Sisukord
Arvustused
Postimees
20.04.2018
Eesti Noorte Filharmoonia mängib taas mustkunstitrikkidega kontsertetendust Maamess laiub juba seitsmel hektaril Eesti inimesed Ossinovskile: istu, kaks! (47) Kaljulaid sõitis taas ookeani taha (4) Metropoliit Kornelius 19. juuni 1924 – 19. aprill 2018 Neli erakonda algatas Taavi Aasa umbusalduse (1) Majandus Töötajate põud süveneb (3) Eesti Energia võib jätta Rail Balticu rajamisel ärimehed pika ninaga (8) Välismaa Türgi president Erdoğan liigub ainuvalitsemise poole (1) Põhja-Iiri ekspert: ISISe video vaataja vajab abi Norilski näide: kas Stalini laagritest räägitakse liiga palju? (2) Arvamus Henrik Roonemaa: kuidas ma Eesti majandusele kahju põhjustasin Vastukaja: riigi sekkumine viib hambaravikvaliteedi alla Paul-Eerik Rummo: mitte õmblusteta, vaid hoolikalt õmmeldud ühiskond (1) Ene-Margit Tiit: regionaalpoliitika on üks rahvastikupoliitika aluseid (11) Juhtkiri: patust rahvast hurjutavad sotsid (21) Postimees 1936. aastal: sanktsioonid ilma blokaadita või jõuta ei aita Heili Sibrits: kallid dokumendid (7) Kultuur Kumb jäi peale, kas Rammsteini laulja või Semper-Ojasoo? «Ma ei ole iseenda lemmikkirjanik» Till Lindemanni energia üllatas Semperit Sport Kurioosum Eesti vutiliigas: parim pallivaldaja on tabelis alles seitsmes! Halb ja hea koos: Toobal peab Prantsusmaal naljamänge, kuid kosilaste tase üllatab Tallinn Noorte Filharmoonia mängib taas mustkunstitrikkidega kontsertetendust Arter Maiuspalad aiast ja toast Tartu Tartlaste idufirmad võimutsevad Ajujahil seinast seina ideedega Meelelahutus Koomiks Sudoku

Kumb jäi peale, kas Rammsteini laulja või Semper-Ojasoo?

7 min lugemist

Suurvõistluste kontekstis räägitakse alati sportlaste vormist. Teater pole sport, kuid vorm, eelkõige vaimne, määrab teatris lavastuse õnnestumise. Eesti esilavastajate Ene-Liis Semperi ja Tiit Ojasoo viimased tööd teatris NO99 – «NO34 Revolutsioon», «NO32 Heasoovijad» ja «NO33 Hüsteeria» – pole kriitikute-teatrisõprade toetust leidnud. Lavastustes käsitletavad teemad ja kunstilised vahendid on jäänud isegi kõige truumatele toetajatele kaugeks. «NO31 Teekond», Eesti Vabariigi juubelilavastus, oli paljudele arusaamatu. Seetõttu on arglikult, kuid aina avalikumalt hakatud küsima, kas NO kunstiliste juhtide jaks ja ideed on otsas.

Tellijale Tellijale

Sellele küsimusele andis vastuse laupäeval Hamburgi teatris Thalia – mainekas Saksmaa teatris, mis tähistab tänavu 175. asutamisaastat – esietendud lavastus «Hans ja Grete» («Hänsel & Gretel»). Vastuse teada saamiseks tuleb aga lugeda Heili Sibritsa arvustust. 

19.04.2018 21.04.2018
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto