Sisukord
Auto
Tänane leht
20.04.2019
Eesti Visiidi kajastus: keeruline logistiline operatsioon (20) Kommentaarid presidentide kohtumisele Kliendid: kas Omnivas on kratid, kes pakke söövad? (22) Majandus Nordica lahkuv juht: AirBaltic rebis meist Tallinnas ette (5) Vennad Tõnisted lähevad võitu püüdma Välismaa Vene-ekspert: Venemaa üritab võita lahingut Brüsselis Arvamus Juhtkiri: aeg kuulata iseennast ja üksteist Berit Nuka: Soome sotside viimane võit (6) Bioeetikust ehitajaks Jüri Ratase kannatused (12) Kohtumise insener (9) Pahapoisist taas kaanepoisiks Neuroosiaia kuningas ehk Robert Smith 60 Juurikas. Munapühad ühendavad inimesi (4) Kultuur Nädala plaat. Ristikheina-neopunk Neuroosiaia kuningas ehk Robert Smith 60 Juurikas. Munapühad ühendavad inimesi (4) AK Mart Kivastik: ema keel (1) Keelekool: mõiste mõistmise mõistatus Peeter Langovitsi tagasivaade: kümnes Jazzkaar tõi helisid laiast maailmast Nädala plaat. Ristikheina-neopunk Neuroosiaia kuningas ehk Robert Smith 60 Juurikas. Munapühad ühendavad inimesi (4) Arter Viive Rosenberg: Eesti ei ole praegu see riik, kus läheb korda ühe inimese elutöö (3) K-popi staarid seksiskandaalis Neeme Raud: Ahistaja Anna (17) Reportaaž öisest lennujaamast: kõike näinud turvamees on minetanud solvumisvõime (3) Eestlanna Ameerikas, kes suudab avada tähtsaid uksi (1) Moodne kasemahla tegu: mets täis siniseid voolikuid (5) Filmiarvustus «La Llorona needus»: soov üle õla vaadata on garanteeritud Lihavõttelauale: muna semmib tuunikalaga, kohupiim sefiiriga Jäneste püha: nunnud nudisabad on nõudlikud lemmikud Sõiduproov. Volkswagen T-Cross: veetlev tarbeese Kevad käes, näpud mulda. Vajadusel väikese tehnoabiga Armastuse üledoos: miks ma peaks selga toppima musijälgi täis pükstüki?! Meelelahutus Koomiks Sudoku

Sõiduproov. Volkswagen T-Cross: veetlev tarbeese

3 min lugemist
Volkswagen T-Cross. FOTO: tootja

Säti neid numbreid, kuidas tahad. Ikka tuleb vastuseks Volkswagen T-Cross.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Aastal 1988 ühendasid autoinsener Claudio Zampolli ja disainer Marcello Gandini jõud helilooja Giorgio Moroderiga ning koos endiste Lamborghini inseneridega loodi midagi tõeliselt erakordset. Jutt käib muidugi legendaarsest Cizeta-Moroder V16Tst. Otsige see 90ndate ikoon internetiavarustest üles. Ausalt, ta on seda väärt. Ainult tagumisi rattaid käitav 6,0-liitrine, 16 silindriga ja 540 hobujõudu arendav V-asetusega mootor auto tagaosas, algselt Lamborghini Diablo tarvis disainitud kere, kaks (!) paari klapptulesid ja viiekäiguline manuaalkast – see on toores hullumeelsus neljal rattal. Kirg, fantaasia ja unistused. Volkswageni verivärske pisimaastur on oma innukas ratsionaalsuses kogu selle pöörasuse absoluutne vastand.

T-Cross ei sündinud palavikulistel öödel, pooltühjade kohvitasside, üle serva ajavate tuhatooside ja hüsteeriliste naerupahvakute keskel. Teda ei loonud kunstnikud, poeedid ega muusikud. T-Crossi eostas nõudlus turul ja tõid ilmale arvud Exceli tabelis. Kõik tema juures lõhnab arvutuste, niši rihtimise ja peenplaneerimise järele. Volkswagen T-Cross ei ole auto – ta on sõiduvahend. Tarbeese.

Selge, imelist sidet juhi ja masina vahel pole siit mõtet otsida. Seda ei ole ega tule. On muidugi inimesi, kes ka röstri või fööniga sügavalt intiimse ja kestva sõpruse suudavad luua, kuid need on erandid ja T-Cross ei püüagi olla su sõber. Ta on kindel, mugav ja praktiline vahend linnaruumis liiklemiseks.

Hea, et selle jalust saime. Keskendugem nüüd T-Crossi headele külgedele, mida on tegelikult palju.

19.04.2019 22.04.2019
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto