Sisukord
Majandus
Postimees
21.02.2020
Isamaa Huawei-ohu koosolekul osales Huawei lobist (3) Eesti Kõlvart usaldab abilinnapead, opositsioon mitte (2) Lavly Perling reformib Ukraina prokuratuuri (3) Kliimamuutus sunnib metsatüli lõpetama Kaitseväest ajapikendust saanud noor: seni on enesetappu takistanud relva puudumine (45) Majandus Sealt tulevad maailma suurimad teemandid (1) Tere alustas Kruuda tehtud võlgade maksmist Helme ennustab Euroopas raskeid eelarvekõnelusi Välismaa Taani annab Misāne Lätile välja (1) Saksa radikaal mõrvas kümme inimest GRU võis korraldada keemiarünnaku ka Sofias Rootsi parlamendi spiiker: meie demokraatiale tehti stressitaluvustest Arvamus Juhtkiri: mida teha kroonijuveelidega? (2) Herman Kelomees: linnainimeste maaelu (1) Martin Mölder: erakondliku eelistuseta valijaist (2) Riina Solman: sõltuvusest peab olema väljapääs (7) Ene-Margit Tiit: Kapatoobri kooli lugu (4) Meie Eesti Aleksei Lotman: metsamajandus kestlikuks – kiiresti! (1) Anu Aug: riigimetsas toimuva üle otsustamine vajab selgeid reegleid Lauri Laanisto: tükeldamise tundlik teadus Kultuur Lelulugu Eesti moodi ehk mida arvata «Sipsikust»? (3) Sport Nurgeri elu Hispaanias: võib-olla ongi parem, et alati treenerist aru ei saa Eesti jõudis MMil paarissegateatesõidus esitosinasse Kontaveidi teekond lõppes veerandfinaalis Tallinn Kõlvart usaldab abilinnapead, opositsioon mitte (2) Tartu Tormituuled uhtusid Peipsi randa tapva taime (8) Ringkonnakohus jättis Martin Halliku hiigelhüvitiseta (2) Ulila rahvas soovib kõnniteed kiiremini kui võimalik (1) Tartlased tähistavad vabariigi aastapäeva mitu päeva Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Austria ja Venemaa kavandavad raudteeliini üle ukrainlaste peade

3 min lugemist
  • Austria on Viini poliitikute sõnul Trans-Siberi magistraali loogiline lõppkoht.
  • Ukraina, mida läbimata pole raudteeliin võimalik, käsitleb Venemaad agressorina.
  • Košice–Viini liini maksumus kujuneks Rail Baltikust ligi kaks korda kallimaks.
FOTO: Pm

Venemaa Raudteede hoogsaks lääne hõivamise projektiks kavandatud Košice–Viini 1520 mm rööpmelaiusega raudteeliini hakatakse Austria transpordiministeeriumi kinnitusel ehitama juba 2023. aastal ja seda ei mõjuta Venemaa agressioon Ukrainas.

Tellijale

Aasia kaupade Euroopasse vedamisel konkureeriks Košice–Viini raudtee Balti riikidesse rajatava Rail Balticuga.

Viini planeerijatele paistab uuest raudteest saadav kasu nii ilmne, et neid ei heiduta, et raudteeks loodud ühisettevõtte Breitspur Planungsgesellschaft partnerid Venemaa ja Ukraina on sõjajalal.

«Austria on Trans-Siberi magistraali loogiline lõppkoht,» selgitas Austria transpordiminister Jörg Leichtfried augustis raudteetrassi majanduslikku põhjendust tutvustades uudisteagentuurile TASS. «Trans-Siberi magistraal saab meie juures ligipääsu Euroopa raudteevõrgule, laevandusele ja Viini lennujaamale.»

20.02.2020 21.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto