Sisukord
Tervis
Postimees
21.02.2020
Isamaa Huawei-ohu koosolekul osales Huawei lobist (3) Eesti Kõlvart usaldab abilinnapead, opositsioon mitte (2) Lavly Perling reformib Ukraina prokuratuuri (3) Kliimamuutus sunnib metsatüli lõpetama Kaitseväest ajapikendust saanud noor: seni on enesetappu takistanud relva puudumine (45) Majandus Sealt tulevad maailma suurimad teemandid (1) Tere alustas Kruuda tehtud võlgade maksmist Helme ennustab Euroopas raskeid eelarvekõnelusi Välismaa Taani annab Misāne Lätile välja (1) Saksa radikaal mõrvas kümme inimest GRU võis korraldada keemiarünnaku ka Sofias Rootsi parlamendi spiiker: meie demokraatiale tehti stressitaluvustest Arvamus Juhtkiri: mida teha kroonijuveelidega? (2) Herman Kelomees: linnainimeste maaelu (1) Martin Mölder: erakondliku eelistuseta valijaist (2) Riina Solman: sõltuvusest peab olema väljapääs (7) Ene-Margit Tiit: Kapatoobri kooli lugu (4) Meie Eesti Aleksei Lotman: metsamajandus kestlikuks – kiiresti! (1) Anu Aug: riigimetsas toimuva üle otsustamine vajab selgeid reegleid (1) Lauri Laanisto: tükeldamise tundlik teadus Kultuur Lelulugu Eesti moodi ehk mida arvata «Sipsikust»? (3) Sport Nurgeri elu Hispaanias: võib-olla ongi parem, et alati treenerist aru ei saa Eesti jõudis MMil paarissegateatesõidus esitosinasse Kontaveidi teekond lõppes veerandfinaalis Tallinn Kõlvart usaldab abilinnapead, opositsioon mitte (2) Tartu Tormituuled uhtusid Peipsi randa tapva taime (8) Ringkonnakohus jättis Martin Halliku hiigelhüvitiseta (2) Ulila rahvas soovib kõnniteed kiiremini kui võimalik (1) Tartlased tähistavad vabariigi aastapäeva mitu päeva Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Kui hirmust üle saate, on maanteesõit puhas nauding

7 min lugemist
  • Ärge ostke odavat maanteeratast, sest see ei vii teid kuigi kiirelt edasi.
  • Kalli käiguvahetaja väärtus tuleb enamasti välja rasketel rajalõikudel.
  • Grupis tuleb liikuda sirgjooneliselt, ei tohi tõmmelda, närvitseda ja kiljuda.
  • Kes tunneb end suures massis ebakindlalt, hoidku grupis ääre peale.
Isegi kui veerete maanteel lennukalt, jääb enamasti kas või silmanurgast aega loodust nautida. Selleski peitub maanteesõidu võlu. FOTO: LaPresse/Fabio Ferrari/Scanpix

Olete märganud, kui palju on linnalähedastele asfaltteedele ilmunud kirevates värvides rattureid? Fakt on see, et maanteerattasõit muutub Eestis üha popimaks. Siin on nõuanded, mida on vaja selleks, et samuti nende seltskonnaga ühineda.

Tellijale

Ülesanne, mis mulle möödunud pühapäevaks usaldati, oli nii keeruline – ehkki pealtnäha tegelikult lihtne –, et ei osanud teha muud, kui helistada enne selle kallale asumist viimases hädas Hannes Hermakülale. Elva rattaralli korraldaja Mihkel Reile oli nimelt palunud, et tuleksin juhendama tervisesõitjate gruppi, kes pidi 43-kilomeetrise asfaldiringi läbima rahulikult ja sõbralikult, ilma võistlemata.

No mis saab olla sellest veel lihtsam?!

Näiteks oleks lihtsam tervisesõidust kaks korda pikemal põhisõidul võidu sõita: vastutad ainult enda eest ja annad jalgadele tuld, kui palju vaid jaksad.

Aga kui sul tuleb vastutada ligi kahekümne sõitja eest, kellest paljud on maanteel vähekogenud, võib-olla suisa algajad, siis – jesver, appikene! – mida küll ette võtta, et kõik saaks sõidust meeldiva, mitte heidutava kogemuse?

20.02.2020 21.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto