Sisukord
Auto
Tänane leht
03.03.2018
Eesti «Positiivseid kirju ei saa ajakirjanikud tihti» Nüüd on tiigrite kord Vene valede masin töötleb ka omasid (10) Vene rahvas pandaks toetama ka sissetungi Baltimaadesse (81) Ühe pere tragöödia: naine kaotas oma laste isa, kasvatab üksi erivajadustega tütart ja kuulmishäirega poega (8) Välismaa Putini sõjaline ärplemine pahandas USAd (2) Jaanus Piirsalu kommentaar: Insener Putini hüperboloid Liis Elmiku kommentaar: Kas Itaaliast saab järgmine Kreeka? Arvamus Peksa oleks ikka saanud (8) Juhtkiri: Putini Wunderwaffe (8) Uue aja sportlane (2) Rahvatervise ohver (2) Rahapatakaga pressivihkaja EKI keelekool: ümber-sõnu Rannar Raba: üle laiba (5) Postimees 1998. aastal: Alex Lepajõe neli aastat võltspassiga illegaalselt Eestis Margus Punabi essee: kust tulevad pehmed mehed ehk uue maskuliinsuse bioloogilisest baasist (24) Kultuur EKI keelekool: ümber-sõnu Margus Punabi essee: kust tulevad pehmed mehed ehk uue maskuliinsuse bioloogilisest baasist (24) Sport Trooninõudleja viimane võimalus Tarbija Tarbijakaitseamet hoiatab kahe veebikaupleja eest Lugeja küsib: miks ei ole rongides turvavöösid? Märtsikuu ostukorv: hinnad on kuu ajaga langenud AK 12 veidrat Eestit ehk tundub, et olevikul pole häda midagi AK küsitlus: mufti, rabi, piiskop ja vasakpoolne soorollidest, bitcoinist ja kosmosest (1) Enn Tarvel: «Täiskasvanud rahvas peab suutma elada tõega» (12) Saja aasta sada lugu Thomas Pynchoni võimatu mõõtmatus Naistenalja, kaneelilõhnalist Viled sinised karedas peos. Kaebekõne Olev Remsu asjus Peeter Langovits: Piirivalve esimene oma lennuk teeb esimese lennu Hukkunud raudteelaste mälestusplaat taasavati 84 aastat hiljem Kalle Voolaid: Pyeongchangi olümpia õppetunnid ehk Pierre de Coubertin võib rõõmustada Arter Arteri suur intervjuu: Mihkel Mattisen: üldiselt meeldib inimestele see, mis tuleb südamest Filmiarvustus: «Nähtamatu niit». Meisterlikult kütkestav painaja Iseõppiv tark mees taskus: mida teeb tehisintellektiga nutitelefon? Rahvuslike riiete võidukäik presidendi vastuvõtul Suur finaal tulekul! «Eesti laulu» viis favoriiti Tallinlannast olümpiahõbe Postimehele: armastan Eestit, aga olen meeletult õnnelik, et esindan Venemaad (19) VIDEO: Munadega spordiala Oscarid tulevad seekord nägeluste saatel Paast ja ramm ühel taldrikul: proovi hapukapsa-avokaadokreemi Fotod: Vaata, kuidas sünnib uus automark - sportlik Cupra Meelelahutus Koomiks Sudoku

Fotod: Vaata, kuidas sünnib uus automark - sportlik Cupra

4 min lugemist
  • Kas Cupra mudelid hakkavad kõik põhinema Seati mudelitel?
  • Esikmudeli 2,0-liitrine mootor teeb 300 hj ja võimsat häält.
FOTO: Esta Tatrik

Hispaanlaste Seat tegi oma kähkusõiduautosid tähistavast Cuprast omaette automargi. Arter käis Cupra maailma esmaesitlusel. 

Tellijale Tellijale

Alustuseks üks üsna uskumatu uudis. Nimelt müüdi eelmisel aastal Eestis rohkem Cupra märki kandvaid Seate kui põhjanaabrite juures Soomes. Suurel Euroopa turul on Seat viimastel aastatel olnud üks hoogsamalt kasvavaid brände, ning eks põhjust, miks Volkswageni gruppi kuuluv Hispaania tootja otsustas teha Cuprast eraldiseisva brändi, tulebki otsida sealt. Just see võib olla parim moodus, kuidas tõhusalt kasutada tõusulainet, mil müük on viie aastaga kasvanud pea poole võrra.

Et Cupra loost sotti saada, liigume hakatuseks ajas hoopis umbes kuu võrra tagasi. Tegevuspaik: mahajäetud ringrada Barcelona lähistel. Laguneval, kuid ikka veel majesteetlikul ovaalil jooksevad rebased ja rotid, betoon mureneb omaette ja esimesed võililled tärkavad pragudes talveunest. Kuni saabuvad inimesed, tulevad treilerid ja algavad ehitustööd. Otse keset Sitges-Terramari ovaali ehitatakse uue embleemi maailmaesitluseks uus maja, kuhu mahutada ajakirjanikud ja mõistagi esitletavad ise.

Kui minna ajas tagasi veel umbes aasta jagu ja maanduda Seati peakorteris, võiksime olla tunnistajaks hetkele, mil Seati siseringis tehakse teatavaks otsus, et Cuprast, mis seni tähistas Seati mudelite kähkusõiduversioone, saab omaette mark. Ajal, kui embleemid kaovad, ühinevad ja konsolideeruvad.

02.03.2018 05.03.2018
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto