Sisukord
Arter
Postimees
14.12.2019
Eesti Skandaalide nappus tuleb kahjuks EKRE-le ja sotsidele (44) 88-aastane Arved: üksinda käies tundub tee pikk Medõde nuhkis sõbranna mahitusel võõra inimese terviseinfo järele (14) Majandus Kašmiirkuues hundi luksusimpeerium Välismaa Johnsoni risk tõi valimistel võimsa võidu (17) Ratas ei süüdista pidurit tõmmanud Poolat (16) Uue põlvkonna Raudne Leedi (8) Tokyo suur moeteater Arvamus Juhtkiri: britid on lõpuks otsustanud (12) Karl-Eduard Salumäe: vallavolikogulane, anna endale aru! (2) Uue ajastu peaminister (3) Mõjuga oligarhi langemine (2) Võidukas Boris Sportlane, kel on küsimusi (2) Sport Eesti juurtega jalgpalluri pöörane tee Soome koondisse Taavi Libe kolumn: aasta sportlase sõna kaalugu sama palju kui tulemus (3) NBA võlu ja valu: kaitsemänguta tugevaim korvpalliliiga Toyota täiendas veelgi ridu, Citroen ja Škoda ikkagi päriselt ei lahku Kliima Pelletite põletamine kõrvetab näpud (20) Merendus Omaani politsei suurtellimus lööb Saaremaa laevafirma äri õide (7) AK Pool sajandit väldanud sööst muusikaliste ideaalide poole Tallinn 800 – kivist külalised väikses puidust Tallinnas EKI keelekool: beebid patta ja pannile Lauri Vahtre: tuld koolidele, tuld muuseumidele – vabadus koidab (20) Jaak Prozes: soome-ugri rahvaste vandenõu(d) Nädala plaat. Erootiline ja neurootiline iluelamus Aja auk. Kuidas monument lõpuks minema voolas Mesikäpp. Kuidas lastele päkapikkudest rääkida? Mesikäpp. Mimmu Blogi Blondi popamatsooni lahkumine Arter Silvia Ilves: ma ei mängi tšellot selleks, et mehi saada (9) Kuidas Raadi lennurajalt saadud hoog lennutas maailma tippu Kes on õige monumendimees? (2) Mihkel Raud: vanemate lahkuminek on üks hirmsamaid asju, mis lastega juhtuda võib (2) Türkmenistanis õnne otsimas: võib-olla peitub see tohututes korterites? Uue põlvkonna Raudne Leedi (8) Pühad pokaalis: Riesling, porter, mull Imede aeg pimedas Eestis: kus asuvad kõige põnevamad valguskaunistused? (2) Sõiduproov: 5 asja, mida teada Renault Capturi kohta Automaailma tippmudelite klaasid valmivad Elvas (2) Tokyo suur moeteater Meelelahutus Koomiks Sudoku
Postimees digipakett
Postimees digipaketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli digipakett

Sõiduproov: 5 asja, mida teada Renault Capturi kohta

3 min lugemist
Kaldale uhutud. Uus Captur pole siiski sündinud Vahemere lainetest, vaid Prantsuse disainerite pliiatsitest. FOTO: Esta Tatrik

Esimese põlvkonna Capturil on Euroopas väga hästi läinud. Uus hoiab sama joont, aga oskab ka mõne värske detailiga meeldivalt üllatada.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale

1. Disain ja lennukad ambitsioonid

Tõepoolest, Renault’l on Capturiga ambitsioonid tegutseda ka põhjatul Hiina autoturul, miks muidu läheb see tootmisse ka Hiina tootmisliinidel. Euroopas on Captur siiani olnud väga popp ning hoidnud aastaid enim müüdud väikedžiibi kohta.

Tootja enda andmetel ostetakse koguni pooled Capturid disaini pärast. Mis tähendab, et siin ei tohi möödalasku teha. Uue Capturi juures on kujustajad eelkäijaga võrreldes veel rohkem esile toonud väikedžiibile omaseid jooni. Tagaosa disainimuutused tabavad hästi trendi ning jätavad autost tõesti ühtlasema ja terviklikuma mulje. Prantslased on ise väga rahul, et rattad õnnestus teha ekstra suured. Eks ta ole, kes see tahaks mingeid rõngikuid. Kuigi siin on oma «aga», ja sellest hiljem.

13.12.2019 16.12.2019
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto