Sisukord
Auto
Postimees
14.04.2018
Eesti Oravad läksid üldkogu eel kraaklema (18) Kes tõi taas välja Eesti lipu? (2) Kiire kokkulepe keerulises seisus (3) Päike meelitab mõnulema Välismaa Üheöösuhe, mis lahvatas inetuks afääriks (6) KOHALIK VAADE. Hispaania kuningapere peab tõele näkku vaatama Ungari suursaadik: meil toimib demokraatia hästi Arvamus Agu Uudelepa analüüs: uue juhi missioon – kas Kaja Kallas suudab oravaratta tasakaalustada? (19) Aarne Mäe: talent tuleb koju Juhtkiri: valitsusel on aasta vigade paranduseks EKI keelekool: eestlase ausõna (3) Jelena Skulskaja: ballett – kas kurttummade keel? Postimees 1999. aastal: rahandusminister väljus kohtust õige mehena (4) Kultuur VIDEO: Mood, mis teeb sind kuumaks Sport Tarmo Kink: Eesti jalgpallis napib professionaalsust (1) Toyota insener kiidab Tänakut: ta teeb meeskonnaga suurepäraselt koostööd! Andrei Ševtšenko sillutas Liverpoolile ja Ragnar Klavanile tee Tallinna (2) Põlva Servitis pakitseb tiitlinälg AK Enn Tõugu: «Arvutil on hing sees» Nädala plaat. Leslie Da Bassi värviplahvatus Kus on siin süžee? Aja auk. Heroiiniauk (1) Kuusteist kirja lähedusele See, mida vahimees näeb Vikerkaar loeb. Kaks suurt Hüvasti ja tere, eesti keel! Mägedega sõbrustamise raamat Peeter Langovits: Mainekas plaadifirma ECM jõudis Eestisse Postimees meenutab: 50 aastat tagasi pandi Eestis alus kolmandale kosmoserevolutsioonile Arter Matkamas Islandil ja Jan Mayenil ehk maailma lõpus talve pikendamas Arteri suur intervjuu! Rail Balticu juht Baiba Rubesa: Eestlased on pragmaatilised ja usaldusväärsed (4) Justin Petrone kolumn: Eesti esteetika (1) 8 põhjust, miks e-sport on läbi ja lõhki sport, mitte lihtlabane arvutimäng (1) Muusikamüsteerium: kuidas saab tähekesest A-klassi staar? Kana on lahe: sellest saab suurema vaevata kevadise argiroa või peenema peopala Elina Nechayeva hullumoodi kallis «kleit»... Ehk mis on videomapping? VIDEO: Mood, mis teeb sind kuumaks Filmiarvustus «Portugal»: söö, palveta, armasta Eesti kastmes Sõiduproov. Subaru Impreza, Outback ja kui palju maksab õhk? VIDEO: Sukeldu pea ees «Legendide lahingu» kaadritagustesse saladustesse! Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Sõiduproov. Subaru Impreza, Outback ja kui palju maksab õhk?

4 min lugemist
  • Imprezas on avarust juurde tulnud ja müra vähemaks jäänud.
  • Suuruse, mugavuse ja varustuse poolest kokku on Outbackile raske vastast leida.
Subaru Outback. FOTO: Sander Ilvest

Subaru on spordi sinnapaika jätnud ning hoolitseb turvalisuse ja perekonna eest. Mida uut on öelda Imprezal ja Outbackil? Vastuse saab ka küsimus, kui palju maksab õhk.

Tellijale

On neid, kes veel mäletavad. Kui magus-maagiliselt kõlas mudelinimi Impreza. Selles oli kõike – kuldsed veljed, postkastipilu mootorikattel, väljalaskest paiskuvad turtsatused, McRae, Märtin, WRC, kiirus ja unustamatu Subaru-sinine. See polnudki nii ammu. Need olid ajad, mil Impreza mudelinimi oli nii kõikehõlmav, et seda kiputi margiga segi ajama. Sisuliselt oleme mõneteistkümne aasta jooksul näinud evolutsiooni automaailmas. Ühe taltsutamatu kähkusõitja kohandumist ümbritsevate oludega ja muutumist taltsaks pereautoks.

Emotsioone kõrvale jättes – see on olnud ülimalt tark kohandumine. Ettenägelik, nagu oleks Sõnni tähtkujus (seda see täheparv Subaru logol tähistab) loetud lehesabast horoskoopi ja tehtud sellest õiged järeldused. Kiirestisõitjaid tootes tänapäeval (reeglina, mõne erandiga!) rikkaks ei saa. Ah, mis me räägime! Panustades vaiksesse kodanlikku äärelinna võib võita palju rohkem kui ralliradade tolmus.

Seda enam, et Subarul on ajaloost pereautonduse kogemust võtta palju kulub. Eelmisel aastal oma 100. sünnipäeva pidanud Jaapani margil on tänavu tähistada järjekordne juubel – 60 aasta eest jäeti lennukitega jändamine osalt sinnapaika ning esitleti esimest seeriaautot, uudishimulikku keedumuna meenutavat väikest pereautot nimega 360. Olgu siis kaks ajaloolist daatumit veel märgitud. 1966. aastast on Subarutel boksermootorid ja 1972. aastast sümmeetriline nelikvedu. Need on ka kaks märgilist omadust ehk kandvat vaala, mille järgi Subarut kõige paremini teatakse.

Jaapanlased on kõvasti vaeva näinud, et marki tuntaks kolmandagi vaala järgi.

13.04.2018 16.04.2018
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto