Sisukord
Arter
Postimees
17.02.2020
Toetuste arestimine külvas abivajajates segadust (9) Eesti Apteegireformi ilmselt enam ei väära (3) Soome meri andis välja pool aastat kadunud pärnaka (1) Valvekaamera õppesõiduautosse? Pigem mitte (2) Aevastamishooaeg varsti käes Majandus Galeriid ⟩ Eripärased hotellid raputavad Tallinna (1) Jahenev tööturg vähendab nõudlust töökäte järele 2500 ühendust taotlevad tuludeklareerijate annetusi (1) Välismaa Karmid piirangud näivad pidurdavat viiruse levikut Hiinas Kaljulaid: Euroopa peaks suutma rohkem ise hakkama saada (2) Tosin sõjandustrendi: mida ütleb maailma kohta raport «World Military Balance 2020»? (1) Põhilise julgeolekumurena jäid Müncheni konverentsil kõlama Hiina ja Liibüa Arvamus Juhtkiri: läänetuse lainetus (11) Toomas Toomsalu: sääsereis ja surmakutsar (1) Mart Raudsaar: sõnavabadus ei tähenda ajuvabadust (43) Madis Somelar: minister peaks õpetajatega arvestama (1) Kristjan Vassil: kliinikum vajab muutusi (1) Kultuur Svetlana Aleksijevitš: kirjutamisel juhindun vaistust Anu Raua kunstiteos kroonib Tartu rahu lepingut Elutoasõbralikuks tehtud õuduslugu Sport Taas maailmarekordit nihutanud Duplantis: kavatsen tulevikuski piire kompida Guardiola-ajastu lõpp Manchester Citys? PM ROOTSIS ⟩ Evans näitas, et MM-tiitel on tänavu väga lahtine Loginov jäi norralaste hammaste vahele Vana rekordi alistanud Nazarov: ma ei oodanud sellist aega Tartu Kümmekond entusiasti läbis pika Tartu maratoni raja joostes Laest kukkunud krohvilahmakas sundis spordisaali sulgema Linn tahab nõudeid äpitaksodele karmistada (1) Vehkleja Julia Beljajeva kella ei vaata Arvustus ⟩ Romantiline ja suviselt muretu «Talve» Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Priit Pullerits uurib: kuidas saada Ott Tänakuks?

3 min lugemist
Ott Tänak ja Martin Järveoja kihutamas eelmisel aastal Toyota Yarisega MM-sarjas Türgi rallil. FOTO: Imago Images/Panoramic/Scanpix

Iga algus olla raske. Sel nädalalõpul alanud autoralli MM-sarja taustal kirjeldavad neli noort, omal ajal paljulubavalt startinud sõitjat, mismoodi Eestis üldse rallisõitjaks võib kasvada.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Autoralli ei ole mingi jalgpall, et võtad juba lasteaiast lapse käe kõrvale ja viid ta trenni – vali millist treenerit, muruplatsi või klubi tahad. Aga kas keegi autorallitrennidest on kuulnud? Rääkimata sellest, kui palju rallisõit üldse maksab!

Sander Pärn, Drive Dmack Cupi (nüüdne Juunior WRC) klassis 2014 MMil esimene, Eesti meister 2013 ja 2014:

Olin 12, kuid isa oli lasknud juba rooli keerata, ja siis tekkis huvi, et saaks ka kimada. Läksime isaga Elvasse Kulbilohku vaatama rallikrossi etappi, kus kohtusime juhuslikult [Urmo Aava tollase ja Ott Tänaku tulevase kaardilugeja] Kuldar Siku isa Johannes Sikuga. Tema kutsus rallit sõitma. Tal oli huvi noortega tegeleda. Parajasti oli loomisel ka Elva autospordiklubi, kuhu tuli veel neid, kes tahtsid rahvarallidel käia.

Johannes Sikul oli maakodu Võrtsjärve lähedal. Hakkasin talvel järve jäärajal harjutama. Kuldar Sikk hakkas mind natuke abistama, õpetas, kuidas sportlikumalt sõita. Isa [ärimees Aivo Pärn, Eesti autospordiliidu juhatuse liige] ostis 30 000 krooni eest (alla 2000 euro – P.P.) umbes kümme aastat vana tavalise Ford Fiesta, et sellega rahvarallisid sõita. Kuldar otsis mulle kaardilugejaks

15.02.2020 17.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto