Sisukord
Arter
Postimees
14.12.2019
Eesti Skandaalide nappus tuleb kahjuks EKRE-le ja sotsidele (44) 88-aastane Arved: üksinda käies tundub tee pikk Medõde nuhkis sõbranna mahitusel võõra inimese terviseinfo järele (14) Majandus Kašmiirkuues hundi luksusimpeerium Välismaa Johnsoni risk tõi valimistel võimsa võidu (17) Ratas ei süüdista pidurit tõmmanud Poolat (16) Uue põlvkonna Raudne Leedi (8) Tokyo suur moeteater Arvamus Juhtkiri: britid on lõpuks otsustanud (12) Karl-Eduard Salumäe: vallavolikogulane, anna endale aru! (2) Uue ajastu peaminister (4) Mõjuga oligarhi langemine (2) Võidukas Boris Sportlane, kel on küsimusi (2) Sport Eesti juurtega jalgpalluri pöörane tee Soome koondisse Taavi Libe kolumn: aasta sportlase sõna kaalugu sama palju kui tulemus (3) NBA võlu ja valu: kaitsemänguta tugevaim korvpalliliiga Toyota täiendas veelgi ridu, Citroen ja Škoda ikkagi päriselt ei lahku Kliima Pelletite põletamine kõrvetab näpud (20) Merendus Omaani politsei suurtellimus lööb Saaremaa laevafirma äri õide (7) AK Pool sajandit väldanud sööst muusikaliste ideaalide poole Tallinn 800 – kivist külalised väikses puidust Tallinnas EKI keelekool: beebid patta ja pannile Lauri Vahtre: tuld koolidele, tuld muuseumidele – vabadus koidab (20) Jaak Prozes: soome-ugri rahvaste vandenõu(d) Nädala plaat. Erootiline ja neurootiline iluelamus Aja auk. Kuidas monument lõpuks minema voolas Mesikäpp. Kuidas lastele päkapikkudest rääkida? Mesikäpp. Mimmu Blogi Blondi popamatsooni lahkumine Arter Silvia Ilves: ma ei mängi tšellot selleks, et mehi saada (9) Kuidas Raadi lennurajalt saadud hoog lennutas maailma tippu Kes on õige monumendimees? (2) Mihkel Raud: vanemate lahkuminek on üks hirmsamaid asju, mis lastega juhtuda võib (2) Türkmenistanis õnne otsimas: võib-olla peitub see tohututes korterites? Uue põlvkonna Raudne Leedi (8) Pühad pokaalis: Riesling, porter, mull Imede aeg pimedas Eestis: kus asuvad kõige põnevamad valguskaunistused? (2) Sõiduproov: 5 asja, mida teada Renault Capturi kohta Automaailma tippmudelite klaasid valmivad Elvas (2) Tokyo suur moeteater Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Automaailma tippmudelite klaasid valmivad Elvas

3 min lugemist
Autode esiklassitehas FOTO: Sille Annuk

Kas teadsite, et Elvas toodetakse ligi 1,5 miljonit auto esi- ja küljeklaasi aastas? Tootmises on üle 500 esi- ja üle 800 küljeklaasi eri mudeli automaailma tippudele. Saint-Gobain Sekurit Elva tehas on üks Eesti robotiseeritumaid, andes tööd 15 tööstusrobotile ja enam kui 300 inimesele.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Autode esiklaase on Elvas valmistatud juba 30 aastat. Kaheksakümnendatel pani auto varuosade puudus Tartu Autoveod ja Rootsi firma Trempex asutama Nõukogude Liidus järjekorras kolmanda ühisettevõtte Elvex. Algust tehti mõistagi Lada 2101 esiklaasidega, aga neid toodeti ka FSO Polonezile, Polski Fiatile ning prooviti teha veel Moskvitšile, aga see kujunes liiga kalliks.

13.12.2019 16.12.2019
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto