Lahkumine magalast: mees, naine ja uue teatri mänguväljak

Märt Avandi on Mees ja Maarja Mitt-Pichen on Naine. Kes on Mees Naisele ja Naine Mehele, pole lihtne öelda. FOTO: Gabriela Liivamägi/Tartu Uus Teater

Märt Avandi on Mees ja Maarja Mitt-Pichen on Naine. Mees võib vahel olla see, kes naise oma varju jätab, aga naine jälle see, kes meest liiga kammitseb. Mees võib olla ka vaba, naine võib olla ka iseseisev.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Kuigi neid variante leidub veel mustmiljon, üritab Ivar Põllu oma uues nostalgiavabas autorilavastuses «Anne lahkub Annelinnast» kõik võimalused kondenseerida kahte tegelasse. Kujutades suhet ühe naise ja ühe mehe vahel, asetab Põllu luubi alla inimesed, kes tunnevad end nähtamatuna.

Mõnes mõttes vanamoodne, teisalt metsik ettevõtmine, ütleb Põllu ise pressiteates. Metsik on see sellepärast, et Tartu Uue Teatri lavastustes antakse näitlejatele harva võimalus mängida algusest lõpuni ühte rolli, ja seda ilma ruumi- või ajahüpeteta, nagu «vanamoodsale» teosele kohane.

04.03.2020 06.03.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto