Sisukord
Arter
Postimees
18.02.2020
Lapsele võib kõige ohtlikum olla kodu Eesti Paarisaja õpetaja keeleoskus alla nõutu Apteegiketid ootavad riigikogu järgmist käiku (3) Saeveskit ähvardab materjalipuudus (1) Majandus Yandex.Taxi tegutseb Eestis seadusvastaselt (9) Alaealine saab poest suitsu ja viina lihtsa vaevaga Välismaa Lätlased kutsuvad tüli tõttu boikoteerima Taani suhkrut ja Lego klotse (13) Torm Dennis uputas Suurbritanniat Turistitõkke püstitamine Rooma sümboli ümber ärritab ajaloolasi Arvamus Juhtkiri: igav ja turvaline Balti riik (5) Aimar Altosaar: hoiame oma au ja väärikust (4) Krista Kodres: humanitaarteadused, kunstid ning teadmistepõhine Eesti Neeme Raud: Trump peab silmas raha ja kasu (3) Sandra Haugas: haridus ja pered ei vaja koolikatseid (5) Meie Eesti Erkki Koort: Kanuti aed ja uusarendus (1) Helina Maasing: kuidas luua linnaplaneerimisega turvatunnet Kultuur Vaaderpassiga mees ilusalt õudsete fotode keskel Põhjus, miks ameeriklased Trumpi valivad (5) Sport Imelaps Hålandi suur unistus: Dortmundi kaudu Inglismaa meistriks Uus spordiseadus piirab sportlastele suurte stipendiumide maksmist Tervis Eestlane Aasias – kuidas trotsida koroonaviirust? Tartu Trammi Tartusse toomiseks kulub kümme aastat ja 400 miljonit eurot (9) Mait Raava: kliinikum peab valima endale arstist juhi (5) Eili Arula: Eesti Laulu on Tartusse väga vaja (1) Tartumaa Kuldse Tammeoksa kandjate read täienevad Hotellipidajatel tuleb üha enam arvestada lastega peredega BMX-krossis tõid tartlased karikavõistlustelt mitu esikohta Veel neli kuud ning soomeugrilased peavad Eesti Rahva Muuseumis maailmakongressi Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Sõiduproov: Nissan Juke. Suurem kui eelkäija, aga välimus on sama julge

3 min lugemist
Nissan Juke FOTO: Christian Colmenero Martín/Zo

Disainiga lõi see sõiduk laineid juba turule tulles. Sellest on nüüd möödas pea kümme aastat. Kuidas eristuda, kuidas uusi juke’lasi ligi meelitada, kuidas püsida turuga samas taktis? Need on praegu kõige pakilisemad küsimused.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Nissan võrdub crossover. Sellele teesile pandi alus aastal 2007, kui esimene Qashqai tänavale veeres. Kolm aastat hiljem järgnes esimene Juke. Tol ajal konkurents puudus, vastaseid oli vaid kaks. Nüüd on neid aga 24. Kuidas eristuda, kuidas uusi juke’lasi ligi meelitada, kuidas püsida turuga samas taktis? Seda veel praegu, kui järgmise viie aasta prognoos lubab linnamaasturite segmendile 30-protsendilist kasvu. Selle juures ei ole vähe oluline ka fakt, et esimest põlvkonda on müüdud rohkem kui miljon ühikut. Sõiduki turule tulles ei oleks konservatiivsed automehed ja -naised seda küll uskunud.

Autoturuga tempos püsimiseks järgib Jaapani tootja kolme lihtsat tõde: julge disain, lõbus sõita ja sõidukile saab omanik etteantud valikutest ise anda omanäolise välimuse.

Julgusele võlgu ei jääda

Et seda kõike tõestada, andis Nissan võimaluse tõmmata oktoobri lõpus jalga lühikesed püksid ja Kataloonia päikese all istuda ühe maailmas enim müüdud ning kõneainet tekitanud crossover’i rooli.

Disainiga lõi Juke laineid juba turule tulles. Julgusele võlgu ei jääda, see auto on selgesti eristuv. Uue põlvkonnaga on säilinud Juke’ile oluline tunnus – suured silmad.

17.02.2020 18.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto