• Elektritõukeratastega toimunud õnnetused on sageli raskete tagajärgedega.
  • Paljuski tuleneb see ohutusnõuete ja liikluseeskirjade eiramisest.
  • Vaid neli protsenti õnnetusse sattunud USA tõukerattureid kandis kiivrit.
  • Linnaplaneering ja teede seisukord ei ole tihti tõukeratastele vastav.
Alates 19. juulist on Saksamaa pealinnas Berliinis lubatud elektritõukerataste jagamise teenus. See on toonud kaasa liiklusvahendite hooletu kasutamise. FOTO: Felipe Trueba/epa/scanpix

Elektritõukerataste plahvatuslik levik on muutnud ka õnnetused linnaruumis sagedasemaks. Uuringute järgi on elektritõukerattaga liiklemine ohtlikum kui käimine või rattasõit, seda paljuski segaste regulatsioonide ja ohutusnõuete eiramise tõttu.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Augusti esimesel päeval teatas Hispaania kohtu tegemistega tuttav allikas, et riigi esimese surmaga lõppenud tõukerattaõnnetuse eest vastutav juht pääseb kõigest rahatrahviga.