Sisukord
Auto
Postimees
21.02.2020
Isamaa Huawei-ohu koosolekul osales Huawei lobist (4) Eesti Kõlvart usaldab abilinnapead, opositsioon mitte (2) Lavly Perling reformib Ukraina prokuratuuri (3) Kliimamuutus sunnib metsatüli lõpetama Kaitseväest ajapikendust saanud noor: seni on enesetappu takistanud relva puudumine (53) Majandus Sealt tulevad maailma suurimad teemandid (2) Tere alustas Kruuda tehtud võlgade maksmist Helme ennustab Euroopas raskeid eelarvekõnelusi Välismaa Taani annab Misāne Lätile välja (1) Saksa radikaal mõrvas kümme inimest GRU võis korraldada keemiarünnaku ka Sofias Rootsi parlamendi spiiker: meie demokraatiale tehti stressitaluvustest Arvamus Juhtkiri: mida teha kroonijuveelidega? (2) Herman Kelomees: linnainimeste maaelu (1) Martin Mölder: erakondliku eelistuseta valijaist (2) Riina Solman: sõltuvusest peab olema väljapääs (7) Ene-Margit Tiit: Kapatoobri kooli lugu (4) Meie Eesti Aleksei Lotman: metsamajandus kestlikuks – kiiresti! (1) Anu Aug: riigimetsas toimuva üle otsustamine vajab selgeid reegleid (1) Lauri Laanisto: tükeldamise tundlik teadus Kultuur Lelulugu Eesti moodi ehk mida arvata «Sipsikust»? (3) Sport Nurgeri elu Hispaanias: võib-olla ongi parem, et alati treenerist aru ei saa Eesti jõudis MMil paarissegateatesõidus esitosinasse Kontaveidi teekond lõppes veerandfinaalis Tallinn Kõlvart usaldab abilinnapead, opositsioon mitte (2) Tartu Tormituuled uhtusid Peipsi randa tapva taime (8) Ringkonnakohus jättis Martin Halliku hiigelhüvitiseta (2) Ulila rahvas soovib kõnniteed kiiremini kui võimalik (1) Tartlased tähistavad vabariigi aastapäeva mitu päeva Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Sõiduproov. Volkswagen Polo GTi: küpsete maneeridega kähkusõitja

3 min lugemist
17.05.2019. Laitse, Harjumaa. Volkswagen Polo GTI Laitse Rally Pargis. FOTO: EERO VABAMÄGI/POSTIMEES FOTO: Eero Vabamaegi/Postimees

Punased jooned ja GTi-kirjad ütlevad juba eemalt, et see on Volkswagen Polo GTi.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Kiired luukpärad – seda kunsti Volkswagen juba oskab. Proovige ainult kujutada ette Golfi nii, et sellel pole GTi versiooni. No täitsa tõsiselt. Eks ole. Ka kõige piiritum kujutlusvõime paneb pillid kotti – ei tulnud välja. Volkswagenile, õigupoolest kogu kontsernile on alati meeldinud oma laiatarbetoodangust kiireid versioone teha, ja need tulevad neil ka hästi välja. Näiteid kas või kontserni sõsaratelt Seatilt või Škodalt ei tule kaua otsida. Piisavalt kärmed, mõistuse piires võimsad, lihtsad ja jõukohased sõita.

Kui uus Polo ülemöödunud sügisel ilmavalgust nägi, oli selge vähemalt üks. Et väikeautode klassis on uus maamärk. Mu meelest on Polo oma klassi tipp. Raske oleks leida midagi, mida saaks väikeauto puhul oluliselt paremini lahendada, kui seda on juba Polo juures tehtud. Vähemalt siiani on raske leida talle vastast sõidu- ja kasutusmugavuse poolest. Teisest küljest … suuruselt ei jää ta enam kuigi palju Golfist maha, ning kes tahab, et väikeauto oleks väike auto, võib Polot lausa elutoaks kutsuda.

Tahtes mudelipõlvkondades järge pidada, võib kerget segadust tekitada, et nende numeratsioon läheb Polo tava- ja GTi mudelitel natuke lahku – tava-Polo esindab kuuendat põlvkonda, GTi aga neljandat. Segadust kasvatab veelgi, et alguses polnud embleemil i-tähte (viitab sissepritsele), see lisandus alles kahekümne aasta eest.

Olgu Polo GTi ilme kui sõjakas tahes, seda plaani tal pole, et norida tüli sellise korüfeega nagu Fordi ST. Aga näitajad on Polol tugevad.

20.02.2020 21.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto