Hea teenindaja tuleb ka riukliku kliendiga toime

Parima teenindaja konkursi korraldajad Maarius ja Mai Kastemäe ning Tairi Leis on ise ka osavad teenindajad. FOTO: Kristjan Teedema.

​Tartu parima teenindaja konkursi esikolmik selgitatakse 14. korda välja 13. märtsil. Tänavune võistlus paistab silma selle poolest, et korraldusmeeskonnas lööb kaasa mitu varasemate aastate võitjat. Nemad oskavad võistlust näha ka teenindaja pilgu läbi.

Tellijale Tellijale

Parima teenindaja konkursi eesmärk on kasvatada avalikkuse teadlikkust teenindajate töö keerukusest, aga ka tähtsusest, ühtlasi anda teenindajatele võimalus oma ametioskuseid proovile panna ja arendada. Võistluse projektijuht Tairi Leis selgitas, et märtsi algul pannakse Eestis samal ajal käima kolm konkurssi: «Tartu parim teenindaja», «Tallinna parim teenindaja» ja «Eesti teiste piirkondade parim teenindaja».

Esimesena peetakse veebivoor, kus selgitatakse anonüümselt välja kõigi piirkondade tublimad teenindajad. Neist kümme paremat pääsevad edasi oma piirkonna finaali. Lõpuks astuvad kõikide konkursside esikolmikud võistlustulle superfinaalis «Eesti parim teenindaja».

15.02.2018 17.02.2018
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto