Sisukord
Uudised
Postimees
02.05.2017
Eesti Nädalavahetuse torm viis Patareilt katuse (2) RMK jättis üürniku maja müügist teavitamata Male Mälumäng Dilbert Horoskoop Tagakülg Palju õnne Võtame lapselt tooli ja telefoni, anname asemele palli Enamik koolikotte liialt rasked Iga 20 minuti järel tõuse püsti Kärdla lennujaamas töötatakse välja GPS-põhise lähenemise kord Eesti lühiuudised Majandus Majanduse lühiuudised Amazonist on saanud kasumimasin Eesti mõisnike järeltulija võitleb ameeriklaste äri eest Venemaal (9) Taxify: vanameelsed taksod tulnuks palju varem kõrvale heita (3) Välismaa Navalnõi edu sõltub hirmu ületamisest Laienev protest Venemaal näitab inimeste naasmist poliitikasse Põhja-Korea jätkab ähvardamist Välismaa lühid Eerik-Niiles Kross: Euroopa Nõukogu häbi ja taassünd Arvamus Jüri Ratas: miks muutsime eelarvereeglit? (14) Siiri Erala: palun lubage tõusta! Postimees 1938. aastal: Oinas Budapesti ülikooli Juhtkiri: kas rekordijärgne maailm oleks ka dopingujärgne? (2) Mihkel Mutt: mitte ainult kultuurist – vastuseks «Trumpi teinud» Mart Helmele (25) Kultuur Jazzkaare mitmekesisus hämmastab. Aga kas ainult sellega? Sport Euroopa ja maailma kergejõustikurekordid tahetakse nullida Bottas jõudis esimese võiduni Realil võimalus teha ajalugu, teistel aga ajalooline võimalus Neuville tõusis kindlaks soosikuks, Tänakut ootab üks tema lemmikralli Mis saab Selverist ja Bigbankist uuel hooajal? Elu pärast Joshua triumfi ja Klitško hävingut: kes on nüüd poksimaailmas tegijad? Tallinn Nädalavahetuse torm viis Patareilt katuse (2) Tartu Selgub Tartu kõige rattasõbralikum ettevõte Vana naise sajast aastast üks on kirjutatud korstnasse Kikkpoksija pistab Piirissaarel rinda poe pidamisega Prügikotid täitusid ilma saja grammita Tudengid sügasid kukalt ja ehitasid isesõitva auto Neli Tartumaa õpilasfirmat pürgib Eesti parimaks Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Taxify: vanameelsed taksod tulnuks palju varem kõrvale heita

8 min lugemist
  • Aasta lõpuks pool Taxify ärist Aafrikas
  • Kasumimarginaal sissetöötatud turgudel 40 protsenti
  • Eestis uue seadusega vahe taksode ja sõidujagajate vahel kaob
  • Tulika juht: vastuolu pole ime
Taxify asutajad Martin ja Markus Villig FOTO: Erakogu

Taxify asutajad Martin ja Markus Villig on pärast kolme tegutsemisaastat laienenud 18 riiki, ettevõte on kaasanud kaks miljonit eurot riskikapitali. Vennad on korralikult keema läinud taksoturu tingimustes valmis üllatavalt avameelselt rääkima, mida nad oma ettevõtte arenguteekonnal avastatu kohta arvavad.

Tellijale

Kui tulla põgusalt tagasi päris Taxify alguspäevade juurde, siis alguses rõõmustasid teie tuleku üle paljud, vanad head Tulikad ja Kroonid sealhulgas. Ühel hetkel olid aga kõik sõjas; mis juhtus?

Martin Villig: Alustasime Eestis kolm ja pool aastat tagasi ja esimene strateegia oli tõesti viia kõik taksofirmad üle ühele platvormile ja saada seeläbi Balti riikide liidriks.

Pärast esimest aastat saime aga aru, et klientide nõudlust oli rohkem kui häid taksosid, ja teiselt poolt ei leidnud me kuidagi taksofirmadega head koostöömudelit.

Asi lõppes sellega, et hakkasime tööle otse üksikute taksojuhtidega ning kuus kuud hiljem ka privaatjuhtidega. Nõudlus on igas linnas lihtsalt suurem, kui olemasolevad taksojuhid suudavad teenindada.

Mis taksofirmadele täpsemalt ei meeldinud, jäid nad «tänu teile» vahendustasudest ilma? Millestki veel?

Martin Villig: Vahendustasud taksofirmadele kindlasti probleem ei olnud. Taxify tellimusi said nad väga mõistliku allahindlusega ja müüsid neid siis oma juhtidele edasi 50-protsendilise kasumimarginaaliga.

01.05.2017 03.05.2017
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto