Sisukord
Sõbranna
Postimees
16.12.2017
Eesti Hambaarstid kauplesid välja sobivad tingimused Andres Kuusk – kollase kaardi mees (3) Märt Ots – üha teravamad hambad Hanno Pevkur – ausa külapoisi saatus (7) Kristina Šmigun-Vähi – puhas Kiku! Pardameeskond, kes serveerib metalset einet Ilus kontsert või Vene pehme jõud? (19) Fentanüülisõltlaste arvates elab politsei soovunelmais (1) Välismaa Rumeenia leinab kunagist valitsejat Euroopa Liit ja migrandid (1) Tuski sõnul on piiride sulgemine kvootidest kõvasti tähtsam Praegust põhilist migrandikollet kvoodid ei leevenda (26) Vangi saadetud eksminister hoiatas Venemaa eliiti (15) Arvamus Postimees 1937. aastal: Tallinn kõrgendas palkasid Kristina Šmigun-Vähi – puhas Kiku! Andreas Kaju: kutsuge toimetaja! (8) Peeter Langovitsi tagasivaade: raamatuesitlus Patareis Juhtkiri: et Eesti riik metsa ei läheks (3) Andres Kollist: õiglane infoühiskond, teadus ja eestlus (1) Raimund Ubar: hea teaduse odav väljamüük (1) Artemi Troitski: uttutõmbamise paradoksid (10) Postimehe suur intervjuu metsavaidluste aastast. Kus me oleme ja kuidas siia jõudsime? (9) Priit Pullerits: häbistatu saab heategijaks (2) Kultuur Peeter Langovitsi tagasivaade: raamatuesitlus Patareis EKI keelekool: neitsivillast püksid jalas Artemi Troitski: uttutõmbamise paradoksid (10) Postimehe suur intervjuu metsavaidluste aastast. Kus me oleme ja kuidas siia jõudsime? (9) Sport Spordi lühiuudised Otepää MK-etapp on tõsises ohus Marek Tiits: projekt «feim ja sull»? (6) Tänak pole Toyotast veel õiget aimu saanud Ermits langes 19 kohta, venelased said hooaja esimese poodiumikoha Tarbija Postimees maitseb: parima verivorsti tiitel vahetas tänavu omanikku AK Betti Alveri kadunud tuulelaps Üks teistsugune pilk tõsistele eluprobleemidele Poola deemonitapja tegutseb Lõplikud ja lõputa mängud Barcelona ülikooli professor: Kataloonia ühiskond on sügavalt lõhestunud (8) Amori kolmas tee Andreas Kaju: kutsuge toimetaja! (8) Taavi Minnik: Hispaania prints Sidrun (2) Andres Kollist: õiglane infoühiskond, teadus ja eestlus (1) Postimehe suur intervjuu metsavaidluste aastast. Kus me oleme ja kuidas siia jõudsime? (9) Sissejuhatus Lawrence Durrelli Kreekasse Arter Pühade trendid ja jõulutavad Mart Kivastik: Kust võtab Eesti riik mõtte, et peaks inimesi kasvatama? (2) Endine erikooli õpetaja: sellises erikoolis inimeseks ei kasvata (14) Patriootliku Krimmi argipäev (2) Lauamängud toovad seltskonna kokku Filmiarvustus: "Reis Hispaaniasse". Film nagu meditatsioon Appi, laps kukkus reklaami lõksu! VIDEO! Musta ülikonnaga pole midagi peale hakata! (1) Kaja Kallas: kingirõõm või kingistress (13) 109 aastat tagasi Londonis: olümpiamängudele siseneb talisport Raivo E. Tamm jätkab võitlust Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Appi, laps kukkus reklaami lõksu!

8 min lugemist
  • Sel kümnendil on lastele suunatud reklaam muutunud palju agressiivsemaks.
  • Digiuuendused on traditsioonilise reklaami ümber loonud suure halli ala.
  • Kõige kavalamad turundajad kasutavad ära juutuubereid ja videoblogijaid.
  • Kriitilised inimesed on hakanud laste süüdimatu ärakasutamise vastu võitlema.
Huvitav, mis kingitus peitub kuuse all? Psst, seda ei tea jõuluvana. Tegelikult teavad seda kõige paremini reklaamijad ja turundajad. FOTO: SCANPIX

Kui teil on lapsed või lapselapsed, olete jõulude künnisel hakanud kindlasti juba kahtlustama, kes tellib tegelikult talle asju kuuse alla või kingikotti. Jah, need on salakavalad turundajad ja reklaamijad. Õnneks on üks lahendus, kuidas lapsi nende küüsist päästa.

Tellijale

Selleks ei pea olema tingimata suurte autofirmade Hyundai ja Scania reklaami- ja turundusjuht Baltimaades, et oma soovide ja sõnumitega mootorite mürinal inimeste teadvusse sisse sõita. Merit Wassenaar on nois ameteis töötanud pikalt, ühtekokku ligi kümnendi, aga näinud, et ka palju väiksemad ja vaiksemad tegijad suudavad end tõhusalt maksma panna. Eriti laste peas.

Wassenaari noorem, seitsmene laps hakkas paar aastat tagasi mänguhoos kuulutama, et Rimil on ainult üks mure. Ema ei saanud algul aru, mida poeg sellega mõtleb. Siis taipas: lause tuli konkureeriva keti Prisma loosungist «Üks mure vähem». Tema vanem laps, kes nüüd on 24, oli koolieelikuna näinud telerist reklaami, et auto bensiinipaaki on kasulik osta kütuselisandeid. Ta võttis nähtut vastuvaidlematu nõudena ning hakkas vanemaid lausa veenma, et nad seda ilmtingimata teeksid. «See oli tema jaoks 200-protsendine tõde, mida meil oli raske ümber lükata,» lausub Wassenaar, kes töötab auditi- ja nõustamisbüroo KPMG kliendisuhete juhina ning on perefirma Juustukuningad turunduskontseptsiooni autor. «Laps on ju vastuvõtlik.»

15.12.2017 18.12.2017
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto