/nginx/o/2017/05/18/6675755t1h3667.jpg)
Kes vana asja meelde tuletab, selle silmaga tuleb teha teate küll mida. Aga kui Thierry Neuville poleks hooaja esimesel kahel autoralli MM-etapil liidrikohal kihutades eksinud, oleks just tema praegu favoriit 2017. aasta maailmameistritiitlile.
Kes vana asja meelde tuletab, selle silmaga tuleb teha teate küll mida. Aga kui Thierry Neuville poleks hooaja esimesel kahel autoralli MM-etapil liidrikohal kihutades eksinud, oleks just tema praegu favoriit 2017. aasta maailmameistritiitlile.
Neuville katkestas nii Monte Carlo kui ka Rootsi ralli esikohalt ja mängis maha oivalise võimaluse haarata MM-sarjas liidriohjad enda kätte. Belglase tööandja, Hyundai meeskonna tiimiboss Michel Nandan nendib, et pärast mitut Volkswageni võimu all veedetud aastat on tänavune MM-hooaeg erakordselt põnev: «Tuleb tõdeda, et reeglid on karmid ja piirangud suured – meeskondadele on jäetud teatud vabadus, aga mitte liiga suur. Ja seetõttu on autode jõudlus üsna sarnane. Muidugi annab see MMi põnevusele vaid hoogu juurde. Lisaks on muidugi igas tiimis tänavu vähemalt üks tipp-piloot.»