Sisukord
Arvamus
Postimees
13.04.2018
Eesti Lauluväljakul algab Tallinna käsitöömess Tartu ettevõtja teenis aastaid Vene sõjaväeluuret (8) Igal aastal sünnib kümmekond last autos (2) Teistest võrdsemad või harilik valimiskampaania? (6) Majandus Eesti e-riik istub tiksuva pommi otsas (12) Metsa kasvab hoogsamalt, kui raiutakse (23) Välismaa Eesti suursaadik NATOS intervjuus Postimehele: igalt tippkohtumiselt ei saa pataljoni oodata (1) Reamees Ryani päästmine Keemiarelvade Keelustamise Organisatsiooni uuringu järgi mürgitati Skripale Vene närvimürgiga (2) Analüütik hoiatab Baltimaade kaitsel nii ala- kui ülereageerimise eest (20) Kas Trumpi üks lähedasemaid liitlasi võib olla Valge Maja suurim lekitaja? Trump astus Süüria küsimuses sammu tagasi (9) Arvamus Margus Punab: meeste #metoo ehk Kuidas meestele haiget teha? (8) Andrus Karnau: Rail Baltic – tähtsam kui raha (7) Jaak Allik: tagurpidi poliitpüramiid – Eesti esindusdemokraatia kriis (3) Ott Järvela: rõõm Klavanist Edasi 1961. aastal: TASSi teadaanne esimesest inimese lennust kosmosesse Juhtkiri: e-riik vajab kapremonti (2) Kultuur «Portugal»: vormiliselt imeilus, stsenaarium jätab soovida (1) Sport Talispordi juveel müüdi 300 000 dollari eest maha (1) Priit Vene: Balti liiga on ressursi raiskamine Mänguajata Vassiljev: praegu mõtlen meeskonnale, mitte endale Tallinn Lauluväljakul algab Tallinna käsitöömess Tartu Arborist läks kurele pesamures appi Maailma maadlusparemik lihvib võistlusvormi Põltsamaal Mitu tuhat noort kogunes teadusfestivalile Lennuakadeemia vilistlasi leiab Falklandi saartelt Katarini Tere öelda ja sõbraks saada võib naeru ja naljaga Heas hoos Tammeka tahab Narva vastu võiduseeriat pikendada Meelelahutus Koomiks Sudoku

Andrus Karnau: Rail Baltic – tähtsam kui raha

2 min lugemist
Rail Baltic. FOTO: eskiis

400 kirjale allakirjutanud ei mõista, et Rail Baltic pole kauba- ega reisijate veo raudtee, vaid julgeolekupoliitiline projekt. Rahal ei ole sellise eesmärgi saavutamisel tähtsust, sest iseseisvusel pole hinda.

Tellijale Tellijale

Idast saab kiiresti rongidega üle piiri, aga Poolast mitte. Kui kaubavedu aitaks rööbastee hoolduskulu katta, oleks see juba puhas preemia. 300 või 500 miljonit eurot on Eesti riigikassale jõukohane kulutus, kui seda tasuda osade kaupa. Me jaksame kiirraudtee kinni maksta, sest unistame sellest, et kuuluda Euroopasse, kus rahvas sõidab rongiga.

12.04.2018 14.04.2018
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto