Sisukord
Arter
Postimees
19.02.2020
Ilves: loodan, et lääs ei ole veel lõppenud (16) Eesti Küberpättide nahka läks 13 miljonit eurot Apteekrid andsid reformipöörajate vastu turmtuld Tallinna linnapolitsei saatis Maardu taksojuhtidele ultimaatumi Mäggi: Eestil on Hiinast rohkem võita kui kaotada (1) Pärnu võimuliit läks lõhki Jäävaba meri ajas hülged poegima laidudele Majandus Riigifirma napsas kuluka võidu Intervjuu ⟩ Saksamaa ja Euroopa huvid käivad käsikäes Välismaa Venemaal kaalutakse ekspresidentide puutumatust (2) Rootsis valmis maailma suurim vastlakukkel Torm tõi Iiri rannikule hüljatud laeva Arvamus Juhtkiri: rekordhind ja kaotatud aastad (3) Arved Breidaks: Tehvandile suusahall (1) Paloma Krõõt Tupay: presidendi punane joon (11) Marek Sammul: suletus toodab konnatiike (2) Indrek Leppik, Viljar Kähari: Eesti pakub katuseta maja Erkki Bahovski: kodanike Euroopa (1) Meie Eesti Aimar Altosaar: Eesti rahva küpsustunnistus Sergei Metlev: manifest kui kahtlusi vaigistav lootus (2) Imbi Paju: mõtisklus Eesti riigist ja rahvastest Kultuur Jaan Krossi põrgu ja purgatoorium Kommunism veetles vaid kodanlikust spliinist? (1) Sport Türgi korvpallur võttis uue nime Heino Endeni järgi Kodus teise kuldmedali teeninud Wierer: värisesin viimases tiirus päris palju Anett Kontaveit pääses Dubais teise ringi Anett Kontaveit: sisehallist välja minek tahab harjumist, aga sain hästi hakkama Tartu Aksel Part: autosõit kui asotsiaalne tegevus (5) Mall Värva: loodusega koosolemise ilu ja võlu Prokuratuur täpsustas Valvo Semilarski süüdistust (1) Miss Valentine toob Tartusse 35 riigi parimad võimlejad Raatuse koolis püsivad pinged löövad direktori Toomas Kingu vererõhu lakke Piinatud hinged treppidel Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Sõiduproov. SsangYong Korando: kahe draakoni üllatusmuna

3 min lugemist
SsangYong Korando. FOTO: tootja

SsangYong tähendab kahte draakonit ja nende Korando ei jää enam milleski olulises klassikaaslastele alla.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Mis võiks olla suurim üllataja läinud autoaastast, ja mida ei tohiks tähelepanuta jätta? See tuleb Koreast. Ent sugugi mitte Hyundai või Kia garaažidest, vaid hoopis riigi kolmandalt tootjalt SsangYongilt. Euroopas kiputakse sellele margile teatud kõhklusega vaatama, ehkki neil on selja taga 65 aastat nelikveoliste tootmist. SsangYonge on selle aja jooksul müüdud koguni sajas riigis. Linnadžiip Korando neljanda põlvkonna valmimist jälgiti asjatundjate radaripildil juba mõnda aega. Õhus virvendas üha enam tõsiselt võetav eeldus, et uus Korando ületab ootusi. Parimas mõttes. Täpselt nii ka läks.

Nukkernaljakad Rodiuse-ajad on jäänud ajalukku ning kes ihkab kildu visata, peab leidma uue märklaua, kui ei taha riskida ise naerualuseks jääda. Kahe draakoni – just seda SsangYong korea keeles tähendab – uus Korando on ehitatud uuele platvormile ning tal on pardal arvestataval hulgal uut mehaanikat ja tehnilisi lahendusi. Et samm eelmise, kolmanda põlvkonnaga võrreldes on olnud pikk, seda märgivad tunnustavalt paljud autoriteedid. Korea tootja on asjad tõsiselt läbi mõelnud ning tulemuseks on järsk tõus moodsate markide sekka. Mitte kannule, vaid sekka. Kellele meenub kaasmaalaste Hyundai ja Kia eelmise põlvkonna toodang ja tähelepanu, mis neile toona jagati? SsangYongi arenguhüpet võib vabalt kaasmaalastega võrrelda.

Algab esmamuljest. Korando esiosa meenutab Toyota RAV4 (olen kohanud ka võrdlust Volkswageni linnadžiibindusega) ning kogu kujustus on joonistatud nii, et võiks passida enam-vähem iga SUVi selga. Liialdusi pole, erilisi altminekuid samuti mitte. Kui uks lahti teha ning autosse istuda, on tõesti paslik endalt küsida, et mida ootasid?

18.02.2020 19.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto