Pole saladus, et soovime Ott Tänakut näha meie ridades rallisid sõitmas ning Malcolm Wilson teeb kõik endast oleneva, et koguda piisavalt suur summa, mis rahuldaks teda.
M-Spordi juht Richard Millener
Erinevalt Toyotast, Hyundaist ja Citroënist ei ole M-Sport tehasemeeskond ning see raskendab nende võimalusi. Raha proovitakse hankida pea igast võimalikust allikast ning ka sõidumehed ise peavad palju panustama. «Praegune olukord rallis on väga keeruline, eriti sõitjate seisukohalt. Ralliautode ülalpidamine ning hooldus on niivõrd kallis, et sõitjate omapanus peab olema üsnagi suur, kuid kui tulemused pole piisavalt head, võib see paljudele üle jõu käia. Tulemuste tegemiseks vajab sõitja kogemusi, mida saab hankida vaid sõites, ehk tegemist on vaat et võimatu ülesandega,» selgitas Millener hetkeseisu rallimaailmas.
Soomes pidi kolmanda sõitjana M-Sporti esindama praegu töötu Hayden Paddon, kes tegi testisõidul aga raske avarii. Õnneks on nii sõitja kui ka kaardilugejaga kõik korras, kuid auto sai niivõrd kõvasti kahjustada, et katkestada tuli juba enne võistlust. «Jube kahju on Hayden Paddonist, kes nägi nii palju vaeva naasmaks WRC-sarja ning läbis testid väga hästi, kuid väike viga rikkus kogu tema nädalavahetuse. Auto sai nii palju viga, et selle korda tegemine oli nii lühikese ajaga võimatu. Asendussõitja kaasamine on alati riskantne, kuid see oli meie valik. Kahju, et asjad sedasi läksid. Saatsime juba auto tagasi Inglismaale, et see saaks võimalikult kiiresti töökorda. Hayden läks samuti koju, kuna nägime, et ta ei taha pärast sellist pettumust enam siin olla,» mõtiskles Millener.