Sisukord
Välismaa
Postimees
10.01.2020
Eesti Kohtla-Järve jätab hädalised abita (5) Parmas: minu tööpraktikas prokuratuuri kallutatuse näiteid pole (14) Erakondade liikmed võeti nimetamiskomiteesse (1) Maaeluminister loobus Järviku alustatud muudatustest Postimehe fotod parimate seas Registri puhastus vähendas elanike arvu 30 000 võrra Majandus Eksministrite suhtemajas lõhnab OÜtamise järele (9) Läänemerel muutuseta: Eckerö tõuseb, Viking langeb, Tallink tammub paigal «Juba homme õhtuks saate oma tulu!» Välismaa Lennukatastroofi uurijad ei välista raketirünnakut Ebaseaduslik ränne Euroopasse kahanes jätkuvalt Kristi Raik: ELi Venemaa-poliitika astub uude aastakümnesse ilma ühise suunata (2) Iraan heidutab vastaseid võimsa raketiarsenaliga (18) Mali unistab riigi uhkuseks olnud rongiliini taastamisest Arvamus Juhtkiri: eakad, keda siiski saab aidata (5) Aimar Altosaar: seitsmes küüditamine (4) Kai Rimmel: sada kala elektrijaama eest (7) Agris Peedu: kindlustust ravivea vastu vajab nii patsient kui ka arst Andres Herkel: aeg sõnad väärtustest teoks teha (4) Lauri Raid: majanduse puidust alustala (1) Meie Eesti Aleksei Lotman: Rail Balticu pool kliimarehkendust (3) Mihkel Kangur: viies kiri ja Rail Balticu vastamata küsimused (5) Rail Baltic: avalik kiri riigikogule ja vabariigi valitsusele (11) Taavi Aas: Rail Baltic suunab transpordi maanteelt raudteele (20) Kultuur Koletis on alati meiega Kuldgloobusi pälvinud meisterlik sõjavaatemäng Sport Pentsik küsimus: kes üldse on treener? Vahekokkuvõte – mis toimub koduses korvpalliliigas? Napp kaotus, mis kergitas lootusi Tartu Assar Jõgar: 101 uut ametnikku on Eestile liig Lennukid on täis, lisalennud silmapiiril Vallad meelitavad uusi elanikke preemiatega Kas kogu tõde Peedu ravikodust? Küsimused ja vastused Näitleja Kristjan Lüüs käib kunsti nimel jõusaalis Kolm Tartumaa meest hoiavad spordis lippu kõrgel Vahur Afanasjev: linnakirjaniku stipendium andis elamiseks südamerahu Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Mali unistab riigi uhkuseks olnud rongiliini taastamisest

3 min lugemist
  • Mali ja Senegali ühendanud raudtee on varjusurmas.
  • Kunagi oli tegu Mali rahvusliku uhkusega, mis ühendas riigi Aafrika rannikuga.
  • Rongifirmas töötab endiselt 428 inimest, kes pole 10 kuud palka saanud.
  • Töölised kogunevad Bamako raudteejaama, et nn tööpäev mööda saata.
Bamako raudteejaamas on rööpad umbrohtu kasvanud.  FOTO: MICHELE CATTANI/AFP/SCANPIX

Silt raudteejaama sissepääsu kohal kuulutab, et tegu on Dakari-Nigeri raudteega. 1300 kilomeetri pikkuse teekonna algusega põuasest Sahelist troopilise kliimaga Lääne-Aafrikasse.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Kuid pettumus ootab neid, kes soovivad legendaarsele reisile piletit osta. Alates 2018. aasta 17. maist pole Mali ja Senegali pealinnasid ühendaval raudteel sõitnud ükski rong. Bamako raudteejaamas kasvab rööbaste vahel põlvekõrgune umbrohi.

09.01.2020 11.01.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto