Sisukord
Tervis
Tänane leht

Kallis hambaravi vihastab patsiendid välja

4 min lugemist
  • Eakas naine sai tuttavate hammaste ravimise eest kahtlustuse
  • Patsient loobus vastuvõtust, sest kahtlustas, et tohter on purjus
  • Enne hambaravi tasub arstilt nõutada kirjalik hinnapakkumine
Tartu ülikooli kliinikumi stomatoloogia kliiniku juhi Taavo Seedre sõnul valmistavad üha enam probleeme kolmandatest riikidest pärit hambaarstid, kelle haridus ei vasta nõuetele ja kes peibutavad venekeelseid patsiente üliodavate hindadega. FOTO: Margus Ansu

Aina enam leidub inimesi, kes pole rahul oma hambaarsti tööga ja lähevad abi otsima terviseametist.

Tellijale Tellijale

«Ma ei olnud joobes, mul olid toona ärevushäired, ma võtsin antidepressante ning rahusteid,» rääkis mullu ületöötamisest läbipõlenud tohter Postimehele. Arsti sõnul pole tema peale varem kaevatud ning terviseametisse pöördunud patsiendid temaga enne seda ei rääkinud.

Hambaarst tunnistab ka ise, et ta ei oleks pidanud sellises seisundis töötama. «Aga ega sa ise ei taju seda, kõrval töötavad kolleegid küsisid küll, et mis mul viga on ja mulle öeldi, et kõne oli aeglane, silmavaade oli teistsugune,» selgitas ta.

17.04.2018 19.04.2018
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto