Sisukord
Meie Eesti
Postimees
17.01.2020
Eesti Jaaganti poliitikaradar. Pean saama oma tahtmise, muidu suren! (3) Koalitsioon ruttas ise pensionireformi muutma (6) Alaveri saatus jääb sakslaste otsustada (16) Tuntud tohter arvati perearstide seltsist välja Võrtsjärve lähedalt leiti sööstpommitaja piloodi säilmed (1) Majandus Riigikogu võttis 5G-konkursi luubi alla Naabrid veavad Eestis ebaseaduslikult kaupa laiali (20) Boeingu õnnetu aasta Välismaa Hiina koroonaviirus jõudis üle mere Jaapanisse Indias võeti mõõtu härjataltsutamises Ühendriikidele läheneb taas migrandikaravan Maksupitsitajast saab president Putini lubaduste usin elluviija (4) Putini viimatine üllatus Horvaatia plaanib Emmanuel Macroni ümber veenda Arvamus Juhtkiri: stabiilne korruptsioon jätkub (3) Andres Herkel: Monica Ranna halb pretsedent (11) Andrus Karnau: kui riigi­firmast saab tänupreemia (3) Vastukaja VÄITLUS ⟩ Kas Team Estonia tagab eesti spordile pikaajalise arengu? (2) Aimar Altosaar: koolijuhid – nipsti on, nipsti ei ole Meie Eesti Aleksei Lotman: transpordi-keskkonna umbes sõlmed (4) Leelo Tungal: vastutajad maksavad ka surnud raudset ruuna (6) Yoko Alender: Rail Baltic viib Eesti idast läände (36) Jako Kull: vaimufookus ja vaimukari (2) Kultuur Alandamine laval, kellele ja milleks? (3) Fred Jüssi ja Indra võrk (2) Sport Ermits: õlekõrsi jääb üha vähemaks Eesti medalisaju saladus: head kaaslased «Nii Anetil kui ka Kaial on head võimalused saada kolmandasse ringi.» (1) Tartu Maratoni juubeliaastal käivitub lumekahur Kultuuripärl veeres folklooriarmastaja sülle Erkki Bahovski: Moxit Tartus Nils Niitra: Tartu annab vana hullumaja erafirma buldooseri hoolde (10) Monica Rand pole erakonnast välja viskamise pärast nutnud (3) Vald õpib koos linnadega kaasavat valitsemist Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Aleksei Lotman: transpordi-keskkonna umbes sõlmed

2 min lugemist
Aleksei Lotman. FOTO: Madis Sinivee

Eelmisel nädalal Meie Eesti veergudel ilmunud avalik kiri on pälvinud elavat vastukaja. Rail Baltic ongi suur projekt, mis tekitab suuri vastuolusid.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Keskkonnalehel käsitleme loomulikult seda keskkonna poolt vaadates, niipalju kui selles umbsõlmes keskkonda muudest asjadest on võimalik eraldada.

Avalik kiri oli suunatud valitsusele ja riigikogule. Valitsuse poolt sai eelmises numbris sõna majandus- ja taristuminister Taavi Aas. Selles lehes kommenteerib Rail Balticu keskkonnamõju riigikogu keskkonnakomisjoni aseesimees Yoko Alender Reformierakonnast. Ta märgib õigusega, et keskkonna seisukohalt on maanteetransport suur murelaps ja valitsuse plaanid rajada neljarajalisi teid on vastuolus vastutustundliku kliimapoliitikaga. Alender avaldab lootust, et keskkonnakaitsjad senisest rohkem sel teemal sõna võtavad.

Ka neil keskkonnalehekülgedel on toimetaja veerus korduvalt neljarajaliste teede keskkonnakahju mainitud. Küsisin suvel ka peaministrilt, kuidas sobituvad neljarajalised maanteed kliimapoliitika eesmärkidega, valitsusjuht viitas aga kliimateemal vastamise asemel ohutuse kaalutlustele. Ent odavam ja keskkonnasõbralikum on sõidusuunad eraldada teid neljarajaliseks ehitamata ning üldse oleks purjus kihutajate ohjeldamine ohutuse tagamisel tõhusam. Kõiki teid niikuinii neljarajaliseks ei ehita.

16.01.2020 18.01.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto