Sisukord
Auto
Postimees
01.06.2019
Eesti Sotsiaalminister Tanel Kiik: keegi ei saa lubada, millal teadus saab protsendi SKTst (28) Setode asemele tulevad uued kasakad Omniva ekstöötaja: IT-arendusse kulus asjatult 600 postiljoni palk (9) Majandus Marile koitis hirmutav tõde Tallinna börsi kohta Väikese riskiga investeeringut on keeruline leida Mereriigi lapsed võõrduvad merest Välismaa Põhja-Korea liider lasi äpardunud tippkohtumise arhitekti hukata (4) KOHALIK VAADE. Liberaalide edu paiskas Ungaris poliitilise kaardipaki segi (4) Süürias kardetakse Kristuse keele kadumist Arvamus Heili Sibrits: põletav prügi (3) Juhtkiri: majandus üllatas (4) Naine, kes tõi sotsidele kastanid tulest välja (17) Ratase peks on kindel (78) Saagu Nolan! (5) Ninanips uskmatutele Kultuur Häving ja uuestisünd Jeff ja Tim Nädala plaat: viharavi ilgete poliitroppuste vastu Bonn: džässi­rütmides Beethoveni juubelile vastu Lühike õpetus, kuidas perega Lätis viina järel käia (1) Sport PM Portugalis. Kris Meeke – parim kolme tiitlinõudleja järel Kodu Vabakujuline hekk kääre ei nõua AK Häving ja uuestisünd Piret Kriivan: Eesti lugu on rahvuse lugu Aleksandr Ljubimov: hirm on parim motivaator – nii meil kui ka teil (12) Tallinn 800: miks on Tallinna arheoloogias nii vähe jälgi lastest? Arter Mirjam Nutov: kui riik tahab ääremaalt välja kolida, siis tuleb seda teha intelligentselt (11) Säärejooksukonkursse on siinmail alati peetud Ilona Leib: kunst puudutab ka mitte meeldides Särgist sõbani, pottmütsist põlleni – ja kõik oma kätega! Eestist pärit saladetektiivist sai ühtäkki kirjanik 2500 fantastilist kilomeetrit. Jaagup Kreem täitis oma ammuse unistuse Psühholoogi juurde jooksevad kõik... Õietolmuallergia niidab jalad alt, nii et pea lõhki Sõiduproov. Volkswagen Polo GTi: küpsete maneeridega kähkusõitja Loodusmuuseum liidab ühte kivid ja liitreaalsuse 10 hullu ideed ERKI moeshow’lt – kas julged proovida? Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Sõiduproov. Volkswagen Polo GTi: küpsete maneeridega kähkusõitja

3 min lugemist
17.05.2019. Laitse, Harjumaa. Volkswagen Polo GTI Laitse Rally Pargis. FOTO: EERO VABAMÄGI/POSTIMEES FOTO: Eero Vabamaegi/Postimees

Punased jooned ja GTi-kirjad ütlevad juba eemalt, et see on Volkswagen Polo GTi.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Kiired luukpärad – seda kunsti Volkswagen juba oskab. Proovige ainult kujutada ette Golfi nii, et sellel pole GTi versiooni. No täitsa tõsiselt. Eks ole. Ka kõige piiritum kujutlusvõime paneb pillid kotti – ei tulnud välja. Volkswagenile, õigupoolest kogu kontsernile on alati meeldinud oma laiatarbetoodangust kiireid versioone teha, ja need tulevad neil ka hästi välja. Näiteid kas või kontserni sõsaratelt Seatilt või Škodalt ei tule kaua otsida. Piisavalt kärmed, mõistuse piires võimsad, lihtsad ja jõukohased sõita.

Kui uus Polo ülemöödunud sügisel ilmavalgust nägi, oli selge vähemalt üks. Et väikeautode klassis on uus maamärk. Mu meelest on Polo oma klassi tipp. Raske oleks leida midagi, mida saaks väikeauto puhul oluliselt paremini lahendada, kui seda on juba Polo juures tehtud. Vähemalt siiani on raske leida talle vastast sõidu- ja kasutusmugavuse poolest. Teisest küljest … suuruselt ei jää ta enam kuigi palju Golfist maha, ning kes tahab, et väikeauto oleks väike auto, võib Polot lausa elutoaks kutsuda.

Tahtes mudelipõlvkondades järge pidada, võib kerget segadust tekitada, et nende numeratsioon läheb Polo tava- ja GTi mudelitel natuke lahku – tava-Polo esindab kuuendat põlvkonda, GTi aga neljandat. Segadust kasvatab veelgi, et alguses polnud embleemil i-tähte (viitab sissepritsele), see lisandus alles kahekümne aasta eest.

Olgu Polo GTi ilme kui sõjakas tahes, seda plaani tal pole, et norida tüli sellise korüfeega nagu Fordi ST. Aga näitajad on Polol tugevad.

31.05.2019 03.06.2019
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto