Ta tahtis saada modelliks, ärinaiseks, tantsijaks. Aga kõige enam ihkas ta saada lauljaks.
Triin Lellep (33) mõjub oma tumeda lokkis juuksepahmaka, pruunide silmade ja punaste huultega kui Carmen, kes on Bizet’ ooperist momendiks pärisellu põiganud. Kuid mägise Sevilla asemel on ta üles kasvanud hoopis Annelinnas Mõisavahe tänava paneelmajas.
Unistada on Triin aga alati osanud. Õppinud enne laulma kui rääkima, teadis ta juba kolmeselt, et tema elutee kulgeb muusikarütmis. Nüüd elab ta juba seitse aastat maailma ooperipealinnas Pariisis ja teenib leiba oma lemmiktegevustega.
Neid kõiki korraga üles lugedes jääb isegi tema hätta. Küll läheb ta neljal-viiel korral aastas kuuks ajaks Bordeaux’sse, et soleerida sealse orkestri ees. Siis aga kiirustab Pariisi tagasi, et sõbrannade keelpillikvartetiga kelmikaid operetinumbreid ette kanda. Järgmisena ootavad teda õpilased, kellele ta eratunde annab. Seejärel tuleb joosta stuudiosse plaati lindistama. Ning siis juba kitarri ja akordioni saatel prantsuse šansoone laulma.
Midagi justkui ununes... «Ahjaa!» hüüab ta säravi silmi. Praegu on tal käsil ka kahe muusikali kirjutamine, sest «muusikale jumaldan ma siin maailmas kõige enam».

Pariisis on Triin proovinud isegi ooperiagendi ametit agentuuris International OperaArtists. Ta on seni esimene ja ainus eestlane, kes on maailma tipptasemel vokaliste ooperiteatritele vahendanud. Nüüd on see tema jaoks minevik, ta tahab ise laval olla.
«Kui ma läksin laia maailma, hakkasin kahtlema, kas lauljaametiga ikka elab ära,» räägib Triin. Ta kartis, et äkki saab temast hoopis tänavalaulik või tabab teda Van Goghi või Monet’ saatus – kuulsus saabub alles peale surma. Aga ta unistas. Ja proovis.
Triin ütleb, et pidi teisi ameteid katsetama, et ringiga lõplikult laulmise juurde tagasi jõuda. «Ma avastasin muusika enda jaoks uuesti. Tunnen, et minu elu armastus on muusika,» teab ta nüüd.