Sisukord
Tartu Postimees
Postimees
23.03.2017
Eesti Moldova raha haihtus Põhja-Tallinna sadamas (10) Mälumäng IRLi uueksloojaks võib tõusta Marko Mihkelson (8) Male Dilbert Palju õnne Horoskoop Passikonveier huugab täistuuridel Majandus Ratas uuest maksust: autod saastavad palju Eesti majanduse lühiuudised Nutikast tervishoiust tõotab tulla uus Skype (2) Välismajanduse lühid Dilemma: kas roboteid peaks maksustama hakkama? (2) Välismaa USA ja brittide keeldu võivad järgida teisedki Hololei: lennundus on alati terroriste tõmmanud Terror tungis Londoni südalinna Arvamus Brüsseli rännusell (1) Vastukaja: milles rektor Kalm eksib? (2) Siim Kiisler: mida tead sina, Karilaid, küberrünnetest? (7) Juhtkiri: uued haavad, vanad proovikivid (2) Juhan Mellik: alkohol maitseb hea, aga... (1) Alan Vaht: kas diiselmootorid keelustatakse? (2) Kaarel Krjutškov: seebiooper teaduslikus toitumisahelas paljastab süsteemseid vigu (4) Postimees 1931. aastal: Walge mantliga meest pole olnudki, kõiges olewat süüdi Eesti piiriwalwur Kultuur Eesti Tarbekunsti ajaloo unikaalteostest koostati püsiekspositsioon Nukupoisi meeldetuletus inimestele Sümboliks mahendatud stiihia (1) Sport Spordi lühiuudised Pisipoeg motiveerib Kanterit veel medaleid võitma (2) Sildaru toob uue hingamise ka rennisõitu Kui mängijad on väsinud, ei tähenda suur edu midagi Tartu Ülikooli ihkajad nägid lahkamist ja mekkisid lämmastikujäätist Kindel! Miljardilist tselluloositehast kavandatakse just Tartu lähistele (5) Abilinnapea Jarno Laur: tramm on mõistlik, suurt arenguhüpet vajab rattaliiklus (3) Jüri Ratas: riigiasutusi saab edukalt juhtida ka Tallinnast väljaspool Meelelahutus Koomiks Sudoku

Abilinnapea Jarno Laur: tramm on mõistlik, suurt arenguhüpet vajab rattaliiklus

6 min lugemist
FOTO: Graafika: Artur Kuus

Liiklusküsimustega tegeleb Tartu uus, avalikule väljapanekule saadetud üldplaneering väga põhjalikult. Abilinnapea Jarno Laur selgitab tähtsamaid teemasid. 

Tellijale Tellijale

Milliseid suuri liiklusprobleeme peaks uus üldplaneering lahendama? 

Vaatame, mis on viga. Tartu liikluse jaotus on umbes selline, et 40 protsenti tartlastest käib jala, viis protsenti kasutab jalgratast, 28 autot ja 27 ühistransporti. Iseenesest ju hea. Vigurid tulevad sellest, et meil kerkib alatasa sunnitud autoliikluse teema. Maarjamõisa ei saa autoga hästi ligi, tänavad ei mahuta autosid ja neid pole seal ka kuhugi parkida. Peaksime tegema järjest uusi parklaid juurde. Me arutame ka parkimismajade ehitust.

22.03.2017 24.03.2017
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto