«See oleks väga tore just Malcolmile mõeldes (Wilson, Ogier’ ja Ott Tänaku tööandja, M-Sporti boss – V. V.), sest mina ei suutnud talle individuaalset MM-tiitlit tuua. Äkki Ogier saab sellega nüüd hakkama,» rääkis kaks hooaega Fordi roolinud Grönholm. «Jah, meeskondlikult saime tiitlid 2006 ja 2007 kätte, aga mitte sõitjate arvestuses. Ma muidugi väga täpselt ei tea, aga tundub, et M-Sport on selle nimel väga kõvasti panustanud.»
Kui Grönholmi aegadel ajas Wilson veel Fordi tehasetiimi, siis nüüd on tegu autotootja Fiesta mudeleid kasutava erameeskonnaga. See tähendab konkurentidega võrreldes pisikest eelarvet – läbirääkimised Fordi toe naasmise üle küll käivad, aga enne kui allkirjad on paberil, tuleb arvestada võimalusega, et tänavused tuttuued autod võivad olla M-Sporti parim võimalus üle aastate tiitlirõõmu maitsta. Edaspidi võivad konkurendid lihtsalt vahe sisse teha. Lisaks ei pruugi tulevikus tiimis sõita nõnda teravat pilootide duot – M-Sporti liidrid Ogier ja Tänak figureerivad mõlemad ka Toyota meeskonna juhi Tommi Mäkineni tulevaks hooajaks ihaldatud pilootide nimekirjas.