Sisukord
Auto
Postimees
21.02.2020
Isamaa Huawei-ohu koosolekul osales Huawei lobist (2) Eesti Kõlvart usaldab abilinnapead, opositsioon mitte Lavly Perling reformib Ukraina prokuratuuri Kliimamuutus sunnib metsatüli lõpetama Kaitseväest ajapikendust saanud noor: seni on enesetappu takistanud relva puudumine Majandus Sealt tulevad maailma suurimad teemandid Tere alustas Kruuda tehtud võlgade maksmist Helme ennustab Euroopas raskeid eelarvekõnelusi Välismaa Taani annab Misāne Lätile välja Saksa radikaal mõrvas kümme inimest GRU võis korraldada keemiarünnaku ka Sofias Rootsi parlamendi spiiker: meie demokraatiale tehti stressitaluvustest Arvamus Juhtkiri: mida teha kroonijuveelidega? Herman Kelomees: linnainimeste maaelu Martin Mölder: erakondliku eelistuseta valijaist Riina Solman: sõltuvusest peab olema väljapääs Ene-Margit Tiit: Kapatoobri kooli lugu Meie Eesti Aleksei Lotman: metsamajandus kestlikuks – kiiresti! Anu Aug: riigimetsas toimuva üle otsustamine vajab selgeid reegleid Lauri Laanisto: tükeldamise tundlik teadus Kultuur Lelulugu Eesti moodi ehk mida arvata «Sipsikust»? (1) Sport Nurgeri elu Hispaanias: võib-olla ongi parem, et alati treenerist aru ei saa Eesti jõudis MMil paarissegateatesõidus esitosinasse Kontaveidi teekond lõppes veerandfinaalis Tallinn Kõlvart usaldab abilinnapead, opositsioon mitte Tartu Tormituuled uhtusid Peipsi randa tapva taime Ringkonnakohus jättis Martin Halliku hiigelhüvitiseta Ulila rahvas soovib kõnniteed kiiremini kui võimalik Tartlased tähistavad vabariigi aastapäeva mitu päeva Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Autoklassik Bentley Turbo R. Pilet sinivereliste maailma.

4 min lugemist
FOTO: Sander Ilvest

Sinivereliste peole sobimatu autoga ilmujat ähvardab oht, et riietusest hoolimata peetakse teda keigarlikuks teenijaks ja tantsuplatsi asemel kupatatakse ta kööki nõusid pesema. Sellist olukorda annab aga vältida, kui väljute kohale jõudes millestki nii suursugusest, nagu seda on Bentley Turbo R.

Tellijale

See auto pärineb kaheksakümnendatest, ajast, mis võrreldav praeguse eksootiliste sõidukite turul valitseva ebareaalse olukorraga, kus autode hinnad on jõudnud püüdmatutesse kõrgustesse. Toona peeti puukallistajaid lühema keti otsas, autode kütusekulu ei huvitanud peale ketis olijate suurt kedagi ja vallandunud turbopalavikus jäeti turbokompressorid külge kruvimata vaid lemmikloomadele ja hambaharjadele. Esmalt said ajastu vapiloomadeks B-rühma ralliautod ja nende registreerimiseks toodetud tänavaversioonid, nagu Renault 5 Turbo ja Audi Sport Quattro, hiljem võtsid nende koha aga üle Ferrari F40 ja Porsche 959, millest viimase sünd sai samuti alguse B-rühma võistlusautost. Üheksakümnendate alguses pidi neist emma-kumma plakat olema iga enesest lugupidava mehepoja toaseinal.

Üldine optimism puudutas koos võimsuse ja luksuseihalusega ka teisi tootjaid, ja just kaheksakümnendatel hakkasid asjad Bentley jaoks lõpuks ülesmäge minema, sest siis toodi avalikkuse ette sedaan, mida mainekas USA ajakiri Motor Trend nimetas «esimeseks Bentleyks üle mitme kümnendi, mis selle tiitli auga välja kannab».

20.02.2020 21.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto