Sisukord
Arter
Postimees
21.02.2020
Isamaa Huawei-ohu koosolekul osales Huawei lobist (3) Eesti Kõlvart usaldab abilinnapead, opositsioon mitte (2) Lavly Perling reformib Ukraina prokuratuuri (3) Kliimamuutus sunnib metsatüli lõpetama Kaitseväest ajapikendust saanud noor: seni on enesetappu takistanud relva puudumine (44) Majandus Sealt tulevad maailma suurimad teemandid (1) Tere alustas Kruuda tehtud võlgade maksmist Helme ennustab Euroopas raskeid eelarvekõnelusi Välismaa Taani annab Misāne Lätile välja (1) Saksa radikaal mõrvas kümme inimest GRU võis korraldada keemiarünnaku ka Sofias Rootsi parlamendi spiiker: meie demokraatiale tehti stressitaluvustest Arvamus Juhtkiri: mida teha kroonijuveelidega? (2) Herman Kelomees: linnainimeste maaelu (1) Martin Mölder: erakondliku eelistuseta valijaist (2) Riina Solman: sõltuvusest peab olema väljapääs (7) Ene-Margit Tiit: Kapatoobri kooli lugu (4) Meie Eesti Aleksei Lotman: metsamajandus kestlikuks – kiiresti! (1) Anu Aug: riigimetsas toimuva üle otsustamine vajab selgeid reegleid Lauri Laanisto: tükeldamise tundlik teadus Kultuur Lelulugu Eesti moodi ehk mida arvata «Sipsikust»? (3) Sport Nurgeri elu Hispaanias: võib-olla ongi parem, et alati treenerist aru ei saa Eesti jõudis MMil paarissegateatesõidus esitosinasse Kontaveidi teekond lõppes veerandfinaalis Tallinn Kõlvart usaldab abilinnapead, opositsioon mitte (2) Tartu Tormituuled uhtusid Peipsi randa tapva taime (8) Ringkonnakohus jättis Martin Halliku hiigelhüvitiseta (2) Ulila rahvas soovib kõnniteed kiiremini kui võimalik (1) Tartlased tähistavad vabariigi aastapäeva mitu päeva Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Sõiduproov. SsangYong Korando: kahe draakoni üllatusmuna

3 min lugemist
SsangYong Korando. FOTO: tootja

SsangYong tähendab kahte draakonit ja nende Korando ei jää enam milleski olulises klassikaaslastele alla.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Mis võiks olla suurim üllataja läinud autoaastast, ja mida ei tohiks tähelepanuta jätta? See tuleb Koreast. Ent sugugi mitte Hyundai või Kia garaažidest, vaid hoopis riigi kolmandalt tootjalt SsangYongilt. Euroopas kiputakse sellele margile teatud kõhklusega vaatama, ehkki neil on selja taga 65 aastat nelikveoliste tootmist. SsangYonge on selle aja jooksul müüdud koguni sajas riigis. Linnadžiip Korando neljanda põlvkonna valmimist jälgiti asjatundjate radaripildil juba mõnda aega. Õhus virvendas üha enam tõsiselt võetav eeldus, et uus Korando ületab ootusi. Parimas mõttes. Täpselt nii ka läks.

Nukkernaljakad Rodiuse-ajad on jäänud ajalukku ning kes ihkab kildu visata, peab leidma uue märklaua, kui ei taha riskida ise naerualuseks jääda. Kahe draakoni – just seda SsangYong korea keeles tähendab – uus Korando on ehitatud uuele platvormile ning tal on pardal arvestataval hulgal uut mehaanikat ja tehnilisi lahendusi. Et samm eelmise, kolmanda põlvkonnaga võrreldes on olnud pikk, seda märgivad tunnustavalt paljud autoriteedid. Korea tootja on asjad tõsiselt läbi mõelnud ning tulemuseks on järsk tõus moodsate markide sekka. Mitte kannule, vaid sekka. Kellele meenub kaasmaalaste Hyundai ja Kia eelmise põlvkonna toodang ja tähelepanu, mis neile toona jagati? SsangYongi arenguhüpet võib vabalt kaasmaalastega võrrelda.

Algab esmamuljest. Korando esiosa meenutab Toyota RAV4 (olen kohanud ka võrdlust Volkswageni linnadžiibindusega) ning kogu kujustus on joonistatud nii, et võiks passida enam-vähem iga SUVi selga. Liialdusi pole, erilisi altminekuid samuti mitte. Kui uks lahti teha ning autosse istuda, on tõesti paslik endalt küsida, et mida ootasid?

20.02.2020 21.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto