Sisukord
Majandus
Postimees
31.01.2017
Eesti Haiglajuhi skeemid matsid pensionäride kirsturaha (9) Male Mälumäng Dilbert Palju õnne Horoskoop Tagakülg Logistikaärimees: Deutsche Bahn juba uurib Rail Balticut (12) Majandus Eesti majanduse lühiuudised Välismajanduse lühid Kreeka võlakatel podiseb taas (1) Logistikaärimees: Deutsche Bahn juba uurib Rail Balticut (12) Coop loob maapiirkondadele uue panga (1) Investor Mari flirdib Leeduga (1) Välismaa Välismaa lühiuudised 31.01 Musta nimekirja kantud islamiriigid vastavad omakorda keeldudega Leedu tugevdab kaitset Trumpi moslemikeeld süvendab Euroopa liidrite ärevust Viini kodutud näitavad turistidele tänavaelu Arvamus Volli Kalm: ülikooli mõte (3) Eiki Nestor: pension läheb paindlikuks, sest elame järjest kauem (10) Kaire Uusen: on aeg hakata Eestile asumaid ostma (7) Margus Parts: alternatiivse tõe apostlid (4) Edasi 1989. aastal: tervist Onu Sam! Juhtkiri: rohkem läbipaistvust Rail Balticusse (1) Kultuur Mina olen filmimees. Kes sina oled? Alasti publiku ees? «Novembri» peaosalistele pole see probleem (4) Sport Spordi lühiuudised Kontaveit tõusis kaheksa koha võrra Sildarud – tagasihoidlikud maksimalistid Sky rattatähed said kaela järjekordse süüdistuse: 2015. aasta Touril sõideti mootoritega Trump tegi rüütlist tulnuka (2) Tartu volle uus tõus ehk 16 mängu kaotuseta Tarbija Teaduse ja Tehnika väiksemad lood Teaduse ja Tehnika lühiuudised Vesinikust tehti metall Tartu Tartu hauaplatsid jõuavad lõpuks inforegistrisse Alaealiste komisjonid kaovad. Kes suunab lapsed tagasi rajale? (4) Monorelsi idee viib Tartu uutesse kõrgustesse. Kas utoopia? (32) Priit Pullerits: Eesti suusatajate viljatud ponnistused (1) Maitsenaudingute kuu leevendab tartlaste kõhukorinat Kadunud Kentsi järve taastamine neelab oma miljon eurot Bluusivennad ja -õed ootavad veebruari Tartu saalihokinaised lähevad koondisega MMi piletit püüdma Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Logistikaärimees: Deutsche Bahn juba uurib Rail Balticut

7 min lugemist
  • Väide, et ükski kaubaomanik ei kasuta kallimat võimalust, ei vasta tõele.
  • Rail Balticul hakkavad kaubad liikuma Aafrikasse ja Aasiasse.
  • Tallinna Sadama 10 miljoni reisija seas leidub neid, kes istuvad Rail Balticule.
Rail Balticu vastane meeleavaldus FOTO: Liis Treimann/Postimees

Eestis üha kirglikumat vaidlust põhjustav Rail Balticu raudteeprojekt jõuab täna otsustavasse järku, kui kolme Balti riigi peaministrid kirjutavad Tallinnas alla selle hiigeltaristu rajamise kokkuleppele.

Tellijale

Euroopasse viiva kiirraudtee vastaste ja skeptikute seas tekkib üha uusi teooriaid ja faktikäsitlusi, millele vastamiseks jääb Rail Balticu projektimeeskonnal ilmselgelt jõust vajaka. Kuna just kultuuritegelased mängivad kirglikus arutelus võtmerolli, edastas Postimees asjatundjatele vastamiseks teleseriaali «Pilvede all» staarnäitleja ja ettevõtja Vladas Radvilavičiuse ja tema mõttekaalsastega kahasse koostatud küsimused.

Lisaks tavapärasele Rail Balticu teemade ringi selgitajale, projekti koordinaatorile Kristjan Kaunissaarele andsime võimaluse oma seisukohti seletada kahe ettevõtte juhtidele, keda uue raudtee rajamine otseselt puudutab. Neid võimalusi, mida näeb peamiselt Soomest tulevate kaupade uuele raudteele ümber laadimiseks Tallinna Sadam, selgitas ettevõtte juhatuse esimees Valdo Kalm. Eesti ainuke konteinerterminal Transiidikeskus õigustab oma olemasolu vaid siis, kui siin liigub naabritele hädavajalikku kaupa, mistõttu jagas ettevõtte juht Erik Laidvee meelsasti ka oma visiooni loodavast transpordikanalist.

30.01.2017 01.02.2017
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto