Sisukord
Meie Eesti
Postimees
10.01.2020
Eesti Kohtla-Järve jätab hädalised abita (5) Parmas: minu tööpraktikas prokuratuuri kallutatuse näiteid pole (14) Erakondade liikmed võeti nimetamiskomiteesse (1) Maaeluminister loobus Järviku alustatud muudatustest Postimehe fotod parimate seas Registri puhastus vähendas elanike arvu 30 000 võrra Majandus Eksministrite suhtemajas lõhnab OÜtamise järele (9) Läänemerel muutuseta: Eckerö tõuseb, Viking langeb, Tallink tammub paigal «Juba homme õhtuks saate oma tulu!» Välismaa Lennukatastroofi uurijad ei välista raketirünnakut Ebaseaduslik ränne Euroopasse kahanes jätkuvalt Kristi Raik: ELi Venemaa-poliitika astub uude aastakümnesse ilma ühise suunata (2) Iraan heidutab vastaseid võimsa raketiarsenaliga (18) Mali unistab riigi uhkuseks olnud rongiliini taastamisest Arvamus Juhtkiri: eakad, keda siiski saab aidata (5) Aimar Altosaar: seitsmes küüditamine (4) Kai Rimmel: sada kala elektrijaama eest (7) Agris Peedu: kindlustust ravivea vastu vajab nii patsient kui ka arst Andres Herkel: aeg sõnad väärtustest teoks teha (4) Lauri Raid: majanduse puidust alustala (1) Meie Eesti Aleksei Lotman: Rail Balticu pool kliimarehkendust (3) Mihkel Kangur: viies kiri ja Rail Balticu vastamata küsimused (5) Rail Baltic: avalik kiri riigikogule ja vabariigi valitsusele (11) Taavi Aas: Rail Baltic suunab transpordi maanteelt raudteele (20) Kultuur Koletis on alati meiega Kuldgloobusi pälvinud meisterlik sõjavaatemäng Sport Pentsik küsimus: kes üldse on treener? Vahekokkuvõte – mis toimub koduses korvpalliliigas? Napp kaotus, mis kergitas lootusi Tartu Assar Jõgar: 101 uut ametnikku on Eestile liig Lennukid on täis, lisalennud silmapiiril Vallad meelitavad uusi elanikke preemiatega Kas kogu tõde Peedu ravikodust? Küsimused ja vastused Näitleja Kristjan Lüüs käib kunsti nimel jõusaalis Kolm Tartumaa meest hoiavad spordis lippu kõrgel Vahur Afanasjev: linnakirjaniku stipendium andis elamiseks südamerahu Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Mihkel Kangur: viies kiri ja Rail Balticu vastamata küsimused

2 min lugemist
Mihkel Kangur. FOTO: Erakogu

Mida aeg edasi, seda enam kuhjub Rail Balticu (RB) ümber küsimusi. Küsimustele vastamata jätmine ja hämamine ei vähenda küsimuste hulka.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Illusioon progressist, jutt suurtest kangelastegudest, millega ületatakse iseenda püstitatud probleeme, ei muuda reaalsust. Rail Balticu rajamine praegusel kujul on seotud väga suurte finantsiliste, majanduslike, sotsiaalsete ja looduskeskkonna riskidega. Millegi nimetamine kliimahoidlikuks ei tee seda kliimahoidlikuks, ükskõik, kes seda kinnitab. Näidata tuleb fakte, arvutusi, analüüse, neid üle kontrollida ja kinnitada sõltumatute uurijate poolt.

Küsimusi raudtee sellisel kujul rajamise kohta ei esita üksikud inimesed. Küsijate hulk kasvab koos küsimustega.

Esimese kirjaga küsisime: «Millist ruumilist mõju trass endaga kõige laiemal tasandil kaasa toob?» – allkirjutanuid 101, vastuseid null.

Teise kirjaga küsisime, millised on RB sotsiaal-majanduslikud mõjud ja kuidas maandatakse sellisel kujul raudtee rajamisega kaasnevad sotsiaalsed kahjud. Allakirjutanuid 152, vastuseid null.

Kolmanda kirjaga palusime riigikogul jätta Rail Balticu raudteeühenduse arendamise rahvusvaheline kokkulepe ratifitseerimata. Allakirjutanuid 222.

Neljanda kirjaga küsisime, millal täidetakse 2011. aasta valitsuse otsus uurida uue trassi sotsiaal-majanduslikke mõjusid. Kuidas selgitada firma Ernst & Young Balticu tehtud tasuvusuuringus ilmnenud suuri vigu? Allakirjutanuid 424, kuid vastuseid endiselt null.

09.01.2020 11.01.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto