Sõiduproov: 5 asja, mida teada Renault Capturi kohta

Kaldale uhutud. Uus Captur pole siiski sündinud Vahemere lainetest, vaid Prantsuse disainerite pliiatsitest. FOTO: Esta Tatrik

Esimese põlvkonna Capturil on Euroopas väga hästi läinud. Uus hoiab sama joont, aga oskab ka mõne värske detailiga meeldivalt üllatada.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

1. Disain ja lennukad ambitsioonid

Tõepoolest, Renault’l on Capturiga ambitsioonid tegutseda ka põhjatul Hiina autoturul, miks muidu läheb see tootmisse ka Hiina tootmisliinidel. Euroopas on Captur siiani olnud väga popp ning hoidnud aastaid enim müüdud väikedžiibi kohta.

Tootja enda andmetel ostetakse koguni pooled Capturid disaini pärast. Mis tähendab, et siin ei tohi möödalasku teha. Uue Capturi juures on kujustajad eelkäijaga võrreldes veel rohkem esile toonud väikedžiibile omaseid jooni. Tagaosa disainimuutused tabavad hästi trendi ning jätavad autost tõesti ühtlasema ja terviklikuma mulje. Prantslased on ise väga rahul, et rattad õnnestus teha ekstra suured. Eks ta ole, kes see tahaks mingeid rõngikuid. Kuigi siin on oma «aga», ja sellest hiljem.

13.12.2019 16.12.2019
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto