Sisukord
Arter
Postimees
21.09.2019
Eesti Wolti juht keelefuroorist: Soomes see küll probleem pole (26) Valitsus sai kaotatud toetajad tagasi (48) Ühe käe ja ühe jalaga taksojuht: mul pole elus midagi tegemata jäänud (8) Noblessneris avati kunstikeskus Kai Majandus Kuidas nafta hinna tõusult tulu teenida? Aramco läheb IPOga edasi Kaval nipp Tõnis Lukasele (26) Välismaa Kanada peaministri rassistlikud naljad kõigutavad liberaalide võimu (4) Soome valitsuse järgmise aasta eelarveettepanek pani parlamendi kihama Arvamus Indrek Lepik: eesmärk ellu jääda (21) Juhtkiri: laenuraha ahvatleb (48) Mannetu aasta. Aga siis tulid maadlejad Tulevikumees Kaldoja NO99 oli veelgi olulisem Trumpi uus «jah»-mees Kultuur Noblessneris avati kunstikeskus Kai Sport Ränkeli uus amet: kuue kuuga laskesuusatajaks Mart Soidro kolumn: Mürka peale mõeldes Eestlase unistuste algus Bundesligas Kliima Kliimamuutused nõuavad toimivaid leevendamise ja kohanemise lahendusi Kliimastreigid pühkisid üle kogu maakera (6) Kliimaneutraalsus – häving või edu? Mis on pildilt puudu? (3) Merendus Paljassaare City arendus venib AK Suur lugu: 450 aastat moodsa kartograafia sünnist EKI keelekool: väljendu nii, et sind tähele pandaks (1) Tallinn 800: murtud jalaga hobune Toompealt Ülo Mallene: võimalikult omanäoline majandusmudel (3) Mesikäpa juhtkiri: valitsus koristab ja kaunistab Mesikäpp. Mimmu blogi Mesikäpp. Ajaloo varasalvest (1) Mesikäpp. Tänak hädas biodiisliga Aja auk. Bassimehe traagika NÄDALA PLAAT: Ring ja territoorium Maa on ümmargune! 500 aastat esimesest ümberilmareisist (18) Arter 24-aastane idumiljonär Kaarel Kotkas: kogu aeg ei saa tippvormis olla (12) Kümme minutit merel, mis otsustasid, kes elab ja kes sureb (3) Ma pole mingi rallisõber, aga… (2) Kangem kanep viib noori psühhiaatriahaiglasse (30) Oksevulkaanid, bakteripeod ja muud uskumatud asjad ujulas 46 ebaõnnestunud sõidueksamit (1) Film: traagiliselt aheldatud linnuke Saksa kokk ja Eesti seened: Pädaste mõisa peakokk Stefan Berwanger tunnistab, et on Eesti seentesse armunud Kunstikauge eestlane eelistab vanu klassikuid Sõiduproov. Ford Ranger Raptor: mõistlik ja samas lahedalt üle võlli kastikas (2) Kust tulevad tegelikult meie mobiilide komponendid? Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Sõiduproov. Ford Ranger Raptor: mõistlik ja samas lahedalt üle võlli kastikas

4 min lugemist
Sõidab hästi ja maastikul lausa suurepäraselt. FOTO: Esta Tatrik

Sinisest ovaalkabinetist on uudiseid. Põhjalik vedrustuse uuendus ning ta-daa, Ford Rangerist sai kiire maastikukastikas Raptor.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Me ei saa kunagi täpselt teada, kui kiiresti lippas saurus nimega velociraptor oma saagi järel. Aga me teame, et Fordi kastikas F-150 on legend omaette ning see on üle neljakümne aasta olnud Ameerika enim müüdud pikap. Me teame sedagi, F-150 kõige kangem versioon kannab nime Velociraptor ja et kuidagi on ta selle saanud sulgedega väikesauruse järgi. Velociraptorid on ühed kõige ihaldatumad maastikumasinad Ameerika Ühendriikides.

Ent kui tahaks Velociraptorist veel käredamat, siis Ameerikamaal korraldab kohalik Fordi esindus suurima hea meelega sauruse ümbersünni Hennessey Velociraptoriks. Selle Texase päritolu tuuningukoja häälestuse tulemusena ärkavad naabrid kadedusest oiates, sest teie õuel seisab üle viie ja poole meetrit pikk elukas, mille kuueliitrine V8 teeb üle 630 hobujõu ja 850 njuutonmeetrit ning mis kulutab 100 km/h saavutamiseks kröömike pealt viie sekundi. Sellega võib vabalt kiirusega 140 km/h läbi kõrbe virutada. Uskuge, isegi Ameerikas pole sellist sõiduvahendit mitte kellelgi vaja.

Seda enam on selge, et Euroopas oleks ka tavaline F-150 liiga suur ja kõvasti janusem, kui eurooplaste närvikava ja rahakott välja kannataks. Fordil on eurooplastele Ranger, mis on nagu mõistlikkusega läbi korrutatud F-150. Mille superkangelase rüüs isend kannab lisanime Raptor ning just selle roolis olengi valmis keelt pooleks hammustama. Seda juhul, kui peaksin eesootavast kõige lihtsamalt pääsema.

Mu ees avaneb suvaline võsavahetee. Selliseid on terve Eesti täis: kaks sõidujälge, augud, kühmud, puujuurikad, kivid, kuivanud lombid. Mulle on antud lahingukäsk valida kuuest sõidurežiimist (neid jätkub muda, liiva, kruusa, heinamaa, kivironimise ning spordi jaokski) Baja ja sõita kiirusega vähemalt 70 km/h. Sellisel teel tunduks umbes poole vähem üsna mõistlik.

20.09.2019 23.09.2019
EELMINE
JÄRGMINE
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto