Sisukord
Arter
Postimees
16.11.2019
Eesti Jaaganti poliitikaradar. Viienda kategooria orkaan (18) Eesti on tõusnud keskpärase vananemise kantsiks (4) Majandus Rahapesu tume vari langes ka SEB pangale (2) Coop Pank ootab aktsionärideks tormajaid Välismaa Tulvade tõttu suleti Püha Markuse väljak (1) KOHALIK VAADE. Balkani tulevikule pandi veto (2) Arvamus Juhtkiri: ootame uurimise ära (2) Martin Laine: EKRE usaldab ajakirjandust (18) Oma mees ministeeriumis (7) Pani Alaveri vangi Kõik pankuriteks! Anti-Morales Kultuur PÖFF: hingeveristajatest seikluse, söögi ja sulinani Sport PM Helsingis. Öökullid tüürisid Soome 33. katsel tõotatud maale (2) Jaanus Kriiski kolumn: Eesti sport võtab väljakutse vastu! Surfilegend Robby Naish: unistada tuleb suurelt. Et oleks, mida püüda! Kliima Uuring: kliimamuutuste tervisemõjud annavad endast juba praegu märku (5) Puust ja punaseks: kuidas igaüks kliimamuutustele vastu astuda saab (2) Merendus Paadi ajas kummuli ports halba õnne AK USA teadlane: tehisintellekti geenide kallale laskmine paneb inimkonna raskete dilemmade ette (1) Ahto Lobjakas: Berliini müüri varjus (19) Brittide lõputu õudus ei kao veel kuskile (2) EKI keelekool: Hispaanias on hooti hoovihma hoogusid (3) Nädala plaadid. Mida teha pärast orgiat? John Lennoni kadunud nädalavahetus Mesikäpp. Maailm paanikas prints Harry pärast Arter Eesti suurim olümpialootus Epp Mäe: maadluses toimub kahtlaseid asju Trumpi ohtlik ekside armee (2) Õuna kompott kaks tuhat seitseteist (1) Trad.Attack! – ei ühtki pisiasja Nova Scotia 7 avastust Tee kindlaks: kas oled tõesti roheline või lihtsalt jutupaunik? (4) PÖFF: hingeveristajatest seikluse, söögi ja sulinani Sõiduproov: Nissan Juke. Suurem kui eelkäija, aga välimus on sama julge 3D-printer koju. Mis temast kasu on? GALERII. Veri, võrk ja stilistika suurim saladus Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Sõiduproov: Nissan Juke. Suurem kui eelkäija, aga välimus on sama julge

3 min lugemist
Nissan Juke FOTO: Christian Colmenero Martín/Zo

Disainiga lõi see sõiduk laineid juba turule tulles. Sellest on nüüd möödas pea kümme aastat. Kuidas eristuda, kuidas uusi juke’lasi ligi meelitada, kuidas püsida turuga samas taktis? Need on praegu kõige pakilisemad küsimused.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Nissan võrdub crossover. Sellele teesile pandi alus aastal 2007, kui esimene Qashqai tänavale veeres. Kolm aastat hiljem järgnes esimene Juke. Tol ajal konkurents puudus, vastaseid oli vaid kaks. Nüüd on neid aga 24. Kuidas eristuda, kuidas uusi juke’lasi ligi meelitada, kuidas püsida turuga samas taktis? Seda veel praegu, kui järgmise viie aasta prognoos lubab linnamaasturite segmendile 30-protsendilist kasvu. Selle juures ei ole vähe oluline ka fakt, et esimest põlvkonda on müüdud rohkem kui miljon ühikut. Sõiduki turule tulles ei oleks konservatiivsed automehed ja -naised seda küll uskunud.

Autoturuga tempos püsimiseks järgib Jaapani tootja kolme lihtsat tõde: julge disain, lõbus sõita ja sõidukile saab omanik etteantud valikutest ise anda omanäolise välimuse.

Julgusele võlgu ei jääda

Et seda kõike tõestada, andis Nissan võimaluse tõmmata oktoobri lõpus jalga lühikesed püksid ja Kataloonia päikese all istuda ühe maailmas enim müüdud ning kõneainet tekitanud crossover’i rooli.

Disainiga lõi Juke laineid juba turule tulles. Julgusele võlgu ei jääda, see auto on selgesti eristuv. Uue põlvkonnaga on säilinud Juke’ile oluline tunnus – suured silmad.

15.11.2019 18.11.2019
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto