Sisukord
Arter
Postimees
29.02.2020
Koroonaviirus jõudis Eestisse. See ei ole maailmalõpp! (33) Eesti Eestlased tekitavad koroonaviiruse tõttu välismaal õudu (28) IT-sektor andis majanduskasvule hoo sisse KOHALIK VAADE. Leedu läks viiruse pärast paanikarežiimile (1) Volikogu esimehel liiga suur palk ja liiga vähe tööd Majandus Tallink alustas sadamasõda (1) Börsidel käib veresaun «Merendusel pole rahvust, kuid riikidel on huvid» Välismaa KOHALIK VAADE. Leedu läks viiruse pärast paanikarežiimile (1) Ankara mängib Euroopa pudelikaelaga Calvini kodukirikus toimub katoliku missa USA saab esimese naiseriväelase Hädas Türgi pöördus NATO poole (1) Vene ekspert: Erdoğan kaupleb Putiniga (3) Hispaania astus ajaloolise sammu võitluses libauudistega Arvamus Eesti ärielu kolm musketäri (1) Kultuur Kõrvad kikki – Eesti Laul 2020 on täis üllatusi ja intriige (2) Sport Gunnar Männik: kas lugupeetud VO2 max aitaks sportlast? Ferrari jääb Mercedesest hooaja alguses maha EKSKLUSIIVINTERVJUU ⟩ Kuidas võitsid püss ja suusad Dorothea Wiereri südame? Kliima Metsamulda talletunud süsinikku ei tohi alahinnata (4) Merendus «Merendusel pole rahvust, kuid riikidel on huvid» AK Kõrvad kikki – Eesti Laul 2020 on täis üllatusi ja intriige (2) Juurikas. Sigaretid ja viinad ja kirglised naised Arter Noorus ongi hukas! Ropendab nagu voorimees (3) Algaja poliitbroileri mure Seentest ülikond, koolnukomposter – matusekombed on muutumas Kõrvad kikki – Eesti Laul 2020 on täis üllatusi ja intriige (2) Film "Parimad aastad me elus": prantslased teevad ka vanadekodust ja Alzheimerist midagi elegantset Kuidas teha porgandist külmsuitsulõhet? Kuidas Tiidrek Nurme riskide kiuste imelise tulemuse tegi (1) Maailma viimane suur seiklus. Budapest-Bamako ralli ehk hullumeelne retk Aafrikasse Käbi on Eesti teemant Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Mercedes-Benz A-klass torkab silma moodsa disaini ja tehnoloogiaga

3 min lugemist
Kergelt kupeelik joon ja head proportsioonid. FOTO: Esta Tatrik

Noobelmarkide seas peetakse endiselt sedaanidest lugu. Nii on ka Mercedes-Benzi A-klass lisaks luukpärale nüüd saadaval ka sedaanina. Esindatud on nii moodne disain kui ka tehnoloogia. Siiski, mõne nüansiga.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Madal, voolujooneline, elegantne. Kui praegune A-klass kannab selle iseloomustuse sirgelt välja, siis esimese põlvkonna juures ei andnud miski märku, et see kunagi nii võiks minna. 1990ndate keskpaigas turule tulnud A-klass oli lühike, liiga kõrge, töntsakas mahtuniversaal, mis tagatipuks oskas rootslaste korraldatud kurikuulsas põdratestis kohutavalt koperdada. Nüüd on see kõik ammune ajalugu, kurioosum minevikust.

Praegune A-klass on luukpärale lisaks saanud sedaankere. Sedaanid on linnadžiipide rünnaku ees (vähemalt Euroopa tänavapildis) niivõrd oma nišši nihkunud, et hakkavad muutuma erilisteks, ja seda ikka heas mõttes. Kes oleks võinud uskuda, et sedaan võib tunduda cool. Nagu näiteks meie proovisõiduk – heade proportsioonidega, nurkades veidi allapoole kaarduva aknajoonega, kissitavate esituledega ja kokkuvõttes sportliku ilmega.

Ometi ei maksa tormata temast sportlikku olemust otsima.

28.02.2020 29.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto