Sisukord
Auto
Postimees
20.02.2020
Osula tarkvarafirma vallutab Aafrika ja Ameerika (3) Eesti Noor hooldekoduelanik: meditsiin hoiab elus neid, kes kunagi elama ei hakka (19) Riigikogu uurib vesinikuenergeetikat (9) Seksuaalsuhe õpilasega viis õpetaja kohtu alla (11) Mälestades Eesti tanki nimega Külli Majandus Yandex.Taxi kavatseb jätkata tegevusloata Rimi muutis kilekotid tasuliseks kriitika ja konkurentide kiuste (4) Välismaa Bloomberg ostis koha USA presidendivalimistel (1) Vene aktivist pani seksiskandaaliga Macroni partei kõikuma Vene humanitaarteadused on rahastamisreeglite tõttu tupikseisus Arvamus Marek Strandberg: miljonilinn Tallinn (16) Andres Herkel: aga Venemaa valmistub sõjaks (31) Vilja Kiisler: ajuvabadus ei tähenda sõnavabadust (19) Juhtkiri: elukvaliteet ja surm (3) Aivar Pau: jagamismajanduse ämber (15) Meie Eesti Kadri Tammepuu: lahendusi perearstide nappusele (1) Asendusarstid päästavad päeva Kultuur Eesti kunst saab erakordse võimaluse (1) Eesti kaasaegsele kunstile on omane väga tugev eksperimentaalsus (1) Kui kirest kasvab katastroof Ühe soovi täitumine Sport Euroopa võrkpallijuhiks pürgiv Pevkur: mõnes suurriigis pole vollet sisuliselt olemas PM Skopjes ⟩ Korvpallifännid mäletavad hirmsat sauna, kuid usuvad nüüd võitu Tarbija Rimi muutis kilekotid tasuliseks kriitika ja konkurentide kiuste (4) Reis Somaalimaa – riik, mida pole olemas Maa Elu Nädala mõte: lapsed metsa (3) Arst maainimeste tervisest: ülekoormuse hind on tervise kadu või siitilmast enneaegne lahkumine Kaitsealuste maade riigile ostmise järjekord lüheneb jõudsalt Teadlane, kes kinkis meile magusama sõstra Palgitöö käsiraamat aitab kooliraha kokku hoida Halba ventilatsiooni saab parandada Mis toimub meie ilmaga? (1) Tatrapliinid lõhetartariga kodumaa sünnipäevaks Salatikasvataja püüab öösel rohkem pilku kui päeval (1) Olukord Peipsil: kõik teevad hirmsasti tööd, aga raha ei teeni keegi (4) Tartu Teatripublikut kimbutab parkimiskitsikus (2) Kuldsete tammelehtedega medali pälvinud päästja riputab vooliku varna Marja tänava kõnniteedel laiutavad autod Tartu ettevõtlusosakonna juhataja läheb pensionile Keskkonna­hoidlikkust järgides võib sattuda rohepesu ohvriks Triin Lellep salvestas Eestile mõeldes loitsulise video Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Sõiduproov: Eestis üliharuldane sportauto Alpine A110 rivaalitseb tuntud sakslastega

4 min lugemist
Üks kõige erutavamaid autosid, mida hetkel pakutakse. FOTO: Esta Tatrik

Kes peaks suutma sakslastega konkureerida kui mitte prantslased. Kes peaks suutma Porschesid sarmiga lüüa kui mitte Alpine. Meil Eestis ülieksootiline sportkupee kannab täisnime Alpine A110. Sõiduproov nagu kümme ringi ükssarvikuga.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Tagavedu, keskmootor, kerge kupee – mis võiks minna valesti? Ega ei võigi. Selle valemiga lihtsalt pole võimalik eksida, kui just mingit erakordset lollust ei tee. Aga enamasti, kes selle valemi juba lahendada võtab, see teeb ka inseneritöö südamega. Ja kui sellele lisaks võtta ja anda tulemusele karismaatiline välimus ning mängu ilu pärast kogu projektile veel ka ajalooline vintage-vint peale keerata – mis saaks minna valesti? Tõepoolest. Mitte miski.

Just selline on Alpine A110. Erakordselt ilus, paari retroliku elemendiga ja proportsioonidega, millesse on lihtne armuda. Sõidab neetult hästi. Ent mis on Alpine? Üks Prantsuse auto, seda küll. Tegemist on Renault’ brändiga, mis suleti juba 1995. aastal. Kulus enam kui kakskümmend aastat, et see taas üles äratada. Tõsi on, et sportauto hingega Alpine ärkas põhjalikult muutunud maailma. Nüüd valitsevad linnadžiibid, esivedu, jagatud platvormid ja korporatsioonisisene sünergia (loe: kulude kokkuhoid). Aga Alpine on eriline, ja eriline on muutumas kohutavalt haruldaseks.

Mis tähendab otsesõnu, et Alpine A110 on riskiprojekt. Julgustükk, millele tema omanäolisus garanteerib kindlasti eduka stardi. Nii läkski, kaks aastat tagasi Genfi autonäitusel säranud A110 Première Editionit toodeti täpselt 1955 eksemplari (selge vihje Alpine’i asutamisaastale) ning kogutiraaž müüdi läbi viie päevaga.

Eelmisel aastal lisandusid A110 Pure ja A110 Légende ning kahjuks ka ülinapp Euroopa aasta auto tiitlita jäämine sel kevadel Genfis.

19.02.2020 20.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto