Sisukord
Jalgratas
Tänane leht
31.01.2017
Eesti Haiglajuhi skeemid matsid pensionäride kirsturaha (9) Male Mälumäng Dilbert Palju õnne Horoskoop Tagakülg Logistikaärimees: Deutsche Bahn juba uurib Rail Balticut (12) Majandus Eesti majanduse lühiuudised Välismajanduse lühid Kreeka võlakatel podiseb taas (1) Logistikaärimees: Deutsche Bahn juba uurib Rail Balticut (12) Coop loob maapiirkondadele uue panga (1) Investor Mari flirdib Leeduga (1) Välismaa Välismaa lühiuudised 31.01 Musta nimekirja kantud islamiriigid vastavad omakorda keeldudega Leedu tugevdab kaitset Trumpi moslemikeeld süvendab Euroopa liidrite ärevust Viini kodutud näitavad turistidele tänavaelu Arvamus Volli Kalm: ülikooli mõte (3) Eiki Nestor: pension läheb paindlikuks, sest elame järjest kauem (10) Kaire Uusen: on aeg hakata Eestile asumaid ostma (7) Margus Parts: alternatiivse tõe apostlid (4) Edasi 1989. aastal: tervist Onu Sam! Juhtkiri: rohkem läbipaistvust Rail Balticusse (1) Kultuur Mina olen filmimees. Kes sina oled? Alasti publiku ees? «Novembri» peaosalistele pole see probleem (4) Sport Spordi lühiuudised Kontaveit tõusis kaheksa koha võrra Sildarud – tagasihoidlikud maksimalistid Sky rattatähed said kaela järjekordse süüdistuse: 2015. aasta Touril sõideti mootoritega Trump tegi rüütlist tulnuka (2) Tartu volle uus tõus ehk 16 mängu kaotuseta Tarbija Teaduse ja Tehnika väiksemad lood Teaduse ja Tehnika lühiuudised Vesinikust tehti metall Tartu Tartu hauaplatsid jõuavad lõpuks inforegistrisse Alaealiste komisjonid kaovad. Kes suunab lapsed tagasi rajale? (4) Monorelsi idee viib Tartu uutesse kõrgustesse. Kas utoopia? (32) Priit Pullerits: Eesti suusatajate viljatud ponnistused (1) Maitsenaudingute kuu leevendab tartlaste kõhukorinat Kadunud Kentsi järve taastamine neelab oma miljon eurot Bluusivennad ja -õed ootavad veebruari Tartu saalihokinaised lähevad koondisega MMi piletit püüdma Meelelahutus Koomiks Sudoku

Sky rattatähed said kaela järjekordse süüdistuse: 2015. aasta Touril sõideti mootoritega

2 min lugemist
Chris Froome 2015. aasta Tour de France'il. FOTO: STEFANO RELLANDINI/REUTERS/Scanpix

JALGRATTASPORT. Kas Tour de France’i tulemusi saab usaldada? Kolmekordne Touri võitja ja pikalt Eurospordis rattasõite kommenteerinud Greg LeMond ütleb, et ei saa. Laiaulatusliku dopingutarvitamise tõttu tühistati 1999.–2005. aasta tulemused, aga nüüd on arvatust hoopis suuremaks probleemiks saanud mehaaniline doping ehk lühidalt öeldes rattamootorid.

Tellijale Tellijale

USAs näidati pühapäeva õhtul CBSi saates «60 minutit» mehaanilisest dopingust kauaoodatud lõiku, kus ülipõnevaid paljastusi päevavalgele ei toodud. Samamoodi on suurt kära tehtud enne «tavalise» dopingu kohta ilmunud dokumentaalfilme ja raporteid, aga tegelikkus nii rabav pole olnud.

Üks üsna terav süüdistus siiski esitati. Endine Prantsusmaa antidopinguameti testidirektor Jean-Pierre Verdy ütles, et tiimimänedžeride, sõitjate ja muude informaatorite vahendusel on temani jõudnud jutud, et 2015. aasta Tour de France’il kasutas mootorit 12 ratturit. Greg LeMondi abikaasa Kathy hinnangul olid patuste seas ka viimase aja edukaima meeskonna Sky liikmed. Mäletatavasti tuli Sky liider Chris Froome sel aastal Touril esimeseks.

30.01.2017 01.02.2017
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto