Sisukord
Auto
Postimees
11.02.2017
Eesti Auto hakkab ise abi kutsuma (2) Mälumäng Lasteaed Krõll ei saa ministri määruse alusel toetust Dilbert Male Palju õnne Horoskoop Hahad üha häälekamad Tagakülg Esikülg 11.02 Majandus Sulev Loo lahkub Eesti Raudtee juhi kohalt Majanduse lühiuudised Välismaa Colombia kokakasvatajad kardavad mässuliste lahkumist Trumpi migrandikeeldu tabas tagasilöök Miski on mäda Vene luures Välismaa lühiuudised Arvamus Juhtkiri: presidendile residents Maardusse (14) Rahva sõber Iohannis Hommikumaa tark Kõigi aegade parim Veidra telepere looja Jaak Aaviksoo: kui tõde hääletatakse (49) Edasi 1984. aastal: tartlased leinavad Jaanus Piirsalu: hurraa 1992. aasta valijale! (4) Kultuur Hardo Aasmäe mõtteid neljast kümnendist (1) Jaak Alliku eludraama: vere hääled Jaak Allik vaatab minevikus öeldud-kirjutatud sõnadele tõsiselt otsa Sugrimugri maagilne naturalism Raimo Pullati Tallinna-inventuur Ma parem ei kirjuta Eesti arendas superstaari «Maailma suurim patt on argus!» Aja auk. Seks kui neuroos Hommikumaa tark (1) Sport Tänak näitas head kiirust, boonuseks katsevõit Johaug lubati olümpiale, kuid vaid esialgu Vinge tagasitulek aitas Fed Cupi naiskonnal eesmärgi täita Töötõend prügikastis ja öine reid Tallinn Auto hakkab ise abi kutsuma (2) AK Arvamusliider Madis-Ulf Regi päevik: veidi kahju, et meil enam kommunistlikku parteid pole... (1) Enn Tõugu: masinad on üha targemad, mis edasi saab? (3) Ukraina politoloog: Maidanid käivad Ukrainas kiiresti, muutused mitte nii väga (13) Jaak Aaviksoo: kui tõde hääletatakse (49) Jaak Allik vaatab minevikus öeldud-kirjutatud sõnadele tõsiselt otsa Olümpiamängud kui Kolmanda Reichi apoteoos Raimo Pullati Tallinna-inventuur Jaak Alliku eludraama: vere hääled Sugrimugri maagilne naturalism Ma parem ei kirjuta Eesti arendas superstaari Arter «Baleriin» sütitab nii suuri kui ka väikeseid Kalliskivid ja teised kallid kivid Sõiduproov. Lexus IS: Roheline tee Maraton, mu rõõm ja kannatus Vennatapusõjad Eesti suusaradadel Põhjamaade suurim paadimess meelitab Soome eripäraga Eesti ristsõnameister sihib Cambridge'i Arst, kelle missioon ja seiklus on Kihnus «Sangarite» looja Jaak Kilmi mõtleb filme tehes oma lõbu ja lusti peale Postimehe nädalahoroskoop 11.–17. veebruar Ossipiff – kaunitar mitmekülgse lisavarustusega Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Sõiduproov. Lexus IS: Roheline tee

3 min lugemist
Uus Lexus IS 300h kogu oma ilus. FOTO: tootja

Teejoojad ütlevad, et Jaapani roheline tee on eksootiline ja värskendav. Omotenashi tähendab Jaapani traditsioonilist külalislahkust ja Lexus ei unusta seda kunagi rõhutamast. On ka põhjust, sest nende autode interjöörides tunneb inimene end hästi. Lexus IS pole erand.

Tellijale

Tõusva päikese maalt pärit markide esitlustel jõuab varem või hiljem kätte hetk, kui sõnajärg antakse üle emamaalt tulnud peainsenerile. Tavaliselt on selleks ajaks esitlussaali vallutanud mõni noist lennukatest esitlusvideotest, mis innuka bassisaundi saatel seinalt seinale põrgates ja praksuvaid PR-sädemeid pildudes peavad kohalviibijate meeleolu sobivale lainepikkusele seadma. Tulevärgi taustal mõjub peainseneri üliviisakas esinemine üldjuhul kontrastsena – nagu ei lubaks jaapanlase tagasihoidlikkus ja head kombed tal oma tööd sugugi kõval häälel kiita.

Lexus ISi esitlus pole erand. Peainsener Naoki Kobayashi astub kõnepulti ja hakkab vaiksel häälel rääkima, kuidas 100 km/h liikuva auto sooritust mõjutab suuresti tuuletakistus. Ka linnakiirusel on see oluline. Ta räägib, kuidas ISi aerodünaamikat peenhäälestati sadade, 260 meetri pikkuses tuuletunnelis veedetud tundide jooksul. Katsetati sedagi, mis juhtub ISiga, kui see peaks orkaani teele jääma. Oleks esitlusruumil aknad, kuuleks ajakirjanikud õuest kõigest kõledat vihmasabinat. Roomas on talv. Kobayashi-san jätkab parandatud ja täiustatud vedrustusest, amortisaatorite ja roolisüsteemi seadistustest ja kinnitab, et insenerid nägid autoga palju vaeva Jaapani nõudlikel teedel. Kohalviibijatest ei paista keegi peainseneri jutus kahtlevat. Miks peakski.

10.02.2017 13.02.2017
EELMINE
JÄRGMINE
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto