Et Tänak on võimeline ka oma halbadel päevadel Soomes kiiresti sõitma, ei tohiks kellelegi üllatusena tulla. Küll aga tuleb küsida, kas tal lubatakse seda teha. M-Sporti meeskond peab Hyundaiga tihedat võitlust MM-tiitlile – vahe on 22 punkti – ning kuna Tänaku lootused WRC-sarja individuaalsele esikohale said katkestamisega Poolas kõva põntsu, tuleb tal nüüd esmajärjekorras mõelda tiimi heaolule. Seega peab ta koju tooma maksimaalselt kõrged punktid.
Mõistagi oleks iga Eesti rallifänni unistus, kui see tähendaks esikoha eest teenitavat 25 silma – Markko Märtini legendaarsest triumfist Jyväskylä teedel on möödas juba 14 aastat ja oleks uhke taas meie meest poodiumi kõrgeimal astmel näha. Aga rallivõidule saavad Tänak ja kaardilugeja Martin Järveoja sõita vaid juhul, kui nad tunnevad end autos kui kalad vees. Niipea kui Tänak peab kiireima aja näitamiseks sõitma riski piiril, tuleb ilmselt meeskonnalt käsk end tagasi hoida.