad Go-Pro kaameraga meest korduvalt, et keelualasse pole mõtet ronida. Ideaalmaailmas oleks võinud rajajulgestajad ta väevõimuga ära tassida, aga iga rallikülastaja teab, et lõppude lõpuks tuleb enda eest ise vastutada.

Et WRC-autodel on alates sellest hooajast 315 asemel 380 hobujõudu, tegi Rahvusvaheline Autoliit (FIA) MM-sarja rallide turvanõudeid karmimaks, aga sajaprotsendiliselt pole võimalik fataalseid õnnetusi vältida. Hispaania ajalehe El Mundo teatel polnud ehitusvaldkonnas tegutsenud Ordóñez rallivõistlusel esimest korda – vastupidi, teda peeti suureks mootorispordifänniks ja ta pildistas regulaarselt erinevaid jõuproove.

20.01.2017 23.01.2017
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto