Sisukord
Majandus
Postimees
15.01.2020
Eesti Suur ülevaade: milles Savisaare protsessi osalisi süüdistati ja kuidas kaitsjad peale jäid (1) Otepää vallavanem sai kahtlustuse omastamises (4) Rahvastikuminister saab kuus alluvat juurde (13) Postimaja ja Coca-Cola kino ehitatakse kokku Majandus Autoettevõtete liidu juht: kuidas sa leiad inimese, kes 600 euroga rooli taha istuks? (19) Uus seadus ei aita puuküürnikust lahti saada (7) Välismaa Vene häkkerid ründasid Bideniga seotud firmat Hiinas neelas auk bussi ja jalakäijad Euroopa riigid süüdistavad Iraani tuumaleppe rikkumises (1) KOHALIK VAADE. Orbáni valitsus haarab kontrolli viljatusravikliinikute üle (2) Mark Voyger: lääs sörgib Arktikas Venemaal sabas (1) Arvamus Jaan Rapp: Trump pole rumal Kristi Raik: sisepoliitika varjutab Eesti diplomaatia edu (9) Indrek Sirk: pudeli juures ja rooli taga oleme võrdsed (12) Juhtkiri: liiga pikk protsess (2) Meie Eesti Neveli Niit: «Start-up’i tehes langetad karme valikuid» Henrik Kutberg: idufirmade lumepall lükati veerema 20 aastat tagasi Aimar Altosaar: algatushimulised eestlased Kultuur Teekond Fred Jüssiga: kuidas saada heaks inimeseks? (1) Uue Melchiori arvustus: Indrek Hargla ja Tallinna rotid Telesari kuninganna Elizabeth II: God Save the Queen* Sport Mootorispordimaailm leinab: lõputud liivaväljad nõudsid järjekordse inimelu Nüriks jäänud Kalev/Cramo kaotas Ventspilsile Tartu Esimese Annemõisa jalgpallihalli ehitus läheb lahti hiljemalt augustis (1) Siiri Laidla: kes sa oled, linnakirjanik? Vahur Kalmre: kasulik seebiooper Staadioni tänava haruldane haigemaja läheb kaubaks Keskerakondlased pressisid nõunikult lahkumisavalduse välja (16) Võrkpallurid püsivad kõrgetel kohtadel Ivar Dembovski: Eesti võiks olla maailmas puitarhitektuuri eestkõneleja Meelelahutus Koomiks Sudoku

Autoettevõtete liidu juht: kuidas sa leiad inimese, kes 600 euroga rooli taha istuks?

6 min lugemist
  • Välismaised ettevõtted tegelevad keelatud kabotaažvedudega.
  • Ümbrikupalku makstakse valdkonnas siiani väga palju.
  • Tööjõu kvaliteet on veonduses halb, ent järelevalve karm.
Autoettevõtete liidu direktor Villem Tori FOTO: Eero Vabamaegi/Postimees

Autoettevõtete liidu juht Villem Tori rääkis Kuku raadiosaates «Majandusruum», et sektori suurimad mured on kütuseaktsiisi tõstmine ja tööjõupuudus, mille tõttu maksavad paljud ettevõtted ümbrikupalka ning inimesi värvatakse tausta kontrollimata.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Kuidas on viimaste aastate aktsiisitõus teie sektorit mõjutanud?

Väga rängalt. Võib otseselt öelda, et konkurents on meie valdkonnas väga tihe. Arvatakse, et kui tõuseb kütuse hind, siis tõusevad ka veohinnad, aga paraku see nii ei käi. Me peame endale aru andma, et ettevõtted on sõlminud pikaajalised transpordilepingud, mida vaadatakse ja korrigeeritakse. Lisaks jätkub pakkumine odavama või sama hinnaga ehk kui üks ettevõte arvab, et aktsiisi tõustes saab tõsta ka veohinda, siis paraku tal see ei õnnestu ja ta jääb tööst ilma.

14.01.2020 16.01.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto