Kolm Euroopa meistri tiitlit ja kaks maailmameistri karikat – kas tõesti muutub kõik, millele veemotomehed oma käe külge panevad, kullaks?
Ilma tööta ei tule midagi, nentis veemotoklubi juht Üllar Põvvat. Veemotosportlastel pöörleb tuleva aasta hooaeg juba täistuuridel. Nimelt tuleb enne uut võistlushooaega saada valmis uhiuued paadid, neid proovida ja olla juba esimeses stardis tugevam kui kunagi varem.
Noored tulevad
Arendustöö ei katke hetkekski, sest konkurendid ei maga. «Mõnikord mõtleme, et oleme saanud valmis asja, millest enam paremat teha ei oska,» rääkis Põvvat. Kuid kohe saadakse uusi kogemusi ja paar aastat hiljem asuvad nad ehitama uusi, täiustatud paate.
Äsja lõppenud hooaega kokku võttes polnud Põvvatil oma klubi esindajatele midagi ette heita. Viktoria Soodla on kõigest mõne aastaga jõudnud GT-30 klassis tippu ja sel suvel tuli ta Euroopa meistriks.
Väga hea meel on treeneril ja klubijuhil sel suvel esimest korda täiskasvanute klassis startinud Stefan Arandi üle. Varem noorte GT-15 klassis nii Euroopa kui ka maailmameistriks tulnud ja mullu maailma parima noore veemotosportlase tiitliga pärjatud Arand pani end suvel proovile täiskasvanute paadiklassis – tuli, nägi ja võitis. GT-30 klassis jõudis ta kohe maailmameistritiitlile. Uuel hooajal hakkab Arand võistlema ka vormel 4 klassis.
Mõistagi ei saa mööda vaadata Rasmus Haugasmäest, kes tõi klubile taas nii Euroopa kui maailmameistritiitli. Põvvati sõnul on Haugasmägi võitnud järjepanu 26 võistlust, neist üheksa tiitlivõistlust. «Pole teada, et keegi oleks varem sama suutnud,» muheles treener.