Sisukord
Majandus
Postimees
29.11.2019
Eesti Ratas Järviku ametis hoidmisest: täpselt ju ei teadnud, mis PRIAga on (14) Muuseum ei mõista äkksulgemist Paks Margareeta avab uksed külastajatele Katuserahad ⟩ Mõjukad saadikud veavad rahapaja kodukülla (1) Majandus Rail Balticu karavan läheb kõige kiuste edasi (3) Kalatehase sulgemine teeb kaupmeestele tuska: kala hind tõuseb (7) Tuntud lihatootja singist leiti listeeriabakter (4) Mees, kelle tegi rikkaks infovahendus Välismaa KOHALIK VAADE. Moldova vihjeandjat tabas kodumaal karm saatus (1) KOHALIK VAADE. Traktoriummik andis avapaugu rahulolematust täis talvele Leedus Arvamus Juhtkiri: kas Ratas suudab EKREt harida? (31) Carl-Robert Puhm: murdmaasuusatamise allakäik Lauri Vahtre: kuumalaine jõulukuul Leif Kalev: ministeeriumid ja valitsemiskvaliteet (4) Vadim Štepa: Talvesõda ja Berliini müür – juubilaride seosed Meie Eesti Aleksei Lotman: keskkonnakaitse toetub töötajatele ja teadmistele (3) Riina Tilk, Yngve Rosenblad: hiiglase südamega kääbus Jüri Järvis: seitse miljonit puud kasutule tühermaale Kultuur Vajadus reivida ja vaba olla Andrei Kontšalovski: mida rohkem kultuuri, seda vähem vabadust (1) Kontšalovski uusim film: geeniuse vastutusest Sport Hiilgevormis Venno lammutab tühjade tribüünide ees Raido Ränkel sõitis end esimese võistlusega MK-sarja Tartu Rektor astub rahvusülikooli teise sajandisse uue ametiketiga President ja peaminister ei saa rahvusülikooli aktusele tulla Turuhoone pronkssiga ootab uhkeid kostüüme Keskerakonna katuserahast sai Tartus enim Maarja kirik Kui vaadata Tartule heatahtliku ja romantilise pilguga Tõnis Lukas: Eesti algab ülikoolist Ahhaa juht Andres Juur julgustab lapsi vati seest välja tooma Rahvusülikool 100. Tarkuse otsimine on ikka kantud soovist saada ilusamaks inimeseks* Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Rail Balticu karavan läheb kõige kiuste edasi

2 min lugemist
Eile sai nurgakivi maanteeviadukt, mille alt hakkab järgmise kümnendi teises pooles jooksma Rail Balticu raudtee. Pildil Siim Kallas, Jüri Ratas ja Taavi Aas. FOTO: Mihkel Maripuu

Ehkki kaks kolmandikku Rail Balticu keskorganisatsiooni töötajatest lõid nädala alguses häirekella, et raudteeprojekt kisub kraavi, ei lasknud poliitikud ja tippametnikud end sellest suurt häirida – pidulikul nurgakivi asetamisel peeti paljusõnalisi kõnesid, kuidas Rail Baltic edeneb tempokalt ja kuidas raudtee valmides oleme meie, ääremaa, Euroopaga paremini ühendatud.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Mäletatavasti saatsid Rail Balticu ühisettevõtte RB Rail ASi 62 töötajat kolmapäeval avalikkusele pöördumise, kus muretsesid, et kehvad juhtimisotsused, huvide konfliktid ja õigeaegse rahastuse puudus on kiirraudtee valmimise löögi alla pannud. Lisaks nõudsid nad ühisfirma nõukogu esimehe Karolis Sankovski vallandamist, kuna viimane istub kahel toolil ega suuda juhte ettevõttes hoida – firma eesotsast on viimase 14 kuu jooksul lahkunud kuus juhti.

Poliitikud ja projekti eestvedajad, kelle pihta kriitika suunatud oli, jäid rahulikuks, valides konstruktiivse ja koostööle suunatud kaitsetaktika. Nii ütles majandusminister Taavi Aas, et murekiri on hea märk, kuna näitab, et ühisettevõtte töötajad on pühendunud ja võtavad kolme Balti riiki ühendava raudtee ehitamist väga tõsiselt.

28.11.2019 30.11.2019
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto