Sisukord
WRC
Postimees
17.02.2020
Toetuste arestimine külvas abivajajates segadust (6) Eesti Apteegireformi ilmselt enam ei väära (1) Soome meri andis välja pool aastat kadunud pärnaka (1) Valvekaamera õppesõiduautosse? Pigem mitte (1) Aevastamishooaeg varsti käes Majandus Eripärased hotellid raputavad Tallinna (1) Jahenev tööturg vähendab nõudlust töökäte järele 2500 ühendust taotlevad tuludeklareerijate annetusi Välismaa Karmid piirangud näivad pidurdavat viiruse levikut Hiinas Kaljulaid: Euroopa peaks suutma rohkem ise hakkama saada Tosin sõjandustrendi: mida ütleb maailma kohta raport «World Military Balance 2020»? Põhilise julgeolekumurena jäid Müncheni konverentsil kõlama Hiina ja Liibüa Arvamus Juhtkiri: läänetuse lainetus (7) Toomas Toomsalu: sääsereis ja surmakutsar Mart Raudsaar: sõnavabadus ei tähenda ajuvabadust (6) Madis Somelar: minister peaks õpetajatega arvestama Kristjan Vassil: kliinikum vajab muutusi Kultuur Svetlana Aleksijevitš: kirjutamisel juhindun vaistust Anu Raua kunstiteos kroonib Tartu rahu lepingut Elutoasõbralikuks tehtud õuduslugu Sport Vana rekordi alistanud Nazarov: ma ei oodanud sellist aega Taas maailmarekordit nihutanud Duplantis: kavatsen tulevikuski piire kompida Loginov jäi norralaste hammaste vahele Guardiola-ajastu lõpp Manchester Citys? PM ROOTSIS ⟩ Evans näitas, et MM-tiitel on tänavu väga lahtine Tartu Kümmekond entusiasti läbis pika Tartu maratoni raja joostes Laest kukkunud krohvilahmakas sundis spordisaali sulgema Linn tahab nõudeid äpitaksodele karmistada Vehkleja Julia Beljajeva kella ei vaata Romantiline ja suviselt muretu «Talve» Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Tänak tõi Toyotasse uued tuuled

3 min lugemist
Ott Tänak oma uue meeskonna vormis. FOTO: Leo Francis/Red Bull Content Pool

Rallihooaja alguseni on jäänud vähem kui nädal. Tuleval neljapäeval panevad maailma parimad piloodid Monte Carlo mägiteedel oma võistlusmasinate mootorid põrisema ning selgub, kes jõuab kõige kiiremini Monacosse šampust pritsima.

Tellijale

Uue aasta eel võime kindlad olla vaid selles, et kindel pole miski. Möödunud hooaja jõujooned olid järgmised: Hyundail oli kiireim masin, M-Sportil parimad piloodid, kollanokktiim Toyota üllatavalt väle, aga kimpus kasvuhaigustega ning Citroen … Noh, neil läks vaatamata kahele rallivõidule kõik nii metsa, kui sai minna.

Uue aasta eel võib jõuvahekordi ennustada. Hyundai pole võrreldes mullusega kindlasti tagasi andnud. M-Sport säilitas oma kõige väärtuslikuma aarde ehk tiitlikaitsja Sebastien Ogier’ ning nende suurenenud koostöö Fordiga annab loota, et arenduses pole vaatamata väiksemale rahakotile teistest tiimidest maha jäädud. Citroëni puhul kehtib prognoos, et välk kaks korda samasse puusse ei löö. Lisaks on neil jokkerina kaardipakist tõmmata vähemalt kolmel rallil kaasa lööv üheksakordne maailmameister Sebastien Loeb.

Ja siis on veel Toyota, millest on Ott Tänaku ülemineku tõttu saanud eestlaste uus lemmiktiim. Selle tiitliga käib kaasas aga ka varasemast sootuks teravam tähelepanu. Selle väljaelamiseks on internetis ohtralt videoid, kuidas tiimi kolm pilooti – peale saarlase ka Jari-Matti Latvala ning Esapekka Lappi – Monte Carlo ralli eel autot testivad. Uurivad-puurivad silmad on nende videote põhjal jõudnud tõdemuseni: Tänaku Yaris WRC on testidel olnud hoopis teistsuguse seadistusega kui soomlaste masinad.

15.02.2020 17.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto