Sisukord
Arter
Postimees
22.02.2020
Eesti Viljandi valmistub võõrustama presidendi pidu (6) Süda läheb soojaks ja hingele pai – pannakse tähele Mida teha vabariigi aastapäeval? (2) Majandus Põhjamaade pankade veri hakkas viimaks hüübima Välismaa «Ihne nelik» keeldus kriipsugi taandumast (33) KOHALIK VAADE ⟩ Kolmejalgsed vallandasid Leedus liiklusraevu (15) Liibüas evakueeriti sõja jalust mitu tuhat kaamelit Arvamus Juhtkiri: viinarindel muutustega (5) Evelyn Kaldoja: valgustav lobiabsurd (1) Õlitööstuse eestkõneleja (6) Sipsik elab veel! (1) Läti ema eksirännakud (3) Esitus, mis tõi pisara silma Kertu Birgit Anton: kliimapööret ei tehta meie eest ära (22) Kultuur ELBERT TUGANOV 100 ⟩ Filmiarhitekt, kes ehitas Eesti animatsioonikiriku Loosiõnn innustas rahvariideid uurima Sport Eesti mehed vollemaailma absoluutses tipus Taavi Libe: kuidas tuua inimesed video­mängude abil spordi juurde? EAL nõuab Rally Estonia korraldamise eest meeletut summat (1) Kriisk: presidendiamet oleks minu olümpia Soomlase ajastu start jahmatas isegi suuri optimiste Kliima Uus normaalsus: jäävabal talvel sööb torm Eesti randa nagu labidaga Merendus Hiina viirus muserdab maailma laevandust AK Tehnoloogiagigantide uue põlvkonna juhid Liiga hilja ja poolikult tehtud otsus Ukraina ekspert: «Ilma Venemaa otsese sekkumiseta oleks see sõda varsti läbi» (75) Hasso Krull: maa, rahvas ja riik (21) VIDEO ⟩ Kunst sinu ümber. Dokumentaalne poeet Kristina Norman ELBERT TUGANOV 100 ⟩ Filmiarhitekt, kes ehitas Eesti animatsioonikiriku Kus poliitik ees, seal bandiidid taga Nädala plaat. Nagu seest külm juustuburger Nädala plaat. Ruttab aeglaselt keset üksildasi masse Kutse presidendi vastuvõtule Juurikas. Eesti tänab (5) Arter Depressiooni põrgust pääsenud Liis Velsker: emotsioonide kõikumine oli nii metsik, et ma enam ei jaksanud nendega tegeleda (4) Käputäis Eesti «kurjategijaid» Siberi kolkas... Viirusest ohtlikum (38) Kaitsja, kes võib mõnikord osutuda tapjaks VIDEO. Mägine Itaalia: hirmud, viirastused ja maagia Ei karjet, ei kõmakat, matkaja lihtsalt kadus teelt Ekstreem-Sipsiku seiklused Umbe hää süük!* Arter otsis võrumaist pidupäevamaitset Loosiõnn innustas rahvariideid uurima Superstaar Anne Veski: «Paabulinnuks ei pea saama!» (1) Kodune helisüsteem 10 000 euro eest. Eestis loodud Audese tippkõlarid valmivad kuulmise järgi (22) Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Sõiduproov. SsangYong Korando: kahe draakoni üllatusmuna

3 min lugemist
SsangYong Korando. FOTO: tootja

SsangYong tähendab kahte draakonit ja nende Korando ei jää enam milleski olulises klassikaaslastele alla.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Mis võiks olla suurim üllataja läinud autoaastast, ja mida ei tohiks tähelepanuta jätta? See tuleb Koreast. Ent sugugi mitte Hyundai või Kia garaažidest, vaid hoopis riigi kolmandalt tootjalt SsangYongilt. Euroopas kiputakse sellele margile teatud kõhklusega vaatama, ehkki neil on selja taga 65 aastat nelikveoliste tootmist. SsangYonge on selle aja jooksul müüdud koguni sajas riigis. Linnadžiip Korando neljanda põlvkonna valmimist jälgiti asjatundjate radaripildil juba mõnda aega. Õhus virvendas üha enam tõsiselt võetav eeldus, et uus Korando ületab ootusi. Parimas mõttes. Täpselt nii ka läks.

Nukkernaljakad Rodiuse-ajad on jäänud ajalukku ning kes ihkab kildu visata, peab leidma uue märklaua, kui ei taha riskida ise naerualuseks jääda. Kahe draakoni – just seda SsangYong korea keeles tähendab – uus Korando on ehitatud uuele platvormile ning tal on pardal arvestataval hulgal uut mehaanikat ja tehnilisi lahendusi. Et samm eelmise, kolmanda põlvkonnaga võrreldes on olnud pikk, seda märgivad tunnustavalt paljud autoriteedid. Korea tootja on asjad tõsiselt läbi mõelnud ning tulemuseks on järsk tõus moodsate markide sekka. Mitte kannule, vaid sekka. Kellele meenub kaasmaalaste Hyundai ja Kia eelmise põlvkonna toodang ja tähelepanu, mis neile toona jagati? SsangYongi arenguhüpet võib vabalt kaasmaalastega võrrelda.

Algab esmamuljest. Korando esiosa meenutab Toyota RAV4 (olen kohanud ka võrdlust Volkswageni linnadžiibindusega) ning kogu kujustus on joonistatud nii, et võiks passida enam-vähem iga SUVi selga. Liialdusi pole, erilisi altminekuid samuti mitte. Kui uks lahti teha ning autosse istuda, on tõesti paslik endalt küsida, et mida ootasid?

21.02.2020 24.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto