Sisukord
Arter
Postimees
28.03.2020
Eesti Postimehe analüüs: kriisi juhtimise esimesed kaks nädalat (34) Karm rikkumine: koroonahaige šoppas suures toidupoes (6) Kuidas koroonaviirust ära tunda? Ja teised korduma kippuvad küsimused Korraldused eriolukorra juhilt Majandus Baltika haaras viimase päästerõnga järele (2) Sutter: uus õlitehas pakub kriisis õnge (9) Merendusvõimekus on kriisiajal strateegiliselt tähtis Välismaa Ühiskondlik usaldus aitab Rootsil hoiduda käskudest (1) Taani ja Norra vaatavad rootslaste leebust hämminguga (11) Aimar Ventsel: Venemaa vastukäivast koroonainfost on raske aru saada (3) KOHALIK VAADE. Ekskuninga uus skandaal võib anda surmahoobi Hispaania monarhiale Arvamus Suur nägu ⟩ Koroona sai sitke vastuvõitleja (2) Ameerika hääl Spordikröösuse prohmakas (1) Terve mõistuse kehastaja Aarne Seppel: mis on inimese hind? (4) Sport Itaalia liiga mõtleb 16 meeskonnaga play-off’ile. Vene: vahepeal unistati trennide jätkamisest VTB Ühisliigas ei määrata paremusjärjestust Suur lugu ⟩ Thierry Neuville: kahel korral olen tõesti mõelnud, et kas karjääriga ongi kõik Merendus Merendusvõimekus on kriisiajal strateegiliselt tähtis AK Mihhail Lotman: koroonaviirus kui meie ajastu katk (3) Reet Hiiemäe: läbi epideemiate kanduv rahvapärimus EKI keelekool: silma nähes, kõrva kuuldes, käe katsudes Maris Kuperjanov: pandeemia elukaar internetimeemides (1) Jüri Adams: altkäemaks ja pistis. Korruptsiooni lähiajalugu ja olevik Digikultuur. Sotsiaalmeedia – täiuslik või täiesti rikkis? Spioon, kes tsiteeris Hamletit Nädala plaat: Erakliku superstaari mitu mina ja permanentselt verine nina Aja auk. Tabudeta Juurikas. Valitsus ja tualettpaberi­kriis Arter Marju Lauristin: see kriis teeb meist paremad inimesed! (38) Inimesed kriisi eesliinil VIDEO. Treeni, muidu lähed hulluks! Ilus väike eesti tüdruk andis Tokyos lahingu (6) Kriisiköök: riis ja tatar praepannile (1) See on ainult su peas. Oculus Quest toob virtuaalreaalsuse lähemale kui kunagi varem Sõiduproov. Ford Puma: uus kass linnas! Kas oled tolmulapp või diiva? Meelelahutus Koomiks Sudoku

Sõiduproov. Ford Puma: uus kass linnas!

3 min lugemist
Ford Puma. FOTO: tootja

Kõlab uskumatuna, aga uus Ford Puma jõudis Eestisse ning juba esmaspäeval võib selles asjus võtta ühendust Fordi esindusega. Auto saab kätte kontaktivabalt. Arteril õnnestus proovisõit varem ära teha.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

See lugu algas kaugemalt ja mõni aeg tagasi. Seda on tähtis rõhutada, et osa järgnevast ei tunduks sügavas vastuolus sellega, mis toimub ümberringi. See lugu algas siis, kui lennukid lendasid, inimesed suhtlesid. Viirus Wuhanis oli lihtsalt «kusagil Hiinas». Et hiinlased ehitasid mõne päevaga hiigelhaigla, näis samasuguse kurioosumina nagu tantsiv panda. Euroopa lennujaamades ja lennukites kandsid maske juba paljud, kuid see näis toona veel täiesti ülepakutud suhtumisena. Siiski, oli küll juba natuke ärev, aga elutegevuse peatumisest polnud märkigi. Ford esitles Hispaania lõunarannikul Málagas oma uut väikest linnadžiipi Puma.

Nimi Puma pole Fordil uus. Seda kandis paarkümmend aastat tagasi stiilne väike sportkupee, tootmises 1997–2001. Kõlav ja kergelt meelde jääv nimi oli väärt uut võimalust ning nimeplaat kruvitigi pisikese linnadžiibi külge.

Kes küll oskaks seda seletada, aga üha rohkem inimesi tahab järjekindlalt, et ka väike auto oleks džiibilik. Kümmekond aastat tagasi see mood algas. Oma teise põlvkonnani jõudnud Nissan Juke, Renault Captur ja Peugeot 2008 on kõik kõvasti paremad autod, kui olid nende eelkäijad. On tekkinud selgem arusaam, milline peaks seda tüüpi auto olema. Ford Puma põhineb Fiestal ning võiks seetõttu olla konkurentidest isegi lahedam sõita. Fiesta sõiduomadused on ju päris head. Samas, Ford juba katsetas mõne aasta eest väikese džiibilaadse tootega (pean silmas Ecosporti), aga hiiglaslikuks selle menu just ei kujunenud.

Puma on Fiestast kolm sentimeetrit teest kõrgemal ning juhiiste on ka kolm sentimeetrit kõrgemal. See kuus sentimeetrit ei tähenda veel, et ta annaks džiibi mõõdu välja. Puma on lihtsalt oma luukpära-sugulasest sutsu kõrgem. Põhimõtteliselt kogu lugu. Fiesta pärand on tuntav. Juhitavus on selge ja arusaadav ning saab rääkida isegi teatud tunnetusest.

Málaga ümbruses kõrguvad mäed ja ronida annab isegi nii kõrgele, et talvel läheb jahedaks ning võib minna koguni lumiseks.

27.03.2020 30.03.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto