Sisukord
Arter
Postimees
17.02.2020
Toetuste arestimine külvas abivajajates segadust (9) Eesti Apteegireformi ilmselt enam ei väära (3) Soome meri andis välja pool aastat kadunud pärnaka (3) Valvekaamera õppesõiduautosse? Pigem mitte (2) Aevastamishooaeg varsti käes Majandus Galeriid ⟩ Eripärased hotellid raputavad Tallinna (1) Jahenev tööturg vähendab nõudlust töökäte järele 2500 ühendust taotlevad tuludeklareerijate annetusi (1) Välismaa Karmid piirangud näivad pidurdavat viiruse levikut Hiinas Kaljulaid: Euroopa peaks suutma rohkem ise hakkama saada (2) Tosin sõjandustrendi: mida ütleb maailma kohta raport «World Military Balance 2020»? (1) Põhilise julgeolekumurena jäid Müncheni konverentsil kõlama Hiina ja Liibüa Arvamus Juhtkiri: läänetuse lainetus (12) Toomas Toomsalu: sääsereis ja surmakutsar (1) Mart Raudsaar: sõnavabadus ei tähenda ajuvabadust (56) Madis Somelar: minister peaks õpetajatega arvestama (1) Kristjan Vassil: kliinikum vajab muutusi (1) Kultuur Svetlana Aleksijevitš: kirjutamisel juhindun vaistust Anu Raua kunstiteos kroonib Tartu rahu lepingut Elutoasõbralikuks tehtud õuduslugu Sport Taas maailmarekordit nihutanud Duplantis: kavatsen tulevikuski piire kompida Guardiola-ajastu lõpp Manchester Citys? PM ROOTSIS ⟩ Evans näitas, et MM-tiitel on tänavu väga lahtine Loginov jäi norralaste hammaste vahele Vana rekordi alistanud Nazarov: ma ei oodanud sellist aega Tartu Kümmekond entusiasti läbis pika Tartu maratoni raja joostes Laest kukkunud krohvilahmakas sundis spordisaali sulgema Linn tahab nõudeid äpitaksodele karmistada (1) Vehkleja Julia Beljajeva kella ei vaata Arvustus ⟩ Romantiline ja suviselt muretu «Talve» (1) Meelelahutus Koomiks Sudoku
minu meedia
Minu Meedia digi­paketiga saad piiramatu ligipääsu Postimehe ja maakonnalehtede tasulisele sisule nii veebis, mobiilis kui tahvlis.
Telli minu meedia

Säravad neerud. Sõiduproov BMW X6ga

4 min lugemist
BMW X6 M50i FOTO: Tom Kirkpatrick

Üheteistkümne aasta eest üllatas BMW avalikkust linnamaasturiga, mis pani aluse uuele autoklassile ja käivitas jäljendamislaine, millesarnast pole varem nähtud. Nüüd on oma «kupeekerega sportmaastur» ette näidata kõigil põhirivaalidel ja meie teeme tutvust esmasündinu lapselapsega.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Täpsemalt oli tegu BMW «iks-kuuega», mis polnud ei midagi muud kui tagantpoolt lapikuks vajutatud X5. Konkurentide jahmatuseks leidus maailmas sestpeale aga tervelt 446 000 inimest, kes vajasid baasmudelist kallimat ja ebapraktilisemat versiooni, ja sestap pole vaja imestada, et varsti ilmusid lettidele ka võrreldavas mõõtkavas Mercedes-Benz GLE Coupé, Range Rover Velar, Audi Q8 ja Porsche Cayenne Coupé.

Need on autod, mille loojad meenutavad keskaegseid alkeemikuid, kes üritasid kõigest kättesaadavast kulda keeta. Iga uustulnuka sündi saadab valmistaja turundusosakonnast kostev kiljatus «Nüüd saime küll kupee valmis» ja kui masin lõpuks kohal, arvab maamees uksi lugedes, et ega ikka saanud küll. Need pole ei sportautod, kupeed ega maasturid – millena neid kõiki pakutakse –, aga ometi aina populaarsemad. Kas pole veider?

Laugsaba kolmas põlvkond

Sääraste laugsabade edu põhjuseks on nende ekstravagantne välimus, mis töötab paljude meelest visiitkaardina, andes aimu auto omanikku tabanud rahavoost. Selles vallas võib aga kolmas X6 (mudelikoodiga G06) teid isegi alt vedada, sest ehkki tegu on läbinisti uue autoga, on eelkäijast pisut pikem, laiem ja madalama katusejoonega X6 vanema vennaga ilmelt väga sarnane, nii et kogenematul silmal on neid keeruline eristada.

Viimase hõlbustamiseks on uuemale ette joonistatud kuuriukse mõõtu iluvõre (nn neerud),

15.02.2020 17.02.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Minu Meedia kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Minu Meedia konto