Sisukord
Majandus
Postimees
29.08.2017
Eesti Kõige rohkem on tõlgitud «Naksitralle» Motodeltaplaani õnnetuse põhjustas tõenäoliselt konstruktsiooni purunemine Keegi ei tea veel, kas proviisor üldse tahab apteeki pidada Majandus Laidvee tahab Rail Balticu juhtimist Eesti Raudtee kätte (3) Välismaa KOHALIK VAADE. Horvaatia on turistidega kimpus Hiina ravib internetihaiget noorsugu (39) Uus tamm ähvardab Liibanoni katastroofiga (1) Välismaa lühiuudised 29.08. Harvey tõotab hullemat hävitust kui Katrina (1) Soome linnad suurendavad julgeolekut Turu pussitaja valetas nii oma nime kui ka vanuse kohta Arvamus Andrei Hvostov: veneviha ja inglitiivad (24) Helmen Kütt: vanemahüvitise reformist võidavad kõik (4) Hardo Pajula: Bullerby lapsed (12) Juhtkiri: küüniline liit, mille olemus alles selgub (11) Postimees 1934. aastal: seerumi-instituut leekides Tõnis Tõnisson: valimised ei pane haldusreformile punkti Sport Kolm Eesti jõutõstjat jäid dopinguga vahele Katsumusi täis võistlus lõppes vägeva emotsiooniga Eesti võrkpallikoondis – põhjatu inspiratsiooniallikas Blogi: Kanepi naasis vihmapausilt võidukalt ja pääses teise ringi! (2) Tervis Nahaarst Ene Mäestu vastab: kas sünnimärkide vigastamine suurendab vähiohtu? Tartu Halb üllatus! Inimesed on Ilmatsalus nädalaid joonud reostunud vett Ennenägematu lasteaed paneb igal sammul ahhetama (4) Häbitundeta õigus hambaravihüvitisele (4) Vabaduse hääl tõi nelja valda paanikat ja pahameelt (31) Kaks Tartu kooli sulgevad hambaravikabineti Võnnu keskkooli juurde tuleb oodatud staadion Kultuuripealinna projekti eestvedaja: Tartu peab investeerima sellesse, mis juba on Jooks toetab liikumispuudega inimeste treeningusaali loomist Õnne tänava Helgi helistab Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Laidvee tahab Rail Balticu juhtimist Eesti Raudtee kätte

5 min lugemist
  • Eesti Raudtee vajab Rail Balticu haldamiseks juurde ligi poolsada IT-inseneri.
  • Uutele raudteespetsidele pakutakse IT-sektori palkadega sarnast kuutasu.
  • Soome paberitööstus hakkab lähiajal mööda Eesti raudteid kaupa lõunasse vedama.
Erik Laidvee. FOTO: Liis Treimann

Varem Rail Balticusse skeptiliselt suhtunud Eesti Raudtee võtab uue peadirektori Erik Laidvee juhtimisel kursi Euroopale ja soovitab praegustel gümnaasiumiõpilastel valida just lääne raudteele sobiv eriala.

Tellijale

Vastne raudteedirektor paneb lähiajal käima Soome paberiga koormatud rongid Muuga sadamast Aadria mere ja Musta mere äärde. Hiljem võtab Rail Baltic Aadria rannikule Koperi sadamasse suunduva liini üle, kuid Musta mere äärde Odessasse suunduvad veod võivad jääda praegusele Tartut läbivale 1520 raudteelaiusele.

-Miks on Eesti Raudtee Rail Balticut seni kõrvaltvaataja pilguga uurinud?

Minu jaoks on selline lähenemine olnud raskesti arusaadav ja suhtumisse muutuse toomine nõudis mõningast tööd. Halvim, mis Rail Balticu valmimise järel meil juhtuda saab, on see, et meil on kaks raudteeliikluse juhtijat. See pole majanduslikult õige, sest Eesti Raudtee mahud on kõvasti kukkunud. Tänavu tuleb loodetavalt 12 miljonit tonni, varem oli ligi 45 miljonit tonni. Teise paralleelse struktuuri rajamine meie kõrvale pole otstarbekas.

28.08.2017 30.08.2017
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto