Sisukord
Kultuur
Postimees
28.01.2020
Eesti Usaldushääletuse nippi kasutas juba Rõivas (2) Riho Terras alustab seitsmenda Eesti saadikuna tööd Euroopa Parlamendis Riik ei suuda tagada isa õigust lapsega kohtuda (40) EKRE pakub oma apteegieelnõus välja kaks uut iva (24) Valitsus eirab kohtu otsust (2) Majandus Bolt hiilib vassides seadustest mööda Koroonaviirus pani börsid kukkuma (3) Välismaa Talibani aladel kukkus alla USA sõjaväelennuk Auschwitzist pääsenud naasid 75 aasta hiljem õudusi täis paika (1) Sloveenia peaministri tagasiastumine võib kaasa tuua erakorralised valimised Vabariiklased kardavad Trumpi endist abilist (1) Kimi surnuks peetud mõjukas tädi ilmus avalikkuse ette Arvamus Tunne Kelam: vabaks teeb meid tõde (25) Peeter Jaanson: roolijoodiklus — ristisõda Eesti moodi (2) Iren Lipre: digihiidude offshore-maailm on muutumises Juhtkiri: usaldusküsimuse paks iroonia Aimar Altosaar: Ida-Virumaa seaduslikud peremehed Meie Eesti Erkki Koort: Paunvere kool läheb ajateenistusse Marlen Piskunov: kes kaitseb meie riiki? (4) Kultuur Fanny Ardant: «Ma vihkan võimu, institutsioone ja autoritaarsust» Krongatsiila pidu ja põlv (1) Sport Makstud kooliraha toel uutesse kõrgustesse Kuldsele Sildarule meeldib X-mängude võistlusformaat, fännidel puudub sportlik pinge Hyundai ootamatu vangerdus toob võistlustulle Craig Breeni Tarmo Tiits: Ott Tänak on treenitud sportlane Pep Guardiola: Liverpool lööks igal pool platsi puhtaks 17-aastane uisupiiga Kiibus edu põhjustest: vabanesin kartusest eksida Järelhüüe: pete, pööre ja vise – minu mälestus Kobe Bryantist (3) Tartu Koalitsioonikõnelused tõstsid trammijutu taas pinnale (4) Jüri Laurson: haldusreform mitmekesistas linnas loomapidamist (1) VIDEO JA PILDID ⟩ Tartu rahulepingu originaali maakaart katab kaks suurt lauda Artur Kuusi karikatuur: lõhkise küna juhtum (1) Meelelahutus Koomiks Sudoku

Fanny Ardant: «Ma vihkan võimu, institutsioone ja autoritaarsust»

11 min lugemist
Fanny Adranti mängu saab näha Artise kinos linastuvas Nicolas Bedos’ romantilises komöödias «Kauneimad ajad», mis jutustab abielupaarist, Mariannest ja Victorist, kelle elu on muutunud rutiinseks. FOTO: Filmikaader

Legendaarne prantsuse näitleja Fanny Ardant on otsekohene, teatraalne ja ekstravagantne. Naine, kes ei karda keda kuraditki ja tulevikule ei mõtle. Fanny ütlemistega võib nõustuda või mitte, aga värvikas karakter ja suurepärane näitleja on ta igal juhul.

Ühe õnn on teise õnnetus. Pariisis Prantsuse filmipäevadel korraldatud intervjuul Fanny Ardantiga peaks peale minu ja ühe Austraalia daami osalema veel kolm ajakirjanikku. Et aga härrade eelnev kohtumine Juliette Binoche’iga algab plaanitust tunduvalt hiljem, nemad intervjuule ei jõua ning pooltund fantastilise Fannyga on vaid meie päralt.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Ja see ei ole ainult intervjuu, mille Fanny meile annab, vaid omamoodi väike etendus. Kui näitlejannale kohe sobiv ingliskeelne sõna ei meenu, edastab ta oma mõtteid värvikas pantomiimis, pikkides oma jutu sisse prantsus- ja itaaliakeelseid väljendeid ning ohtralt kehakeelt.

Nagu Ardant isegi ütleb, on ta päriselus kõike muud kui tema tegelaskuju Marianne äsja kinodesse jõudnud ja Artise mängukavas olevas Nicolas Bedos’ filmis «Ilusaimad ajad» («La Belle Époque»). See on Cannes’i filmifestivalil linastunud romantiline komöödia, mis jutustab abielupaarist, Marianne’ist ja Victorist, kelle elu on muutunud rutiinseks. Kui Marianne on otsustanud ajaga kaasas käia, moodne olla ja katsetada kõiki uuemaid tehnoloogiavidinaid, siis tema abikaasa unistab endiselt 1970ndatest. Nende poja parim sõber peab firmat, mis pakub klientidele võimalust detailsete lavastuste abil taas läbi elada mitmesuguseid sündmusi ja ajajärke – selline võimalus kingitakse ka Victorile, kes laseb end viia aastasse 1974. Päeva, mil ta esimest korda Marianne’iga kohtus.

27.01.2020 29.01.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto