Sisukord
Kultuur
Postimees
26.02.2020
Parkimisfirmad koondusid ühe mütsi alla (1) Eesti EKRE apteegireformi tühistamise eelnõu kukkus läbi (7) «Ma elan siin. Koos emaga, juba 15 aastat» (22) Anneli Ammase hea ajakirjanduse preemia läks Võrumaale (1) Terviseamet: Põhja-Itaaliast saabujad püsigu kodus Majandus Börsidele jõudis viirus alles nüüd Välismaa Kreeka saatis migrandilaagrite ehitamiseks saartele märulipolitsei Kirjastaja vangistamine räsib Hiina ja Rootsi suhteid Merili Arjakas: kolmandad valimised ei too Iisraelis lahendust Arvamus Juhtkiri: karmavõlg Narvale (16) Erik Aru: kas faktidel on lootust? (2) Jüri Liiv: Vargamäe mürgine pärand (16) Jaak Prozes: kas Putin tuleb või ei tule, selles on küsimus (1) Eve Järve: keda kaitsevad reklaamiseaduse piirangud? Andreas Kaju: tío Bernie Meie Eesti Aimar Altosaar: Narva 2040 Aimar Altosaar: barokklinnast tööstuskeskuseks ja edasi (2) Lauri Vahtre: Narva vanalinn – teeme ära! (4) Kultuur Kuidas nautida õhtust juureravi (1) Kaalutus armastuse ja sõpruse vahel (1) Kõrvalt tulija triumf Sport Austraalias sündinud surfar tahab Eesti lipu all olümpiavõitjaks tulla (1) Saaremaa võrkpalliklubi unistab kahest kodumängust Autospordiliit annab avalikkusele valeinfot Tartu Miss Valentine toob võimlejaid kokku igast ilma otsast Lemmit Kaplinski viib volinikud jooksuringile Lubatud tähetorni lipuväljak lükkub aina kaugemasse tulevikku Tuigo kalmistule viivale kehvale teele paistab lootusekiir Alatskivi õunaaias algas uue kaupluse ehitus Tartu Uus Teater korgib lahti elu vastusteta küsimused Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Fanny Ardant: «Ma vihkan võimu, institutsioone ja autoritaarsust»

11 min lugemist
Fanny Adranti mängu saab näha Artise kinos linastuvas Nicolas Bedos’ romantilises komöödias «Kauneimad ajad», mis jutustab abielupaarist, Mariannest ja Victorist, kelle elu on muutunud rutiinseks. FOTO: Filmikaader

Legendaarne prantsuse näitleja Fanny Ardant on otsekohene, teatraalne ja ekstravagantne. Naine, kes ei karda keda kuraditki ja tulevikule ei mõtle. Fanny ütlemistega võib nõustuda või mitte, aga värvikas karakter ja suurepärane näitleja on ta igal juhul.

Ühe õnn on teise õnnetus. Pariisis Prantsuse filmipäevadel korraldatud intervjuul Fanny Ardantiga peaks peale minu ja ühe Austraalia daami osalema veel kolm ajakirjanikku. Et aga härrade eelnev kohtumine Juliette Binoche’iga algab plaanitust tunduvalt hiljem, nemad intervjuule ei jõua ning pooltund fantastilise Fannyga on vaid meie päralt.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Ja see ei ole ainult intervjuu, mille Fanny meile annab, vaid omamoodi väike etendus. Kui näitlejannale kohe sobiv ingliskeelne sõna ei meenu, edastab ta oma mõtteid värvikas pantomiimis, pikkides oma jutu sisse prantsus- ja itaaliakeelseid väljendeid ning ohtralt kehakeelt.

Nagu Ardant isegi ütleb, on ta päriselus kõike muud kui tema tegelaskuju Marianne äsja kinodesse jõudnud ja Artise mängukavas olevas Nicolas Bedos’ filmis «Ilusaimad ajad» («La Belle Époque»). See on Cannes’i filmifestivalil linastunud romantiline komöödia, mis jutustab abielupaarist, Marianne’ist ja Victorist, kelle elu on muutunud rutiinseks. Kui Marianne on otsustanud ajaga kaasas käia, moodne olla ja katsetada kõiki uuemaid tehnoloogiavidinaid, siis tema abikaasa unistab endiselt 1970ndatest. Nende poja parim sõber peab firmat, mis pakub klientidele võimalust detailsete lavastuste abil taas läbi elada mitmesuguseid sündmusi ja ajajärke – selline võimalus kingitakse ka Victorile, kes laseb end viia aastasse 1974. Päeva, mil ta esimest korda Marianne’iga kohtus.

25.02.2020 26.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto